Originally posted by *PexU*
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
ahtimen vaihto omassa pirssisä vuorossa ja suunnitteilla jos laittais samalla pykälän isompaa, onko ideoita minkälaista puhallinta sinne laittais? 35d suuttimet myös ostolistallaSininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Comment
-
-
Originally posted by syncro^^ View Postahtimen vaihto omassa pirssisä vuorossa ja suunnitteilla jos laittais samalla pykälän isompaa, onko ideoita minkälaista puhallinta sinne laittais? 35d suuttimet myös ostolistalla
Finturboon kannattaa olla yhteydessä niin katsovat saisiko vanhasta vaikka huoltamalla kalua ja olisiko heillä mahdollisuuksia valmistaa jotain modattua hybridiä? Pakopainehan se ongelma on joka rajoittaa tehoa.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
Onko kenelläkään tapahtunut vastaavaa että jarruttaessa kytkin pohjassa ja vaihde sisässä kulutusmittari putoaa kytkimen pohjaanpainon jälkeen 0L/100km ja lähtee vauhdin hiipuessa kipuamaan ylöspäin max 15L/100km ja putoaa takas 0 sen jälkeen? itsellä tekee sitä kylmällä koneella, Sekä huomannut että kierros mittari heittelee tyhjäkäynnillä 1-2mm suuntaansa.
Comment
-
-
Originally posted by temppa1 View PostOnko kenelläkään tapahtunut vastaavaa että jarruttaessa kytkin pohjassa ja vaihde sisässä kulutusmittari putoaa kytkimen pohjaanpainon jälkeen 0L/100km ja lähtee vauhdin hiipuessa kipuamaan ylöspäin max 15L/100km ja putoaa takas 0 sen jälkeen? itsellä tekee sitä kylmällä koneella, Sekä huomannut että kierros mittari heittelee tyhjäkäynnillä 1-2mm suuntaansa.
- Antti -
Comment
-
-
Originally posted by temppa1 View PostOnko kenelläkään tapahtunut vastaavaa että jarruttaessa kytkin pohjassa ja vaihde sisässä kulutusmittari putoaa kytkimen pohjaanpainon jälkeen 0L/100km ja lähtee vauhdin hiipuessa kipuamaan ylöspäin max 15L/100km ja putoaa takas 0 sen jälkeen? itsellä tekee sitä kylmällä koneella, Sekä huomannut että kierros mittari heittelee tyhjäkäynnillä 1-2mm suuntaansa.Nuo kierrokset taitaa heitellä vähän eestaas suunilleen joka autossa.
E61 520Da
Comment
-
-
Originally posted by Mik@ View PostNuo kierrokset taitaa heitellä vähän eestaas suunilleen joka autossa.
kierroslukumittarin heiluminen viisarin leveyden verran on normaalia...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Osaako joku sanoa löytyykö kabiinin puolen tupakansytyttimen sulake edestä vai takaa ja kun nii mistä sieltä.
Yritin tossa selata foorumin hakukonneella sekä googlella ilman mitään selvää vastausta. Tahtoo olla aika veemäistä ladata navia kontissa ja ottaa se siksi aikaa opastamaan kun akku riittää.
Auto vm -04 530da e60.
Comment
-
-
Originally posted by Harzzu View PostMistä olette noita EGR termareita ostellut? En ainaaan Schmiedmannin sivuilta löytänyt. Päätermarin äsken vaihdoin, eikä lämmöt nouse vieläkään yli 61 asteen.
Edit: Auto 525D E60Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment