Originally posted by LeMansBlau
View Post
e61 05/06 dpf vaihto
Collapse
X
-
Originally posted by veku View PostJoo mulla vaihdettiin huolossa ihan normi öljyt koneeseen (en muista viskositeettia),ei enään longlife kun ei oo filsuakaan joka tarvi ko öljyä.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by veku View Postjeba,mutta eikös ny ole seksviikko :think
Dpfn disabloiminen onnistuu sitten hakkaamalla temmiä takapuolelta päin jos meinaat niin sanotusti 4 lokeroa avata niin noin 10 cm pohjasta saakka, 10cm matkalla on sitten se katti.
On mulla kuva jos haluat, jos helpottaa?E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostSä oot kato asian ytimessä, lainaa viiskybää?
Dpfn disabloiminen onnistuu sitten hakkaamalla temmiä takapuolelta päin jos meinaat niin sanotusti 4 lokeroa avata niin noin 10 cm pohjasta saakka, 10cm matkalla on sitten se katti.
On mulla kuva jos haluat, jos helpottaa?
Comment
-
-
Hyvähän se on kehua kun sitten ei löydä tuon yhdistelmäpöntön kuvia lainkaan.
En varmaan siis löydä ollenkaan, eripuhelimella otetut / bittiavaruudessa.
Tuosta osviittaa, lienet tuo tumma alue olis ikäänkuin sitten kattia, mulla on ainoastaan dpf elementti tuossa pömpelissä siis.
Kyllä sä kun alat sitä temmaamaan, huomaat kyllä kun pala palalta menet eteenpäin missä vaiheessa oot pohjalla asti, seon jotain 10cm sen katin osuus etkä voi erehtyä kun käytät 30 minuttia sen vanhan suotimen pieksemiseen
Edit: joku paremmin muistava voisi muuten sanoa hakattiinko sitä kuitenkin koneen puolelta, vai takapuolelta?
By mlatvala at 2012-03-19Last edited by Mlatvala; 20-04-2012, 13:28.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Dpf tyhjennys
Eli noissa vanhoissa on dpf erillään auton alla niinkuin noissa mikon kuvissa. Lci malleissa katin kanssa yhdessä. Ahtimen perässä heti on katti ja sieltä "pakoputken" päästä kun alkaa kairaamaan niin saa sen grillihiilituhkapalikan sieltä pois. Jokainen teeseitse mies saa sen helposti puhdistettua jos vaan rälläkkä ja hitsi löytyy tallista. Pöntössä on sopiva sauma jonka saa nätisti aukaistua ja hitsattua siististi kiinni.Originally posted by Mlatvala View PostHyvähän se on kehua kun sitten ei löydä tuon yhdistelmäpöntön kuvia lainkaan.
En varmaan siis löydä ollenkaan, eripuhelimella otetut / bittiavaruudessa.
Tuosta osviittaa, lienet tuo tumma alue olis ikäänkuin sitten kattia, mulla on ainoastaan dpf elementti tuossa pömpelissä siis.
Kyllä sä kun alat sitä temmaamaan, huomaat kyllä kun pala palalta menet eteenpäin missä vaiheessa oot pohjalla asti, seon jotain 10cm sen katin osuus etkä voi erehtyä kun käytät 30 minuttia sen vanhan suotimen pieksemiseen
Edit: joku paremmin muistava voisi muuten sanoa hakattiinko sitä kuitenkin koneen puolelta, vai takapuolelta?
By mlatvala at 2012-03-19
Comment
-
-
dpf poisto/softaus
Sain tänään selvitettyä uudellamaalla tätä toimintaa harjoittaa samppasport.
Hintaa oli 700-800e.Ei paha huomioiden uuden filtterin hinnan 1400e.
tarviiko tuota nyt enään edes miettiä:think
Paljonkohan tuosta 525dat saa poweria irti? dpf+softaus
vakio 177hv 400nmLast edited by Larzza; 31-05-2012, 20:39.e61 525 dat
ex.e36 318ti compact m-sport
Comment
-
-
Täytyykin kysyä asiaa,kiitos vastauksesta. Kuinka muuten akuuttia tuo huolto on,kun idrivellä näyttää tuo huolto suodattimelle -200 km. Tuo huoltomerkki mittaristossa häipyy välillä kun ajaa pidemmän lenkin,suorittaa ilmeisesti polton. Ja sitten taas kaupunkiajon jälkeen syttyy taas. Eli pareneeko nyt ajella o.lenkaan ?
Comment
-
Comment