Originally posted by casino
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?
Collapse
X
-
Originally posted by Fabsu View PostOnko Antilla muuten nelivetopenkkiä, vai vaan vajaavetosia varten penkki?Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
-
-
Originally posted by casino View PostVoi ajaa 4 vetoisia.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Onhan noita nyt tehty jo pian puolivuosikymmentä ja ajettu miljoonia, eikä yhtään tännekkään foorumille ole raportoitu tehojen takia rikkoutuneen| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
------Last edited by LeMansBlau; 02-12-2013, 21:49.///MADE IN FINLAND
sigpic
TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
E30 SEDAN IX M-TECNIC II
F32 COUPE PERFORMANCE
F31 TOURING XDRIVE M-SPORT
Comment
-
-
Originally posted by LeMansBlau View PostTäällä olis airtec rs-500:nen mustana, 3bar rajapainevena ja suutin jumpppa odottelemassa asentajaa, joka ei viime aikoina ole paljo auton laittoon ehtiny. Siellä se ulkosalla pikkuhiljaa katoaa siitepöly peitteen alle.
Keväällä kun on työpävän päälle "hieman" kotosallakin ulkoaskareita.
Auto on 04 530d man.Last edited by 1114; 03-06-2013, 10:05.
Comment
-
-
Kävin ohjelmoimassa 535d lci seinäjoella. Laskennallinen moottori tehot 404hv ja joku 778nm.
Paketin eron huomaa vaikka pohjalla olikin joku kevyt ohjelma.
Tämä kyseinen auto rajaa tehoja lähes kaiken 1 vaihteella. 2 vaihteella lähtee vasta vetämään, mutta ei aina vaikka minulla olisi luiston esto tai ajonvakaushallinta pois.
Eli yleisesti ottaen kun luistonesto pois auto ei sudi vaan rajaa tehoa ja ajonvakaushallinta pois niin sutii ehkä vähän. Olin irtikytkenyt ajohallintajärjestelmän irti ja tulin kurviin vähän kovemmin ja painoin lisää kaasua niin että perä irtosi tiestä niin auto veti vikamoodin päälle eli rajatun tehon ja engine failure. Tämä poistui startista. Onko tämäkin ajovakaushallita järjestelmän aikaan saannosta. Yrittää suojella minua vaikka olen kytkenyt ne pois.
Olen todennyt että liian kapeat renkaat alla eli 245/40/18 edessä ja takana.
Joudun ostamaan uudet vanteet koska m-sportin vanne leveys loppuu tähän.
Olen ihmetellyt tässä e60 luistonesto ja ajonvakaushallintaa toimintaa...
Onko muilla kyseisiä ongelmia?
Comment
-
-
Omituinen auto sinulla...
Omalla 535 LCI:llä (vakio) kun otti avut pois päältä, niin kyllä kylkimyyryä pääsi vetämään ihan normaalisti. Talvella siis.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Talvikeli on tietenkin vähän eri juttu. Kun voi olla niin liukasta että ei pysty ottaa edes hallintaan. Enemmän epäilen tekijöiksi nopeutta ja kaasun pyyntii. Jos mennään kylkimyyryssä esim jossain parkkipaikalla tai johonkin kurvin niin nää on aika pienel.
Välillä kun pelkkä luistonesto pois niin D asennolla lähtee hakee molempii puolii perä ja tasantuu lähes heti. Sportti puoli taas tuntuu et menis jopa huonommin johtuen juuri näistä rajaamisesta.
Eniten rajaa jos kaikki avut päällä. Koneen on paljon herkemmällä ilman luistonestoo ja kaikkist eniten ilman apuja. Mut silti rajaa...
Eniten siis harmittaa se että lyö kaasun pohjaan kun lähet paikoiltas niin kierokset nousee, mutta ei tuu sitä tehoa vaan sillanen vaisu ja kakkonen silmään niin kone lähtee huutaa voimaa, mut ei siltikään aina kaikkee. Kolmosella tuntuis olee kaikki pelissä.
Toivottavasti nämä ongelmat pienenee ku hommaan e60 m5 rengas koot.
e60 m5 varmaan eri rajat ku täs.
Comment
-
-
Originally posted by Simly View PostTalvikeli on tietenkin vähän eri juttu. Kun voi olla niin liukasta että ei pysty ottaa edes hallintaan. Enemmän epäilen tekijöiksi nopeutta ja kaasun pyyntii. Jos mennään kylkimyyryssä esim jossain parkkipaikalla tai johonkin kurvin niin nää on aika pienel.
Välillä kun pelkkä luistonesto pois niin D asennolla lähtee hakee molempii puolii perä ja tasantuu lähes heti. Sportti puoli taas tuntuu et menis jopa huonommin johtuen juuri näistä rajaamisesta.
Eniten rajaa jos kaikki avut päällä. Koneen on paljon herkemmällä ilman luistonestoo ja kaikkist eniten ilman apuja. Mut silti rajaa...
Eniten siis harmittaa se että lyö kaasun pohjaan kun lähet paikoiltas niin kierokset nousee, mutta ei tuu sitä tehoa vaan sillanen vaisu ja kakkonen silmään niin kone lähtee huutaa voimaa, mut ei siltikään aina kaikkee. Kolmosella tuntuis olee kaikki pelissä.
Toivottavasti nämä ongelmat pienenee ku hommaan e60 m5 rengas koot.
e60 m5 varmaan eri rajat ku täs.
Pelkkä luistonesto pois kytkettynä toimii noin,että rajaa tehoja kun auto vähän luisussa.
Eli rajoittaa sitten kun ajonvakautus tunnistaa luiston.
Minun mopodiesel kyllä sutii... ja ei mene luisussa avut pois kytkettynä kun ainoastaan toinen takapyörä sutii...kun ei lukkoaF30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
Comment