Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 535D tehonlisäys ohjelmointi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tofu
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2011
    • 515
    • Vimpeli, Etelä-Pohjanmaa

    Originally posted by casino View Post
    ei käy renkaiden päälle.

    Aj tech soita ja varaa +358440451490 ei tule pettymyksiä.
    Jos ja kun auton saan, niin kyllä siihen jonkin softan laitan. Kuinka kauan tämä Aj tech on toiminut? Ite en näistä tekijöistä tiedä, kun karalan. Se ainakin on ilmeisesti luotettava tekijä.
    F01 730d -13

    Comment

    • casino
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2007
      • 663
      • Keski-Suomi

      Originally posted by Fabsu View Post
      Onko Antilla muuten nelivetopenkkiä, vai vaan vajaavetosia varten penkki?
      Voi ajaa 4 vetoisia.
      Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
      Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
      http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3

      e39 -530d touring 11/1999
      ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979

      Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto

      Comment

      • Fabsu
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 1754

        Originally posted by casino View Post
        Voi ajaa 4 vetoisia.
        Kiitti tiedosta!
        AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

        ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
        e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
        e30 318i -88

        Comment

        • Tofu
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2011
          • 515
          • Vimpeli, Etelä-Pohjanmaa

          Kuinka hyvin nämä 535d kestää kun takapyöriltä mitattuna otetaan 331hv/634nm??

          Onko se ihan ajotyylistä kiinni kuinka kestää?
          F01 730d -13

          Comment

          • marsep
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2009
            • 361
            • HML

            Originally posted by Tofu View Post
            Kuinka hyvin nämä 535d kestää kun takapyöriltä mitattuna otetaan 331hv/634nm??

            Onko se ihan ajotyylistä kiinni kuinka kestää?

            Eiköhän sen saa rikki vakiotehoillakin jos aina runttailee.
            E61 535d -05 "377/747"

            ex. E38 728 -97

            Comment

            • Tofu
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2011
              • 515
              • Vimpeli, Etelä-Pohjanmaa

              Joo kyllä varmaan kaikki saa rikki sitä en epäile. Mutta sitä ajattelin, että miten kauan väellä on ollut tuollaisia hevosvoimamääriä autoissaan ja kuinka he ovat sitä voimareserviä käyttänyt? Ja onko sellaisella käytöllä ollut ongelmia..
              F01 730d -13

              Comment

              • Matson^
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2008
                • 2113
                • Seinäjoki

                Onhan noita nyt tehty jo pian puolivuosikymmentä ja ajettu miljoonia, eikä yhtään tännekkään foorumille ole raportoitu tehojen takia rikkoutuneen
                | BMW G30 X-Drive M-Sport |
                | Nissan Navara TREK-1 |
                ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |

                Comment

                • LeMansBlau
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2006
                  • 1060
                  • Insomniac

                  ------
                  Last edited by LeMansBlau; 02-12-2013, 21:49.
                  ///MADE IN FINLAND

                  sigpic

                  TÄLLÄ HETKELLÄ NIMISSÄ OLEVAT:
                  E30 SEDAN IX M-TECNIC II
                  F32 COUPE PERFORMANCE
                  F31 TOURING XDRIVE M-SPORT

                  Comment

                  • 1114
                    Newbiemmer
                    • Dec 2012
                    • 3
                    • Espoo

                    Originally posted by LeMansBlau View Post
                    Täällä olis airtec rs-500:nen mustana, 3bar rajapainevena ja suutin jumpppa odottelemassa asentajaa, joka ei viime aikoina ole paljo auton laittoon ehtiny. Siellä se ulkosalla pikkuhiljaa katoaa siitepöly peitteen alle.
                    Keväällä kun on työpävän päälle "hieman" kotosallakin ulkoaskareita.
                    Itsellä sama airtec ostettu tuossa reipas kuukausi sitten ja nyt viikonloppuna sain asennettua paikalleen. Nyt näytti maksimissaan 41 astetta (25 ulkolämpötila) kun ennen oli ~90 astetta parhaimmillaan. 120kmh vakkarilla ennen ja jälkeen bmwhatilla katsottuna näytti tuollaiselta.



                    Auto on 04 530d man.
                    Last edited by 1114; 03-06-2013, 10:05.

                    Comment

                    • Mik@
                      BTCF Member
                      • Jul 2010
                      • 1413
                      • Nurmes

                      Onko tuo airtec ihan bolt on vai joutuuko askartelemaan?
                      E61 520Da

                      Comment

                      • 1114
                        Newbiemmer
                        • Dec 2012
                        • 3
                        • Espoo

                        Originally posted by Mik@ View Post
                        Onko tuo airtec ihan bolt on vai joutuuko askartelemaan?
                        Ainakin 530d.hen se on aika DIY, mutta tuo airtecin koko ja liitin lähdöt on passelit tuohon...

                        Comment

                        • Simly
                          Bimmer Rookie
                          • Feb 2009
                          • 38
                          • Finland

                          Kävin ohjelmoimassa 535d lci seinäjoella. Laskennallinen moottori tehot 404hv ja joku 778nm.

                          Paketin eron huomaa vaikka pohjalla olikin joku kevyt ohjelma.

                          Tämä kyseinen auto rajaa tehoja lähes kaiken 1 vaihteella. 2 vaihteella lähtee vasta vetämään, mutta ei aina vaikka minulla olisi luiston esto tai ajonvakaushallinta pois.

                          Eli yleisesti ottaen kun luistonesto pois auto ei sudi vaan rajaa tehoa ja ajonvakaushallinta pois niin sutii ehkä vähän. Olin irtikytkenyt ajohallintajärjestelmän irti ja tulin kurviin vähän kovemmin ja painoin lisää kaasua niin että perä irtosi tiestä niin auto veti vikamoodin päälle eli rajatun tehon ja engine failure. Tämä poistui startista. Onko tämäkin ajovakaushallita järjestelmän aikaan saannosta. Yrittää suojella minua vaikka olen kytkenyt ne pois.


                          Olen todennyt että liian kapeat renkaat alla eli 245/40/18 edessä ja takana.
                          Joudun ostamaan uudet vanteet koska m-sportin vanne leveys loppuu tähän.


                          Olen ihmetellyt tässä e60 luistonesto ja ajonvakaushallintaa toimintaa...

                          Onko muilla kyseisiä ongelmia?

                          Comment

                          • Tommix
                            BTCF Member
                            • Dec 2006
                            • 5425
                            • S:t Karins

                            Omituinen auto sinulla...
                            Omalla 535 LCI:llä (vakio) kun otti avut pois päältä, niin kyllä kylkimyyryä pääsi vetämään ihan normaalisti. Talvella siis.
                            Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                            Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                            ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                            Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                            Comment

                            • Simly
                              Bimmer Rookie
                              • Feb 2009
                              • 38
                              • Finland

                              Talvikeli on tietenkin vähän eri juttu. Kun voi olla niin liukasta että ei pysty ottaa edes hallintaan. Enemmän epäilen tekijöiksi nopeutta ja kaasun pyyntii. Jos mennään kylkimyyryssä esim jossain parkkipaikalla tai johonkin kurvin niin nää on aika pienel.

                              Välillä kun pelkkä luistonesto pois niin D asennolla lähtee hakee molempii puolii perä ja tasantuu lähes heti. Sportti puoli taas tuntuu et menis jopa huonommin johtuen juuri näistä rajaamisesta.

                              Eniten rajaa jos kaikki avut päällä. Koneen on paljon herkemmällä ilman luistonestoo ja kaikkist eniten ilman apuja. Mut silti rajaa...

                              Eniten siis harmittaa se että lyö kaasun pohjaan kun lähet paikoiltas niin kierokset nousee, mutta ei tuu sitä tehoa vaan sillanen vaisu ja kakkonen silmään niin kone lähtee huutaa voimaa, mut ei siltikään aina kaikkee. Kolmosella tuntuis olee kaikki pelissä.

                              Toivottavasti nämä ongelmat pienenee ku hommaan e60 m5 rengas koot.

                              e60 m5 varmaan eri rajat ku täs.

                              Comment

                              • Nettipepe
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2004
                                • 1341
                                • Kajaani

                                Originally posted by Simly View Post
                                Talvikeli on tietenkin vähän eri juttu. Kun voi olla niin liukasta että ei pysty ottaa edes hallintaan. Enemmän epäilen tekijöiksi nopeutta ja kaasun pyyntii. Jos mennään kylkimyyryssä esim jossain parkkipaikalla tai johonkin kurvin niin nää on aika pienel.

                                Välillä kun pelkkä luistonesto pois niin D asennolla lähtee hakee molempii puolii perä ja tasantuu lähes heti. Sportti puoli taas tuntuu et menis jopa huonommin johtuen juuri näistä rajaamisesta.

                                Eniten rajaa jos kaikki avut päällä. Koneen on paljon herkemmällä ilman luistonestoo ja kaikkist eniten ilman apuja. Mut silti rajaa...

                                Eniten siis harmittaa se että lyö kaasun pohjaan kun lähet paikoiltas niin kierokset nousee, mutta ei tuu sitä tehoa vaan sillanen vaisu ja kakkonen silmään niin kone lähtee huutaa voimaa, mut ei siltikään aina kaikkee. Kolmosella tuntuis olee kaikki pelissä.

                                Toivottavasti nämä ongelmat pienenee ku hommaan e60 m5 rengas koot.

                                e60 m5 varmaan eri rajat ku täs.
                                Onko nyt varma,että luistonesto ja ajonvakautus on molemmat kytketty pois?
                                Pelkkä luistonesto pois kytkettynä toimii noin,että rajaa tehoja kun auto vähän luisussa.
                                Eli rajoittaa sitten kun ajonvakautus tunnistaa luiston.
                                Minun mopodiesel kyllä sutii... ja ei mene luisussa avut pois kytkettynä kun ainoastaan toinen takapyörä sutii...kun ei lukkoa
                                F30 320xia
                                Ex E90 325da
                                Ex E90 320da
                                Ex E46 330D

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎