.
Ilmaa vähänlaisesti, pitäis mennä yli 1600,n.
Olisko ahtovuoto.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
.
Ilmaa vähänlaisesti, pitäis mennä yli 1600,n.
Olisko ahtovuoto.
Yleensähän ahtovuodossa ilmamassa kasvaa, kun kaikki MAF:in läpi virtaama ilma ei päädy koneeseen. Ilmansuodattimen kunto?
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Miksiköhän mun rail paine on vaan 1600b
Tosiaan säädetty 335d ja hepottimiakin pitäisi ihan kivaste löytyä.
Tuleeko toi paine oikeasti esteeksi jossain kohtaa? Vai pitääkö vanhemmilla suuttimilla olla kovempi paine?
Miksiköhän mun rail paine on vaan 1600mb
Tosiaan säädetty 335d ja hepottimiakin pitäisi ihan kivaste löytyä.
Tuleeko toi paine oikeasti esteeksi jossain kohtaa? Vai pitääkö vanhemmilla suuttimilla olla kovempi paine?
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Miksiköhän mun rail paine on vaan 1600mb
Tosiaan säädetty 335d ja hepottimiakin pitäisi ihan kivaste löytyä.
Tuleeko toi paine oikeasti esteeksi jossain kohtaa? Vai pitääkö vanhemmilla suuttimilla olla kovempi paine?
Miksiköhän mun rail paine on vaan 1600mb
Tosiaan säädetty 335d ja hepottimiakin pitäisi ihan kivaste löytyä.
Tuleeko toi paine oikeasti esteeksi jossain kohtaa? Vai pitääkö vanhemmilla suuttimilla olla kovempi paine?
.
Railpaineen nosto on tehokas keino saada kierroksilla savutonta lisätehoa.
Ei tarvi kaikissa versioissa, eikä kaikki käytä ollenkaan.
Tosiaan, kannattaa katsoa sitä pyyntiä.
Jos sen sata mg haluaa palavan savutta, niin maffin min arvon voi laskea.
100mg x savuton lambda 1,1 x seos suhde 14,6 = ~1600mg/isku.
Eli, täyden syöttömäärän varmistumiseksi täytyisi maffin näyttää yli tuon meneviä arvoja.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Samat kokemukset minulla. Mukava visiitti itsellänikin tällä viikolla ja tietoa oman auton kunnosta tuli roppakaupalla siinä sivussa jutustellessa. Automaatin toiminta muuttui järkevämmäksi eikä heitä niin helposti pienemmällä. Aivan mainio! En tiedä miten pysytte ojien välissä noilla vehkeillänne kun omassa 285/650 on jo pitelemistä. Kai siinä tulee " kun mikään ei riitä" efektiä.
Ja Ajtechin visiitistä jäi mieleen Antin oma 335d. Siinä ei paljoa 500hp:sta puutu. RESPECT
Alusta paremmaks ja renkaan kallistukset kuntoon. Sit kannattaa tarkastaa tai vaihtaa control armien kumipuslat (etu tukivarret edestä). Itellä oli ne rikki ni oli tosi levoton ajaa ja haki uriin. strongflexiltä joko jäykät tai vähän pehmeemmät polyuretaanit tilalle
Alusta paremmaks ja renkaan kallistukset kuntoon. Sit kannattaa tarkastaa tai vaihtaa control armien kumipuslat (etu tukivarret edestä). Itellä oli ne rikki ni oli tosi levoton ajaa ja haki uriin. strongflexiltä joko jäykät tai vähän pehmeemmät polyuretaanit tilalle
Oma tosin vain 330d man ja 290/600 niin edessä strongflexin puslat(vinotukivarret) ja takana apurungossa punaiset niin eikä tuo ole kuin polkee menemään
Vakioilla oli kyllä aika vetelä varsinkin takapäästä kun polkaisi kunnolla, jos oli uria tiessä piti kyllä pitää ratista kiinni..
nim: Muut ne aina mönkii edessä jarruna kun pitäs mennä ohi
Comment