Kenelläkään tietoa mikä vikana, kun keskuslukitus ei toimi ja radio ei talleta asetuksia?
Spoilerin alta tarkistettu se harmaa laatikko, mutta oli kuiva ja ihan uudennäköinen.
Jos avaimen akku(salmiakki) on sippi niin vaikuttaako radion muistiin? Eli lähdenkö sahaamaan avainta auki vai mistä johtuu tuo radion muistin menetys?
-Teme
Eiköhän tohon löydy neuvoja myös Haynesin korjausoppaasta?
Minulla on levyasema ruvennut temppuilemaan;navi pyytää joka käynnistyksellä navi dvd:tä,mutta asema ei ota sisään mitään levyä,vaikka kuinka yrittäisi työntää.
Välillä myös koko vehje pimenee ja käynnistyy hetken kuluttua uudelleen,esim parkki tutkan käynnistyttyä..
Tuo on siis sellainen yhden levyaseman versio. Onkohan jollain kokemusta tuommosesta? Auto on e60 lci business navilla.
Mikä tuota ccc nappia vaivaa? Miksi näyttää tolta eikä lähde vetämällä pois? Onko jostain muusta autosta peräisin?
Eräs foorumilainen (kiitos ptikkala ) lahjoitti mulle siihen uuden napinkin, joka on paljon pienempi vaikka on saman ikäisestä 2006 vuotisesta otettu pois? vai onko näissä edes vuosimalli eroja?
Onko muilla ollut vastaavanlaista ongelmaa kuin minulla E61:n kanssa?
Autoa ostaessa tuli ajotietokoneeseen vikailmoitus palaneesta oikean puolen takasumuvalosta. Ajattelin että polttimo on tosiaan vain rikki, mutta polttimo on täysin ehjä ja kanta moitteeton. Liittimet myös kunnossa.
Hiljattain myös oikean puolen rekisterikilvenvalo lakkasi toimimasta ja ei tullut kuntoon vaikka valon vaihdoin.
Onko tässä nyt sitten johtosarja nirhaantunut poikki vai mikä?
Pystyykö inpalla ottaa tuon sumuvalon "pois toiminnasta" kun suomenlain mukaan tuo oikea puoli ei edes saisi palaa.
Erittäin ärsyttävä plimpsotes konsertti alkaa kun virrat laittaa päälle ja ottaa virrat pois..
Autohan on E61 530d 2007 facelift
Johtoja poikki luukun saranoiden kohdalta. Joku joka muistaa varmaksi voisi vielä kertoa minkä saranan kohdalta nämä johdot menee? Korjauksesta löytyy paljon juttua foorumilta ja on kohtuu helppo homma.
Leave a comment: