Originally posted by tabasco
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei ole iästä kiinni vaan varusteista, eli bluetooth valmius vai bluetooth puhelin valittu varusteisiin :-) eli kun on puhelin konsolissa niin bt on vain hf käytössä ja kun bt mutta ei sim paikkaa niin saa autoa käytettyä hf. Olen molemman malliset varustert omistanut :-)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostTuossa bluetooth versio on niin vanha, ettei noissa toimi kuin auton oma puhelin, valitettavasti. Parittuu kyllä, mutta mitään liikenettä kännykän ja auton välillä ei ole.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ionikone View PostSain kännykän ja auton välille bluetooth parituksen aikaiseksi. Mitäs tämän jälkeen pitäisi tehdä, että voisi auton valikoista soittaa? Päivittää idrive? Ostaa jotain lisäosia tms?
2004 mallinen e61, jossa oma bluetooth puhelin, johon kai pitäisi laittaa jonnekin (en keksinyt minne) sim-kortti. Haluaisin mielummin pitää sim-kortin androidissani
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tabasco View Post
Leave a comment:
-
-
-
Sain kännykän ja auton välille bluetooth parituksen aikaiseksi. Mitäs tämän jälkeen pitäisi tehdä, että voisi auton valikoista soittaa? Päivittää idrive? Ostaa jotain lisäosia tms?
2004 mallinen e61, jossa oma bluetooth puhelin, johon kai pitäisi laittaa jonnekin (en keksinyt minne) sim-kortti. Haluaisin mielummin pitää sim-kortin androidissani
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kaikkonen___ View Postmistä tiedän onko mulla laajennettu ilmastointi? webasto on.
edittiä, yllä vastaus
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kaikkonen___ View Postmistä tiedän onko mulla laajennettu ilmastointi? webasto on.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kaikkonen___ View Postvesiventtiilit pitäs vaihtaa mut mistäs mä tiedän mikä noista sinne käy?
noi on vin numerolla haettu ja siks ihmettelen miks aukeaa noin monta kuvaa?
Leave a comment:
-
-
vesiventtiilit pitäs vaihtaa mut mistäs mä tiedän mikä noista sinne käy?
noi on vin numerolla haettu ja siks ihmettelen miks aukeaa noin monta kuvaa?
Leave a comment:
-
Leave a comment: