Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ionikone
    replied
    Originally posted by tabasco View Post
    Siis hetkinen? Kyllä minulla ainakin 2004:ssä toimii suurin osa siinä testatuista bluetooth-puhelimista (lue: kaikki paitsi WP8.x), näyttää puhelinluettelon iDrivessä, soittajan nimen jne. Tosin autoon on kyllä päivitetty softat jossain välissä.
    Eli softat vois päivittää. Missä, miten ja onko kallista puuhaa?

Leave a comment:

• Boiga
    replied
    Ei ole iästä kiinni vaan varusteista, eli bluetooth valmius vai bluetooth puhelin valittu varusteisiin :-) eli kun on puhelin konsolissa niin bt on vain hf käytössä ja kun bt mutta ei sim paikkaa niin saa autoa käytettyä hf. Olen molemman malliset varustert omistanut :-)

Leave a comment:

• tabasco
    replied
    Originally posted by Tommix View Post
    Tuossa bluetooth versio on niin vanha, ettei noissa toimi kuin auton oma puhelin, valitettavasti. Parittuu kyllä, mutta mitään liikenettä kännykän ja auton välillä ei ole.
    Siis hetkinen? Kyllä minulla ainakin 2004:ssä toimii suurin osa siinä testatuista bluetooth-puhelimista (lue: kaikki paitsi WP8.x), näyttää puhelinluettelon iDrivessä, soittajan nimen jne. Tosin autoon on kyllä päivitetty softat jossain välissä.

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by ionikone View Post
    Sain kännykän ja auton välille bluetooth parituksen aikaiseksi. Mitäs tämän jälkeen pitäisi tehdä, että voisi auton valikoista soittaa? Päivittää idrive? Ostaa jotain lisäosia tms?

2004 mallinen e61, jossa oma bluetooth puhelin, johon kai pitäisi laittaa jonnekin (en keksinyt minne) sim-kortti. Haluaisin mielummin pitää sim-kortin androidissani
    Tuossa bluetooth versio on niin vanha, ettei noissa toimi kuin auton oma puhelin, valitettavasti. Parittuu kyllä, mutta mitään liikenettä kännykän ja auton välillä ei ole.

Leave a comment:

• tabasco
    replied
    Originally posted by tovayryn View Post
    Onko se semmonen ääni, niinku keskikonsolin paneeli resonoisi kokoajan?
    Joo, ja loppuu kun ilmastoinnin laittaa OFF-asentoon. Myös kun peukalon painaa tuohon anturin reikien päälle, hiljenee ääni melkein kuulumattomiin.

Leave a comment:

• tovayryn
    replied
    Originally posted by tabasco View Post
    IHKA:n sensor fan rallattaa. Eli tämä ja osa 2. Tosin autossa on basic-ilmastointi, mutta sama puhallin siellä taitaa olla kuin laajennetussakin versiossa. Vaihto ei pitäisi olla paha. Marmorilla tuo pikku propelli taitaa maksaa hunajaa, ebay:stä en löytänyt... kokemuksia aiheesta?
    Onko se semmonen ääni, niinku keskikonsolin paneeli resonoisi kokoajan?

Leave a comment:

• tabasco
    replied
    IHKA:n sensor fan rallattaa. Eli tämä ja osa 2. Tosin autossa on basic-ilmastointi, mutta sama puhallin siellä taitaa olla kuin laajennetussakin versiossa. Vaihto ei pitäisi olla paha. Marmorilla tuo pikku propelli taitaa maksaa hunajaa, ebay:stä en löytänyt... kokemuksia aiheesta?

Leave a comment:

• ionikone
    replied
    Sain kännykän ja auton välille bluetooth parituksen aikaiseksi. Mitäs tämän jälkeen pitäisi tehdä, että voisi auton valikoista soittaa? Päivittää idrive? Ostaa jotain lisäosia tms?

2004 mallinen e61, jossa oma bluetooth puhelin, johon kai pitäisi laittaa jonnekin (en keksinyt minne) sim-kortti. Haluaisin mielummin pitää sim-kortin androidissani

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Ihka High

Leave a comment:

• kaikkonen___
    replied
    ok. eli on laajenettu... mikä IHKA?

Leave a comment:

• Tommix
    replied
    Originally posted by kaikkonen___ View Post
    mistä tiedän onko mulla laajennettu ilmastointi? webasto on.
    Varustelista tuon kertoo, tai sitten IHKA säätimet paljastaa tuon. En löytänyt kuvaa äkkiseltään erosta.
    edittiä, yllä vastaus
    Last edited by Tommix; 12-08-2014, 12:45. Reason: lisäys

Leave a comment:

• Fabsu
    replied
    Onko sulla kuljettajalle ja matkustajalle omat lämpötilasäädöt? Jos on, sinulla on laajennettu ilmastointi. Jos vain yksi lämpötilasäädin, sinulla on automaatti-ilmastointi.

Leave a comment:

• kaikkonen___
    replied

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    vesiventtiilit pitäs vaihtaa mut mistäs mä tiedän mikä noista sinne käy?

noi on vin numerolla haettu ja siks ihmettelen miks aukeaa noin monta kuvaa?
    Siellä on eri vaihtoehdot riippuen onko autossa laajennettu ilmastointi (2-alue), webasto vai ei jne...

Leave a comment:

• kaikkonen___
    replied
    vesiventtiilit pitäs vaihtaa mut mistäs mä tiedän mikä noista sinne käy?

noi on vin numerolla haettu ja siks ihmettelen miks aukeaa noin monta kuvaa?

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎