Originally posted by skt
View Post
F10 / F11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko adblue järjestelmien kanssa ollut murheita? Sen verran näistä löytyi jostain juttua että itse liemi jäätyy -11 asteessa ja säiliössä on vastus sulatusta varten. Tosin olen hiukan skeptinen riitääkö vastuksen teho pitämään säiliötä sulana esim -20 asteen pakkasessa jos vaikka päivittäinen ajo on noin 25min. :think
Eräällä puolitutulla oli myös tyo pytty ottanut lopputilin ja marmorilla oli vaihdettu koko säiliö. Mikähän tuolta hajoaa? Auto oli vielä sen verran tuore että käsittääkseni tästä bemari maksoi suurimman osan. Koko remontin hinta taisi olla jossain puolentoista tonnin korvilla.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostOnko adblue järjestelmien kanssa ollut murheita? Sen verran näistä löytyi jostain juttua että itse liemi jäätyy -11 asteessa ja säiliössä on vastus sulatusta varten. Tosin olen hiukan skeptinen riitääkö vastuksen teho pitämään säiliötä sulana esim -20 asteen pakkasessa jos vaikka päivittäinen ajo on noin 25min. :think
Eräällä puolitutulla oli myös tyo pytty ottanut lopputilin ja marmorilla oli vaihdettu koko säiliö. Mikähän tuolta hajoaa? Auto oli vielä sen verran tuore että käsittääkseni tästä bemari maksoi suurimman osan. Koko remontin hinta taisi olla jossain puolentoista tonnin korvilla.2014 520D Xdrive F10. Hyvä auto jos kestää
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostVaikea valinta sillä aktiiviohjaus on tosi kiva ja tuossahan on vielä nelipyöräohjaus. Toisaalta neliveto on talvella myös tosi kiva. Toisaalta se neliveto kääntyy kuin laiva vs. tuo aktiivi/nelipyöräohjattu... Ongelma on onneksi ratkaistu G30:ssä, siihen saa molemmat yhtäaikaa.F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
F11 olis kiikarissa mutta mietin että mitä niin sanotusti must have-varusteita pitäis kriteerinä. :think Itelle on tullu lähinnä mieleen:
-Sähköinen kontin luukku
-Nahkasisusta
-Sähköpenkit
-Isompi näyttö(business tms mikälie nimeltään)
-Mitä muuta olis hyvä katella?
525/530/535D X-drive olis kiva, mutta ei välttämätön. Valitettavasti hinta sanelee aika paljon kun taloprojektia pukkaa ens vuonna päälle.
EDIT: Mites kilometripolitiikka? Uskaltaako enää yli 250tkm ajettuun sotkeutua?Last edited by crane; 15-12-2018, 11:58.
Comment
-
-
Originally posted by crane View PostF11 olis kiikarissa mutta mietin että mitä niin sanotusti must have-varusteita pitäis kriteerinä. :think Itelle on tullu lähinnä mieleen:
-Sähköinen kontin luukku
-Nahkasisusta
-Sähköpenkit
-Isompi näyttö(business tms mikälie nimeltään)
-Mitä muuta olis hyvä katella?
525/530/535D X-drive olis kiva, mutta ei välttämätön. Valitettavasti hinta sanelee aika paljon kun taloprojektia pukkaa ens vuonna päälle.
Älä lankea 525d saa ohjelmoimalla 530d..Laatikko on meinaten eri.
Nelivedoista ei ole itsellä mitään hyvää sanottavaa, puhukoon muut niiden puolesta.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by crane View PostF11 olis kiikarissa mutta mietin että mitä niin sanotusti must have-varusteita pitäis kriteerinä. :think Itelle on tullu lähinnä mieleen:
-Sähköinen kontin luukku
-Nahkasisusta
-Sähköpenkit
-Isompi näyttö(business tms mikälie nimeltään)
-Mitä muuta olis hyvä katella?
525/530/535D X-drive olis kiva, mutta ei välttämätön. Valitettavasti hinta sanelee aika paljon kun taloprojektia pukkaa ens vuonna päälle.
EDIT: Mites kilometripolitiikka? Uskaltaako enää yli 250tkm ajettuun sotkeutua?
S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostTuut hakemaan Suomen halvimman, mutta ei todellakaan huonoimman 6-cyl M-sportin täältä
https://www.nettiauto.com/bmw/525/9933123
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostOsta takavetoisena 6-syl dieselillä..530d aika "varma" valinta.
Älä lankea 525d saa ohjelmoimalla 530d..Laatikko on meinaten eri.
Nelivedoista ei ole itsellä mitään hyvää sanottavaa, puhukoon muut niiden puolesta.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by PNM2 View PostAlkupään 525d:t olivat kolmilitraisia kutoskoneita. Sen jälkeen sitten kaksilitraisia neloskoneita.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by PNM2 View PostAlkupään 525d:t olivat kolmilitraisia kutoskoneita. Sen jälkeen sitten kaksilitraisia neloskoneita.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOn tuokin ihan älyttömän sekavaa. BMWSähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostOnhan se, melkein kuitenkin syyttäisin EU:ta ja kiristyviä päästönormeja..Alkaa olemaan oikeiden moottoreiden aika ohi, ellei jotain Amerikan Joen kotteroa laita
Comment
-
-
Originally posted by Janzki View PostJuu mutta vaihdelaatikko on pienempi kuin 530d..Ts. ei kestä koneen ohjelmoituja tehoja.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostRiippuu onko automaatti vai manuaali, manuaalissa on sama aski ja kytkin.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Comment