F10 / F11 ostamassa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -=DmR=-
    Bimmer Rookie
    • Apr 2005
    • 152
    • Mikkeli

    Originally posted by skt View Post
    Löysin tuollaisen:



    Voi siis olla, että viimeiset N47t on parempia kuin ensimmäiset B47t. 2016 B47t on vielä hieman hintavia.
    Missäs kohtaa tarkalleen tuo uudistettu pohja on tullut? Oma on valmistettu 7/2015.
    BMW 520d F11 LCI

    Comment

    • fraatti
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 4654
      • Tampere

      Onko adblue järjestelmien kanssa ollut murheita? Sen verran näistä löytyi jostain juttua että itse liemi jäätyy -11 asteessa ja säiliössä on vastus sulatusta varten. Tosin olen hiukan skeptinen riitääkö vastuksen teho pitämään säiliötä sulana esim -20 asteen pakkasessa jos vaikka päivittäinen ajo on noin 25min. :think

      Eräällä puolitutulla oli myös tyo pytty ottanut lopputilin ja marmorilla oli vaihdettu koko säiliö. Mikähän tuolta hajoaa? Auto oli vielä sen verran tuore että käsittääkseni tästä bemari maksoi suurimman osan. Koko remontin hinta taisi olla jossain puolentoista tonnin korvilla.
      F11 535dX LCI
      Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

      Comment

      • silveraxe
        Bimmer Rookie
        • Jul 2018
        • 61
        • Kuusamo

        Originally posted by fraatti View Post
        Onko adblue järjestelmien kanssa ollut murheita? Sen verran näistä löytyi jostain juttua että itse liemi jäätyy -11 asteessa ja säiliössä on vastus sulatusta varten. Tosin olen hiukan skeptinen riitääkö vastuksen teho pitämään säiliötä sulana esim -20 asteen pakkasessa jos vaikka päivittäinen ajo on noin 25min. :think

        Eräällä puolitutulla oli myös tyo pytty ottanut lopputilin ja marmorilla oli vaihdettu koko säiliö. Mikähän tuolta hajoaa? Auto oli vielä sen verran tuore että käsittääkseni tästä bemari maksoi suurimman osan. Koko remontin hinta taisi olla jossain puolentoista tonnin korvilla.
        Omassa 520D -14 vuoden vermeessä ainakin vielä pelannu tällä Kuusamon korvessa
        2014 520D Xdrive F10. Hyvä auto jos kestää

        Comment

        • TON-III
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2018
          • 480
          • Turku

          Originally posted by TJJ View Post
          Vaikea valinta sillä aktiiviohjaus on tosi kiva ja tuossahan on vielä nelipyöräohjaus. Toisaalta neliveto on talvella myös tosi kiva. Toisaalta se neliveto kääntyy kuin laiva vs. tuo aktiivi/nelipyöräohjattu... Ongelma on onneksi ratkaistu G30:ssä, siihen saa molemmat yhtäaikaa.
          Omat kokemukseni 'samoista' tekniikoista mutta F13 korissa, tein koeajon M-Sport takatuupparilla ja ihastuin sen ajofiilikseen, valittu kaupantekokohteeni oli kumminkin X-Drive M-Sport ja ajotuntuma ( ehkä osakseen pehmeiden jousiensa myötä ?) oli ensin pettymys, jos olisi mahdollisuus valita kahdesta vierekkäisestä samanlaisesta niin vaikea sanoa kumpaan päätyisin, josko olen nelivetoonkin tottunut mutta se tietty ajon välittömyys oli takatuupparilla parempi.
          F13 640 DA X-Drive M-Sport -12

          Comment

          • crane
            BTCF Member
            • Mar 2003
            • 6392
            • Ex Lappilainen, nykyään etelä

            F11 olis kiikarissa mutta mietin että mitä niin sanotusti must have-varusteita pitäis kriteerinä. :think Itelle on tullu lähinnä mieleen:
            -Sähköinen kontin luukku
            -Nahkasisusta
            -Sähköpenkit
            -Isompi näyttö(business tms mikälie nimeltään)
            -Mitä muuta olis hyvä katella?
            525/530/535D X-drive olis kiva, mutta ei välttämätön. Valitettavasti hinta sanelee aika paljon kun taloprojektia pukkaa ens vuonna päälle.
            EDIT: Mites kilometripolitiikka? Uskaltaako enää yli 250tkm ajettuun sotkeutua?
            Last edited by crane; 15-12-2018, 11:58.

            Comment

            • Janzki
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2005
              • 4947
              • Lohja

              Originally posted by crane View Post
              F11 olis kiikarissa mutta mietin että mitä niin sanotusti must have-varusteita pitäis kriteerinä. :think Itelle on tullu lähinnä mieleen:
              -Sähköinen kontin luukku
              -Nahkasisusta
              -Sähköpenkit
              -Isompi näyttö(business tms mikälie nimeltään)
              -Mitä muuta olis hyvä katella?
              525/530/535D X-drive olis kiva, mutta ei välttämätön. Valitettavasti hinta sanelee aika paljon kun taloprojektia pukkaa ens vuonna päälle.
              Osta takavetoisena 6-syl dieselillä..530d aika "varma" valinta.
              Älä lankea 525d saa ohjelmoimalla 530d..Laatikko on meinaten eri.
              Nelivedoista ei ole itsellä mitään hyvää sanottavaa, puhukoon muut niiden puolesta.
              Sähköposti.
              IG: janzki_

              Comment

              • pyroz
                BTCF Member
                • Nov 2002
                • 6780
                • PK-seutu

                Originally posted by crane View Post
                F11 olis kiikarissa mutta mietin että mitä niin sanotusti must have-varusteita pitäis kriteerinä. :think Itelle on tullu lähinnä mieleen:
                -Sähköinen kontin luukku
                -Nahkasisusta
                -Sähköpenkit
                -Isompi näyttö(business tms mikälie nimeltään)
                -Mitä muuta olis hyvä katella?
                525/530/535D X-drive olis kiva, mutta ei välttämätön. Valitettavasti hinta sanelee aika paljon kun taloprojektia pukkaa ens vuonna päälle.
                EDIT: Mites kilometripolitiikka? Uskaltaako enää yli 250tkm ajettuun sotkeutua?
                Tuut hakemaan Suomen halvimman, mutta ei todellakaan huonoimman 6-cyl M-sportin täältä

                S65, S85, H1, N63TU, IB1

                Comment

                • crane
                  BTCF Member
                  • Mar 2003
                  • 6392
                  • Ex Lappilainen, nykyään etelä

                  Originally posted by pyroz View Post
                  Tuut hakemaan Suomen halvimman, mutta ei todellakaan huonoimman 6-cyl M-sportin täältä

                  https://www.nettiauto.com/bmw/525/9933123
                  Eipä huono vaihtoehto ollenkaan eikä emäntäkään tyrmänny heti :think

                  Comment

                  • PNM2
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2015
                    • 1128
                    • Espoo

                    Originally posted by Janzki View Post
                    Osta takavetoisena 6-syl dieselillä..530d aika "varma" valinta.
                    Älä lankea 525d saa ohjelmoimalla 530d..Laatikko on meinaten eri.
                    Nelivedoista ei ole itsellä mitään hyvää sanottavaa, puhukoon muut niiden puolesta.
                    Alkupään 525d:t olivat kolmilitraisia kutoskoneita. Sen jälkeen sitten kaksilitraisia neloskoneita.
                    i4 M50
                    ex: G30 530e xDrive M-Sport
                    ex: F11 525d xDrive
                    ex: F11 520d
                    ex: E91 318i

                    Comment

                    • Laku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2007
                      • 17572
                      • Turku

                      Originally posted by PNM2 View Post
                      Alkupään 525d:t olivat kolmilitraisia kutoskoneita. Sen jälkeen sitten kaksilitraisia neloskoneita.
                      On tuokin ihan älyttömän sekavaa. BMW
                      Näillä mennään:
                      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                      Comment

                      • Janzki
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2005
                        • 4947
                        • Lohja

                        Originally posted by PNM2 View Post
                        Alkupään 525d:t olivat kolmilitraisia kutoskoneita. Sen jälkeen sitten kaksilitraisia neloskoneita.
                        Juu mutta vaihdelaatikko on pienempi kuin 530d..Ts. ei kestä koneen ohjelmoituja tehoja.
                        Sähköposti.
                        IG: janzki_

                        Comment

                        • Janzki
                          Bimmer Enthusiast
                          • Aug 2005
                          • 4947
                          • Lohja

                          Originally posted by Laku View Post
                          On tuokin ihan älyttömän sekavaa. BMW
                          Onhan se, melkein kuitenkin syyttäisin EU:ta ja kiristyviä päästönormeja..Alkaa olemaan oikeiden moottoreiden aika ohi, ellei jotain Amerikan Joen kotteroa laita
                          Sähköposti.
                          IG: janzki_

                          Comment

                          • TJJ
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2003
                            • 7591
                            • Jyväskylä

                            Originally posted by Janzki View Post
                            Onhan se, melkein kuitenkin syyttäisin EU:ta ja kiristyviä päästönormeja..Alkaa olemaan oikeiden moottoreiden aika ohi, ellei jotain Amerikan Joen kotteroa laita
                            Ei kai EU pakota käyttämään noita typeriä numerointeja? Kohta varmaan tulee 550 malli, jossa on 2-litran moottori...
                            E39 528iA

                            Comment

                            • MajorDrake
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2006
                              • 7551
                              • Jyväshyvä

                              Originally posted by Janzki View Post
                              Juu mutta vaihdelaatikko on pienempi kuin 530d..Ts. ei kestä koneen ohjelmoituja tehoja.
                              Riippuu onko automaatti vai manuaali, manuaalissa on sama aski ja kytkin.
                              M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                              Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                              Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                              Comment

                              • Janzki
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2005
                                • 4947
                                • Lohja

                                Originally posted by MajorDrake View Post
                                Riippuu onko automaatti vai manuaali, manuaalissa on sama aski ja kytkin.
                                Ostaako tänäpäivänä joku vielä manuaaleja..
                                Sähköposti.
                                IG: janzki_

                                Comment

                                Working...
                                X