F10 / F11 ostamassa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ceeray
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 1400
    • Kuopio

    Piti se laittaa oma kaupan kokeeksi kuitenni. Kiikarissa 220 all terrain tällä kertaa..

    Mutta ei jonoksi asti kyselijöitä ole, hinta ja kilsat ei näytä kohtaavan, muttei ny ilmaiseksikaan henno antaa..
    Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

    Comment

    • heht
      Bimmer Rookie
      • Sep 2013
      • 63
      • HYVINKÄÄ

      Hinta on mun mielestä ihan ok noilla romuilla, ehkä tonnin alempi ois sellanen käteiskauppahinta. Tosss vaikuttaa kumminki nelikko. Ite maksoin tonnin tinkivaralla siis 23900 tosta omasta takavetoisesta, lähes identtiset varusteet ja 165tkm ajettu. Nelikoita etin kanssa mutta ne on lähempänä 30 kiloa kumminkin... Kato rahoituskumppanilta tms mitä ne vaatii ja tyrkytä sitä suoraan, vaikuttaa ostelijoihin jos tyrkytät suoraan rahoitusta.
      Sitku keksis miten saan oman e61 lcin pihasta lojumasta. M sport xdrive ja suomen halvin, kyselyä ei tunnu olevan..
      530d F11 -11 M-Sport, Carbonschwarz + dakotaoyster "voll"
      530xd E61 Lci -07 M-Sport
      Ex: e91lci 320d, e39 530d. Nippu VAG tuotteita.

      Comment

      • TheRipper
        Bimmer Enthusiast
        • May 2012
        • 5130
        • Paimio

        Taitaa olla vähän niin että dieselit ei nyt enään ole sitä liikkuvinta sorttia näissäkään.

        Jos tuosta oikein eroon haluaisi päästä niin kaipa hinnan pitäisi jo ykkösellä alkaa sitten...:think
        F10 523iA 2010

        Ex: E39 528iA 1997
        Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
        Ex: E65 745iA 2003
        Ex: E46 318i 1998
        Ex: E34 525iA 1989

        Comment

        • joko
          Bimmer Enthusiast
          • May 2004
          • 1968
          • Seinäjoki

          Originally posted by TheRipper View Post
          Taitaa olla vähän niin että dieselit ei nyt enään ole sitä liikkuvinta sorttia näissäkään.

          Jos tuosta oikein eroon haluaisi päästä niin kaipa hinnan pitäisi jo ykkösellä alkaa sitten...:think
          No höpsis. Kyllä se edelleen isohkossa perheautoissa on aikalailla ainut realistinen käyttövoima tuo diesel. Ceerayn auto tuli myös katsottua mutta enpä tiedä ei ole oikein ostohaluja kun hetken aikaa lukee noita alakerran paukkumis episodeja. Vaikka varmaanhan noita hajonneita on hyvin pieni kokonais prosentti määrä koko autokannasta kyseisellä koneella. Ostin tuossa väliaikais autoksi mk2 V70 d5 joka ollut nyt puolivuotta. Eipä ole noin huoletonta autoilua ollut vielä koskaan
          F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
          W906 319 sprinter - 14

          Comment

          • XV70D
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2013
            • 200
            • Oulu

            Aika kauan itsekin pähkäilin F sarjaan siirtymistä ja f25 3.0d ostin. Täytyy sanoa koskaan ei ole jännittänyt autolla ajo niin paljon kuin nyt koneremonttia odotellessa. Minun omistamissa autoissa kun ollut tapana ilmetä kaikki mahdolliset tyyppiviat merkistä riippumatta.
            Last edited by XV70D; 04-09-2019, 13:59.
            EX V70, W211, E61, A6, ny X3 Msport

            Comment

            • alpine3
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2010
              • 1277
              • Kajjjaani

              Originally posted by XV70D View Post
              Täytyy sanoa oskaan ei ole jännittänyt autolla ajo niin paljon kuin nyt koneremonttia odotellessa.
              Kannattaa jättää foorumin luku vähemmälle
              BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
              BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

              Comment

              • fraatti
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2002
                • 4652
                • Tampere

                Originally posted by XV70D View Post
                Aika kauan itsekin pähkäilin F sarjaan siirtymistä ja f25 3.0d ostin. Täytyy sanoa oskaan ei ole jännittänyt autolla ajo niin paljon kuin nyt koneremonttia odotellessa. Minun omistamissa autoissa kun ollut tapana ilmetä kaikki mahdolliset tyyppiviat merkistä riippumatta.
                Marginaalilla niitä ongelmia taitaa kuitenkin olla...

                Osta mersu ,systeri just junailee kamuxin kanssa kesällä ostetun auton kaupanpurkua koska DPF 2016 vm autossa jatkuvasti tukossa. Filsu jo vaihdettiin ilman tulosta ja puolet kuluista auton ostajalle. Ostohetkestä lukien auto ollut puolet ajasta pois käytöstä ja kuusi kertaa korjattavana ja pajalla se makaa nytkin. :think
                F11 535dX LCI
                Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

                Comment

                • Ceeray
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2005
                  • 1400
                  • Kuopio

                  Originally posted by fraatti View Post
                  Marginaalilla niitä ongelmia taitaa kuitenkin olla...

                  Osta mersu ,systeri just junailee kamuxin kanssa kesällä ostetun auton kaupanpurkua koska DPF 2016 vm autossa jatkuvasti tukossa. Filsu jo vaihdettiin ilman tulosta ja puolet kuluista auton ostajalle. Ostohetkestä lukien auto ollut puolet ajasta pois käytöstä ja kuusi kertaa korjattavana ja pajalla se makaa nytkin. :think
                  Alakaa kuulostaa siltä että ajan tällä kohta 😉 , 5k pannun vaihto sen sattuessa ei edes ole puolta 60k auton vuotuisesta arvonalennuksesta..

                  Ruottista olen kattellu tollasta E 220d all terrain mallia , tulee se 55k väkisin hintaa. Mutta se vaan on komee. 😁

                  X5 oli liian kolho. Jos g31 ois joku säädettävällä ilma alustalla että sais metsästysreissuille korkeutta pohjaan ni oispa hyvä.
                  Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

                  Comment

                  • 314da
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2015
                    • 336
                    • J

                    Originally posted by XV70D View Post
                    Aika kauan itsekin pähkäilin F sarjaan siirtymistä ja f25 3.0d ostin. Täytyy sanoa oskaan ei ole jännittänyt autolla ajo niin paljon kuin nyt koneremonttia odotellessa. Minun omistamissa autoissa kun ollut tapana ilmetä kaikki mahdolliset tyyppiviat merkistä riippumatta.
                    Tilaa valmiiksi ebaystä vaihtomoottori! -> kun on jo varamoottori olemassa niin on varmaa, että mosa ei hajoa

                    Comment

                    • heht
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2013
                      • 63
                      • HYVINKÄÄ

                      Oliskohan jollain enemmän näitten kanssa puljaavilla jotain tilastollista prosenttia porsimisesta vaikka ennen 300tkm:iä? Muutama vuos sitten e61 ja lcitä haukuttiin todella epäluotettavaks vehkeeks johtosarjoineen yms, nyt ne on ikiliikkujan maineessa ja m57tu2 luotettavin bemarin moottori koskaan. Vaikka niistäkin löytyy juttuja että kone hajonnut joillakin. Johtuisikohan nömä ongelmat ruuhkassa ajelusta/tyhjäkäynnistä/pitkästä huoltovälistä ja varmaan huonoa tuuriakin mukana? En tiedä, mutta bemari on kokemukseni mukaan paljon ajettuna vielä jämäkkä laite ajolleen, ei ole "kuluneen oloisia", toista ei voi oikein sanoa esim volkkarikonsernin vehkeistä, samoten koeajamani Optima 188tkm mittarilukemalla tuntu kans aika maailmanlopun laitteelta..
                      530d F11 -11 M-Sport, Carbonschwarz + dakotaoyster "voll"
                      530xd E61 Lci -07 M-Sport
                      Ex: e91lci 320d, e39 530d. Nippu VAG tuotteita.

                      Comment

                      • Markkanenn
                        Bimmer Fanatic
                        • Jan 2016
                        • 262
                        • Vantaa

                        Ikuisuus kysymys: Missä vaiheessa on ajankohtaista miettiä jakopään uusimista? :think 3/2012 valmistettu F11 520d eli N47D20C moottorilla. Mittarissa 225tkm.
                        F11 520d -12

                        Comment

                        • alpine3
                          Bimmer Enthusiast
                          • Feb 2010
                          • 1277
                          • Kajjjaani

                          Itse tekisin rempan siinä vaiheessa kun rupeaa vähänki ääntämään. Jos ei äännä niin mielestäni ei kannata. Onhan niitä ketjuja katkennu varottamattaki mutta taitaa olla aika marginaalinen osa.
                          BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
                          BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey

                          Comment

                          • Hezman
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2012
                            • 708
                            • Jyväskylä

                            F10 hankinta harkinnassa

                            Onko ajodynamiikka valinnalla merkitystä arki ajossa? Onko varuste kuinka hyödyllinen?
                            Entä mikä ero on 530d 245 ja 258 hv:n versioiden välillä, muuta kuin päästöarvo jälkimmäisessä pienempi?

                            Comment

                            • VilleP
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 2356
                              • Vantaa

                              Ainakin ddc pakollinen varuste jos aikoo vakio alustalla ajella. Jos aikomus madaltaa tai m sport alusta, niin sitten ei varmaan niin tarpeellinen.
                              F11 530xd LCI
                              S2 Avant

                              Comment

                              • Hezman
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2012
                                • 708
                                • Jyväskylä

                                Originally posted by VilleP View Post
                                Ainakin ddc pakollinen varuste jos aikoo vakio alustalla ajella. Jos aikomus madaltaa tai m sport alusta, niin sitten ei varmaan niin tarpeellinen.
                                Ei ole aikomus madaltaa eikä ainakaan jäykistää. Haussa mahdollisimman mukavuus painotteinen kokonaisuus. Mikä se sitten f10:ssä mahtaa ollakkaan.?

                                Comment

                                Working...
                                X