Originally posted by Bemarnisti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10 / F11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bemarnisti View Post
Mitäs mieltä olette kannattaako panostaa esim. 130 000 ajettuun autoon n. 5-7k€ enemmän mitä vastaavan ikäiseen samoilla varusteilla olevaan n. 220 000 ajettuun? Miten nuo kestää kilometrejä teidän mielestänne?
Itse olen aina poikkeuksetta avannut lompakkoani vähän enemmän ja ostanut sen mahdollisimman vähän ajetun samalla kun yrittänyt tsekata että auto olisi mieleiseni myös kunnon suhteen. En ole kovin montaa autoa ostanut joskaan en ole sitten joutunut kyllä pettymäänkään, ja vaihdokkini ovat aina menneet suoraan eteenpäin kohtuu helposti mm. kohtuu pienien kilometriensä avulla.Last edited by TON-III; 03-03-2021, 11:18.F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
Originally posted by TON-III View PostN. kymmene vuotta vanhan auton kunto on kaiken kaikkiaan aika arvoitus eikä pienempi kilometrimäärä tee asiaa välttämättä sen helpommaksi. Jos vaikka ajatellaan että tuolla 130 tkm. ajetulla autolla on sahattu 10 km. työmatkaa ja tuplasti enemmän ajetulla 100 km. matkaa niin käyttöprofiilit ja niiden aiheuttamat kulumat ovat toisistaan täysin poikkeavat.
Itse olen aina poikkeuksetta avannut lompakkoani vähän enemmän ja ostanut sen mahdollisimman vähän ajetun samalla kun yrittänyt tsekata että auto olisi mieleiseni myös kunnon suhteen. En ole kovin montaa autoa ostanut joskaan en ole sitten joutunut kyllä pettymäänkään, ja vaihdokkini ovat aina menneet suoraan eteenpäin kohtuu helposti mm. kohtuu pienien kilometriensä avulla.
Comment
-
-
Toki raha on aina rahaa mutta silti jotenkin tuntuu vähän hassulta joidenkin tapa tehdä kauppaa siten että se hankinta pitäisi aina olla se edullisin ja jne. Jos sinäkin nyt löydät sen mieleisen reilun satkun ajetun pelin vaikka 25 donalla ja vaihtoehtona olisi satkun enempi ajettu peli 20 donaan. Jos peliä pitää vaikka 5 vuotta ja sitten siitä kalliimmasta saa vielä vaikka 2 donaa enemmän kuin siitä halvemmasta niin ero rahoissa jää varsin pieneksi huomioimatta vielä sitä että sen kalliimman kanssa ovat voineet pari kolme 500 egen korjausta jäädä kokonaan väliin.
Pidä taskut viileinä ..... tuo on silti se auton omistamisen melkeinpä makein vaihe ...... speksailu ja kohteen valintaF13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostTuliko isompi ohjainrulla vasta LCI:hin, ja onko niissä kaikissa automaattisesti kosketuslevy?Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Originally posted by Boiga View PostLci mallissa vaihtui idrive ohjain ja tuli tuo touch command rullaan, ymmärtääkseni tämän saa retrifitattua rullan vaihtamalla myös vanhempiin missä nbt.
Comment
-
-
Originally posted by Bemarnisti View PostHyvä oli ja mukaan lähtiF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Onko alkupään 525d eli N57D30 -koneiset aivan hyviä pelejä koneeltaan, ainostaan kulkupuolessa köyhän miehen malli vs. 530d?
Katselemassa edullisen pään M-Sport kuutosdiiseliä tai ehkä bensakoneista, mutta ehkä kulutus karkaa käsistä 30tkm vuosiajoilla eikä bensoistakaan neloset kiinnosta niin kuin 535i.
Paljonko webasto/binar maksaa halvimmillaan? Liikaa raakaa vaihdokkeja jos vaatii webaston.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Comment