Originally posted by brainsurgery
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10 / F11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
-
-
Originally posted by VilleP View PostKoukunhan saa jälkikäteen edukkaasti. Webasto toki sitten arvokkaampi.
Eli menis letkulämmitinhommiksi.
Kysyin kertakäyttöautolta myös peräkoukkua. Irrotettava 3300€ ja sähköinen n. 3800€ asennetuna. Ihmeen pieni ero noilla, mutta joka tapaukses melko arvokasta.F11 530d X-drive M-Sport 2016
———————————————————
Exs:
E91 LCI 320dA -09
E46 330D -02
Comment
-
-
Originally posted by TON-III View PostTosiaan nelarissa on ne peruslöysät jouset varustetasosta huolimatta, kun ostaa takaruupparin aktiivisella alustalla ja M-Sport:tina niin saa sekä heti toimivan alustan että hyväajoisen auton (sillä taitaa olla niin että etuvetoiset audit kannattaa kiertää ja ostaa nelari siinä missä nelaribemmit saisivat olla jonkun muun ongelma kun ostaisi takatuupparin).F11 530d X-drive M-Sport 2016
———————————————————
Exs:
E91 LCI 320dA -09
E46 330D -02
Comment
-
-
Originally posted by ralliriisseli View PostWebastoa ei saa LCI 535d msporttiin. Ei ole tilaa. Näin sanottiin marmorilta.
Eli menis letkulämmitinhommiksi.
Kysyin kertakäyttöautolta myös peräkoukkua. Irrotettava 3300€ ja sähköinen n. 3800€ asennetuna. Ihmeen pieni ero noilla, mutta joka tapaukses melko arvokasta.
M-sport nelikossa on vakio jouset. Eibachilla toki korjautuu löysyys.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostIrroitettavan koukun saa alle tonnilla asennettuna.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by ralliriisseli View PostEikös tuota xdriveä ole kuitenkin kehuttu hyväksi ja perhekäytös tuo nelikko, adaptive drive tai suspension, m-sport yhdistelmä luulisi toimivan ihan mukavasti.F13 640 DA X-Drive M-Sport -12
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostJuu, meilläpäin maksaa 800€ irroitettava koukku asennettuna can väyläisellä johtosarjalla...F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
-
Ostamassa 520 D xdrive
Moi,
Olen ostamassa 520 xdrive. Kauppasopimus on mun kuittausta vaille valmis. Mitä näistä nyt sitten kuuluu oikein kunnolla käydä läpi. Autossa 160tkm lasissa, ja viimeisimpänä vaihdettu ilmapussit ja niiden kompressori. 10tkm sitten vetolaatikko ja öljyt?
Onko odotettavissa jotain egr-hässäkkää tai muita mahdollisia tyyppivikoja? Jarrupaloja varmasti kuluu, mutta tavoitteena olisi sellaiset 3vuotta/90tkm ajella.
Koeajolta jäi päällimmäisenä ärsyttämään radion näyttö jatai sen visuaalittomuus ja miksei yhdistetetyn puhelimen spotiftä voi ohjata mistään muualta kuin puhelimesta
Kiitos jo etukäteen, tämän lajin foorumi on näyttää muuten todella pätevältä.
Comment
-
-
Originally posted by abel View PostMoi,
Olen ostamassa 520 xdrive. Kauppasopimus on mun kuittausta vaille valmis. Mitä näistä nyt sitten kuuluu oikein kunnolla käydä läpi. Autossa 160tkm lasissa, ja viimeisimpänä vaihdettu ilmapussit ja niiden kompressori. 10tkm sitten vetolaatikko ja öljyt?
Onko odotettavissa jotain egr-hässäkkää tai muita mahdollisia tyyppivikoja? Jarrupaloja varmasti kuluu, mutta tavoitteena olisi sellaiset 3vuotta/90tkm ajella.
Koeajolta jäi päällimmäisenä ärsyttämään radion näyttö jatai sen visuaalittomuus ja miksei yhdistetetyn puhelimen spotiftä voi ohjata mistään muualta kuin puhelimesta
Kiitos jo etukäteen, tämän lajin foorumi on näyttää muuten todella pätevältä.
Comment
-
-
Originally posted by abel View Post2013, 05.12/2013 rekisteröity
Ei ole enää pahinta riskiryhmää, mutta itse jättäisin hankkimatta jos ei ole ketjuja vaihdettu. Kääntäisin sinuna katseen 2015 (taitaa olla jo loppupää 2014) LCI-malleihin, joissa on uudempi B47-motti.
tv. 2 N47 -koneista omistanut, ei enää kolmattaLast edited by rizzo; 02-09-2020, 14:55.
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View Posthttps://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=248542
Ei ole enää pahinta riskiryhmää, mutta itse jättäisin hankkimatta jos ei ole ketjuja vaihdettu. Kääntäisin sinuna katseen 2015 (taitaa olla jo loppupää 2014) LCI-malleihin, joissa on uudempi B47-motti.
tv. 2 N47 -koneista omistanut, ei enää kolmatta
Ok, pitää tarkastaa.
Ollut ensimmäiset 5 vuotta leasing-autona isossa puljussa jollain johtajalla.
Comment
-
Comment