Originally posted by veku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by veku View PostJa uusi tulos 380\820 ..mennään noilla nyt toviFord S-Max 2.0
Kilpuri VW Golf III VR6
ex:
F11 535d xdrive M-sport, E60 530ix M-Sport, F10 535d M-sport, E46 320d touring M-sport II, E34 525tdsa touring, E30 324td touring, E30 318i, M20B20
Comment
-
-
Originally posted by jms1601 View PostEhtikö hyvin kotio?
Autossa oli tosiaan egr venttiili rikki eka kerralla kun kävin Antilla,sen vuoksi eka lukemat vaisut kun ahdot karkas.
Nyt on auto ajettu ns rajoille penkissä, eli enempää tuskin tällä kokoonpanolla saa.
Odotellaan mitä se etelän 535d työntää 550d pumpulla jos merkittävästi enempi niin kai se sellainen+cooler on jossain vaiheessa hankittava :think
Plussana koko reissulle oli tutustua racediesel nimimerkkiinF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostJa uusi tulos 380\820 ..mennään noilla nyt tovi
Taitaa saada ruopimaan asfaltilla?Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Kyselin aiemmin kaverilta niistä polttoainepumpuista, loppujenlopuksi hirveän tarkkoja tietoja ei ollut saatavilla. Tässä vastaus:
"No luck to get some usefull data which you need for pumps. Colleagues from AA division (Automotive Aftermarket) do have only some data which dont say anything.
Just what I learned, they have two high pressure cylinder heads and only difference for getting more power is, that former pump generations (lowest kW) are opearting mostly with less revolutions then the engine (ratio 1:2 or 2:3). Then next generation, was working with ratio between pump and engine rotations 1:1.
As last to that, (actual pumps for BMW with highest kW) are designed with a double-cam = this high pressure can be generated in each cylinder heads two times per pump rotation (M5.0d)
So mechanically, here is the difference."
Edit, lisää tietoa:
"Additional info : CP4 pump with double cam is able to feed cars up to 400 kW. The fuel pressure is 2500 bar – the question is, if you need to change injectors and fuel lines too, when you will replace the pump."Last edited by böntti; 18-05-2015, 21:32.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Onko kokemusta N57 tehonkestosta pitkässä juoksussa? Nythän siis 525d (3.0l) ja 530d koneista puristetaan ulos ohjelmalla noin 340hp/700nm. Usealla taitaa F10 olla ohjelmoituna joten kommenttia olisi mukava saada onko auto toiminut hyvin ja onko jotain huomioon otettavaa?
Itselle on tulossa ensiviikolla F10 M-sport perusmallin tilalle ja nyt sitten olisi aika aloittaa ohjelmoinnilla.
Kiitos kommenteista.
Comment
-
-
moro
käyty ulkoiluttamassa F11 535xd:tä lappeenrannassa.
1/4 maili 13.204s
1maili 238km/h
ihan hyvin ekaksi kokeiluksi.
eli päästään kyllä 12 alkavaan vartilla helposti mutta jotain pitää tehdä jotta saisi sen 250km/h ainakin mailille...
t PasiFord Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
Originally posted by racediesel View Post
p.s. hyvin tuntuu liikkuvan sun f-möhkö. pitäis käydä testaamassa omaakin radalla.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
moi
tekevät 200kpl esisarjan ja tottakai niitä tupsahtelee sieltä aikaisemmin ja ne toimitetaan halukkaille asiakkaille välittömästi.
halusin tilata samantien kun voi että ei sarja lopu ja seuraavan sarjan valmistus päätöksen tekoon/valmistukseen menee taas aikaa xxxpäivää-->kesä on jo ohi.
nuo on täysin bolt-on ja nopea asennus=n.15min.
kyllähän noita hyvienkin coolereiden tekijöitä suomesta löytyy.
sellaisen räätälityönä keulalle rakentaminen sitten ottaa paljon aikaa telakalla ja sekin maksaa jotain.
menee tuon vartin ihan ok ekaksi kerraksi...
t pasiFord Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
moi
varttimailerilla käyty puntarilla...
painoi viivakunnossa 2240kg kuski sisällä eli 2150kg pelkkä auto tankki täynnä.
eipä ole kevyt ei.
siihen nähden menee hyvin..
pasiFord Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
Comment