Originally posted by MajorDrake
View Post
Miksi se palaisi? Hydrauliikka tankin (linkin) lämmitin on esimerkki, jenkeissä näitä muotoiltavia levyjä käytetään öljypohjissa niin moottorissa kuin voimansiirtojenkin lämmittämiseen. Ameriikassakin on kylmiä paikkoja...
En näe mitään riskiä jos asia tehdään hyvin, laadukkaista komponenteista järkevästi suunnitellen.
Yhden tyyppisessä autotallissa autoja säilytetään 24/7 latauksessa ja myös moottorin lämmitin kytkettynä päälle aina, ajastimen ohjaamana.
Mitä sillä haetaan = toimintavarmuutta. Sitä itsekin haen kun lämmitintä käytän omassa härvelissä, en niinkään sitä lämmintä sisätilaa, se tulee boonuksena..
Mielestäni tärkeetä kun mäntä liikahtaa ekan kerran alle +5 lämpötiloissa, että komponentit on esilämmitetty.
Miksi, kun itse joudun auton remontit maksamaan ja silloin köyhän on pidettävä huolta laitteista jotta saadaan maksimaalinen luotettavuus ja toimintavarmuus tekniikkaan. Kaikki on toki mahdollista sen olen vuosien saatossa todennut.
Mielummin 15tkm välein öljyt ulos ja esilämmitetyt moottorit kuin koneremontti.
Jos joku on palaakseen se palaa ja syttyy.
Comment