Originally posted by Gräns
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/11 tyyppiviat
Collapse
X
-
Originally posted by Gräns View PostOk homma. Mitäs merkkiä kannattaa laittaa tilalle ? Orgista marmorilta vain onko laadukasta tarvikenapaa? Jännä että ei tosiaan lämpee eikä kädellä saa tuntumaa, mutta ulina on voimistunut päivä päivältä.
Comment
-
-
Ja Ruville on myös saksalainen laatumerkki.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by paha75 View PostKesällä vaihdatin 180tkm ajettuun oikeaan etupyörän laakerin. .
Comment
-
-
Originally posted by Gräns View PostOliko laakerissa selvä klappi tai värinä jouseen ? En löydä millään klappia, eikä värinää tulee jouseen kun tyhjänä käsin pyörittää ? Renkaita koitan vaihtaa jos johtuu niistä, mutta voiko olla laakeri sökö ja ääntää vain paino päällä ?
Comment
-
-
Originally posted by atcc View PostMinäkin ostin Ruvillen mutta paketissa oli sisällä FAG:n laakerie39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Mites F10/11 on kestänyt seuraavat lisävarusteet:
Sähköinen iskareiden säätö
Aktiiviohjaus
Harkitsen F11:n ostoa jossa on adaptive drive, integral aktive lenkung ja dynamic drive.
Aika harvinaisia varusteita on, osaako joku sanoa käyttöiästä jotain?Last edited by Hakkapeliitta; 20-09-2017, 02:07.
Comment
-
-
Originally posted by Hakkapeliitta View PostMites F10/11 on kestänyt seuraavat lisävarusteet:
Sähköinen iskareiden säätö
Aktiiviohjaus
Harkitsen F11:n ostoa jossa on adaptive drive, integral aktive lenkung ja dynamic drive.
Aika harvinaisia varusteita on, osaako joku sanoa käyttöiästä jotain?Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostEDC-iskarit taitaa olla suht kestäviä.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Hakkapeliitta View PostMites F10/11 on kestänyt seuraavat lisävarusteet:
Sähköinen iskareiden säätö
Aktiiviohjaus
Harkitsen F11:n ostoa jossa on adaptive drive, integral aktive lenkung ja dynamic drive.
Aika harvinaisia varusteita on, osaako joku sanoa käyttöiästä jotain?
Comment
-
-
Originally posted by iKivi View PostOnko mitään järkeä ostaa tuota kaksilitraista f11? Samaan rahaan saisi ainakin 525d alkupäästä, nämä vissiin olivat kuitenkin vielä kuutoskoneella. Olen aina karttanut noita neloskoneita, ja nyt vaimo iski silmänsä erääseen strattimoottoriin Ja olikos näissä ketju moottorin etu vai takaosassa?
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostOman kokemuksen mukaan rikkinäinen laakeri tuntuu värinänä jousessa, kun rengas ylhäällä pyörittää rengasta. Veikkaan siis, että "laakeriääni" johtuu hampaalle kuluneista Nankang NS2 -renkaista.
Comment
-
-
Originally posted by Arnoltti View PostItse ostin kaksilitraisen f11 alkukesästä, valmistettu 10/2010. Olin tietoinen jakopäähän kohdistuvista huoltopaineista. Varusteet olivat kuitenkin mainiot, niin tein kaupat. Ostohetkellä oli kilometrejä 244tkm. Kesän lomareissujen jälkeen teetin jakopääremontin ennakoivasti mittarilukeman ollessa 251tkm. Pyysin vanhat osat itselleni. Vanhat hilut olivat valmistusleimojen perusteella alkuperäiset. Keskimmäisessä ketjussa muutama lenkki oli nippanappa ehjiä. Eli klappia oli reilusti. Kannatti ehdottomasti vaihtaa! Tutulla on samanlainen auto, jonka mittarissa n. 415tkm tällä hetkellä. Alkuperäinen moottori, mutta siihen on tehty tuo jakopääremontti 256tkm kohdalla.
Kaks ensimmäistä ketua tuossa pannussa kesti noin 60tkm ketale.F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Comment