Itsellä mielessä myös ohjelmointi ja samalla mahdollisesti EGR poisto ja imusarjan putsaus. Muutama kysymys askarruttaa mieltä niin kysytään tältä puolelta vaikka 3:s sarjan peli kyseessä, mutta N57 kuitenkin.
Mikäli EGR otetaan pois vain ohjelmallisesti niin kumpi "venttiili" suljetaan sähköohjattu EGR vai tuo alipaineohjattu läppä, vai kummatki?
Onko syytä tarkistaa näiden toimivuus ennen ohjelmallista poistoa, jotta varmasti sulkee EGR:n pois pelista, vai miksi jotku laittavat peltilätkiä EGR:n ja imusarjan liitokseen?
Onko pelkästä ohjelmallisesti poistosta jotain haittoja, poislukien tuo aiemmin mainitut mahdolliset nestevuodot? Mistäs nämä yleensä muuten alkavat vuotamaan niin voisi tarkistaa omasta?
Aiempaan 335i:n tein imukanavien pähkinäpuhalluksen ja se ilmeisesti näissäkin syytä tehdä imusarjan puhdistuksen lisäksi?
Onko läpät syytä poistaa samalla vaikka muoviset, eivät ilmeisesti aiheuta rikkoontuessaan samaantapaan tuhoa kuin vanhemmissa koneissa metalliset?
Tulikin aika monta kysymystä, mutta kiitokset jo etukäteen jos joku tietävä viitsii vastailla
Mikäli EGR otetaan pois vain ohjelmallisesti niin kumpi "venttiili" suljetaan sähköohjattu EGR vai tuo alipaineohjattu läppä, vai kummatki?
Onko syytä tarkistaa näiden toimivuus ennen ohjelmallista poistoa, jotta varmasti sulkee EGR:n pois pelista, vai miksi jotku laittavat peltilätkiä EGR:n ja imusarjan liitokseen?
Onko pelkästä ohjelmallisesti poistosta jotain haittoja, poislukien tuo aiemmin mainitut mahdolliset nestevuodot? Mistäs nämä yleensä muuten alkavat vuotamaan niin voisi tarkistaa omasta?
Aiempaan 335i:n tein imukanavien pähkinäpuhalluksen ja se ilmeisesti näissäkin syytä tehdä imusarjan puhdistuksen lisäksi?
Onko läpät syytä poistaa samalla vaikka muoviset, eivät ilmeisesti aiheuta rikkoontuessaan samaantapaan tuhoa kuin vanhemmissa koneissa metalliset?
Tulikin aika monta kysymystä, mutta kiitokset jo etukäteen jos joku tietävä viitsii vastailla
Comment