Varmaan ollu topikissa puhekkin mutta, jos lykkään tuohon n47:n egr delete kitin niin kehtaako sillä kauankin ajella ilman softan muutoksia? Meneekö se jonkin näköiseen limp modeen kun egr venttiilin jättää irti?
Moottorihäiriövalon sytyttää. Itse taisin 8kk ajella ennen ohjelmointia eli toimii ihan normaalisti
Tuon kannen alta näkis/pääsis kokeileen meneekö venttiili täysin kiinni, Mutta kansi ei mehdu tuosta välistä irtoamaan, pitäs jotenki saada nuita sähkökouruja pois tielä.
Tuon kannen alta näkis/pääsis kokeileen meneekö venttiili täysin kiinni, Mutta kansi ei mehdu tuosta välistä irtoamaan, pitäs jotenki saada nuita sähkökouruja pois tielä.
Joku foorumilainen vaikka ISTA:lla vilkaisee.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Heitetäämpä tänne. Tänää soittivat Laakkoselta, että auto pitäisi viedä EGR kampanjan johdosta tarkastettavaksi. Viimeeksi tarkastettu viimekesänä, nyt kuulemma tarkastusohjeet muuttuneet. Auto -11 530D.
Yep, oma tuontiauto tarkistettu jo saksassa, sain silti tarkistuskutsun ja sitä tiskillä ihmettelinkin, on kuulemma montaa aaltoa tässä korjauskampanjassa.
Heitetäämpä tänne. Tänää soittivat Laakkoselta, että auto pitäisi viedä EGR kampanjan johdosta tarkastettavaksi. Viimeeksi tarkastettu viimekesänä, nyt kuulemma tarkastusohjeet muuttuneet. Auto -11 530D.
Muilla vastaavia kokemuksia?
Äsken soittivat Lappeenrannan Laakkoselta ja huomenna katsovat. Muistelin, että tuo on vaihdettu joku 5v sitten kun oli 100tkm ajettu. En tajunnut edes kysytä GW:ä silloin.
Auto 530D -11.
Mitä jos olisi EGR-deletekitti? Tuleeko jotain sanomista asian suhteen? Vai "kiitos ja hei" ?
Äsken soittivat Lappeenrannan Laakkoselta ja huomenna katsovat. Muistelin, että tuo on vaihdettu joku 5v sitten kun oli 100tkm ajettu. En tajunnut edes kysytä GW:ä silloin.
Auto 530D -11.
Mitä jos olisi EGR-deletekitti? Tuleeko jotain sanomista asian suhteen? Vai "kiitos ja hei" ?
Riippuu minkälainen asenne siellä on. Jos ei turhia nipota, niin toteaa kaiken olevan kunnossa ja merkkaa kamppiksen tehdyksi.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Käytin viikko sitten ja sanoin jo aikaa varatessa, että EGR poistettu ohjelmallisesti. Ei tuumannut mitään. Peltilevykin oli välissä, mutta sen poistin ennen vientiä.
Vaihtoivat vaan coolerin. Lätkää ei tartte laittaa takaisin, kerta todettu pitäväksi.
Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi-- BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Äsken soittivat Lappeenrannan Laakkoselta ja huomenna katsovat. Muistelin, että tuo on vaihdettu joku 5v sitten kun oli 100tkm ajettu. En tajunnut edes kysytä GW:ä silloin.
Auto 530D -11.
Mitä jos olisi EGR-deletekitti? Tuleeko jotain sanomista asian suhteen? Vai "kiitos ja hei" ?
Kyseisessä paikassa erään koeajon yhteydessä kysäisin huoltotiskillä että onko autossani kampanjoita päällä. No Egr kampanja oli (vaikka mun mielestä osanumeron perusteella ei pitänyt olla). Halusivat sen egr:n vilkaista, vaikka sanoin että se on tulpattu ja ohjelmoitu pois käytöstä. Egr kuitenkin paikoillaan, ja imusarjan puoleisessa päässä lätkä, mikä esti egr:n kuvaamisen sieltä imusarjan kautta, mikä ainakin silloin kuului kampanjan tarkastusproseduuriin. Mekaanikko totesi asian että joo ei pysty kuvaamaan ja huoltoneuvoja sanoi että jos jäähdytysnestettä ei kulu, niin asia kunnossa, ei muuta kuin kovaa ajoa ja kiitos ja näkemiin...
Pitääkö näissä kampanjoissa olla itse aktiivinen? En ole merkkihuollossa käyttänyt aikoihin ja viimeksikin tarkastuksessa vain joka oli joku halpa tarjous. Mulla alkupään 3,0 525 F11 ja jäähdytysnestettä kyllä menee...
Mulla alkupään 3,0 525 F11 ja jäähdytysnestettä kyllä menee...
Todennäköisesti saat autosi nopeammin tarkastukseen, jos olet yhteydessä paikalliseen merkkihuoltoon ja tiedustelet onko ajoneuvollesi avoimia kampanjoita. Voit samalla mainita, että olet kuullut BMW-dieselmoottoreiden EGR-vioista ja huomannut autosi kuluttavan jäähdytysnestettä - josko se lisäisi löylyä kiukaalle.
IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20 BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä. Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben. Tampere
Oman auton (F11 530d -11vm) egr rupes temppuilemaan niin, että viikon sisällä kaks kertaa tuli drivetrain fault joka poistui noin 2 sekunnin päästä kun oli tullu. Koodit luin ja egr siellä kiukutteli. Soittelin merkkiliikkeeseen ja todettiin, että ei ole kamppanjaa auki autoon ja vaikka olisikin niin koskee jäähytintä, ei läppää, herja oli läpältä siis. Nestettä ei syöny. Eilen tulpattiin egr pois ja koko roska lensi roskikseen. Auto pelaa huomattavasti paremmin ilman egrää.
Harraste/kesäkäyttis BMW e46 330ci cabriolet
M-B s204 220cdi AMG-sport 4-matic
Soittelin Laakkonen Vantaa ja siellä huollon asiakaspalvelu meinasi että ei tähän malliin ole kampanjaa. N57 -10 F11 525 siis minulla. Liekö näissä linjalta alkuun tulleissa sitten parempi tekniikka. No, nestettä kuluu silti kohtuu paljon. Eli jostain vuotaa.
Pitänee odotella jos kampanja aukeaisi. Hyvää palvelua oli kyllä tuolla huollossa. Juuso joku taisi olla puhelimessa.
Comment