Kiva. Leimaukko oli ihan toista mieltä. Siltikin jää vähän yli rajan vielä.
Kiitos tästä tiedosta.
Löytyykö tuosta rajasta jotain dokumenttiä? Mitään kovin tuoretta en itse onnistunut löytämään ainakaan trafin sivuilta.
Kyllähän trafin sivuilta löytyy nuo raja-arvot. Tässä kyllä on selvästi vikaa autossa. Kenties softa tehty päin persettä tai sitten suutin vuotaa tai.. Osa softien tekijöistä myös puukottaa vikakoodit pois, joten juuri mitään vikakoodeja ei tule vaikka pitäisi.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Kyllähän trafin sivuilta löytyy nuo raja-arvot. Tässä kyllä on selvästi vikaa autossa. Kenties softa tehty päin persettä tai sitten suutin vuotaa tai.. Osa softien tekijöistä myös puukottaa vikakoodit pois, joten juuri mitään vikakoodeja ei tule vaikka pitäisi.
Mitenhän tuon mahdollisen vuotavan suuttimen voisi todeta? Ei ole itsellä oikein mitään kokemusta dieselautoista. Täytyy vielä tänään koittaa istalla lukea koodit, kun saan koneen toimimaan.
Mitenhän tuon mahdollisen vuotavan suuttimen voisi todeta? Ei ole itsellä oikein mitään kokemusta dieselautoista. Täytyy vielä tänään koittaa istalla lukea koodit, kun saan koneen toimimaan.
Ei sitä itse voi mitenkään helposti oikein todeta. Sen näkee kun käyttää suuttimet testissä. Kun löytyy ISTA, niin kannattaa ensin katsoa live-datasta suuttimien korjausarvot, toteutuuko pyydetty ahtopaine ym. Tuo savuaminen kun yleensä dieseleissä johtuu liian rikkaasta seoksesta sylinteristä.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Näin pimevien iltojen kynnyksellä fixari hioi ja suojasi umpiot kalvolla. Lisäksi säädin ajovalojen korkeutta, kun näyttivät melko lähelle. Lisäksi polttimoiksi vaihtui Osram Night Breaker, näissä on omalle silmälle luonnollisin sävy.
F10 ajovalojen korkeuden säätö Kuva Huom! Valot pitää olla säädettäessä asennossa 2. (Ei auto-asennossa.)
Ajovalopoltin vaihdetaan etukotelossa olevan luukun kautta.
Itse tilasin uudet linssit ebaysta... saas nähdä millainen työmaa on irroittaa vanhat umpioista :think onko kukaan irroitellut, onko ne liimalla ja kuinka lujassa?
Itse tilasin uudet linssit ebaysta... saas nähdä millainen työmaa on irroittaa vanhat umpioista :think onko kukaan irroitellut, onko ne liimalla ja kuinka lujassa?
En ole irrotellut, mutta kunhan pääset sorvin ääreen niin kirjoita ihmeessä kokemuksista ja havainnoista!
Olin ostamassa uusia umpioita kolmekutoseen sameuden takia, mutta automaaliliikkeen pitäjän kannustamana päädyin kokeilemaan hiomista. Tuli loistavat, aivan kuin uudet!
Siis kuivana epäkeskohiomakoneella 1000-2000-3000-4000 ja kaksi eri karkeuksista hiomatahnaa. Päälle kirkas tartunta ja lakka.
Nyt:
BMW X3 xDrive30e (g01)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment