Antaa kyllä täydet tehot vaikka etupyörät ei pyöri, myös nelivedot.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset vol.2
Collapse
X
-
sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
-
-
päivitystä / hartge:
80-200 km\h
435d F32 vakio 18,12
435d F32 hartge 14,14 (362hp)
750iA F01 vakio 17,55
750iA F01 hartge 14,79 (481ps)
750d xDrive F01 vakio 17,81
750d xDrive F01 hartge 14,45 (438ps)
335i xDrive F30 vakio 19,54
335i xDrive F30 hartge 14,97 (362hp)
330d F30 vakio 21,12
330d F30 hartge 16,46 (302hp / 655nm)
---------------------------------------------------
530xd vakio 27,19
530xd hartge 21,31 (309hp)
535d vakio 18,78
535d hartge 14,59 (354hp)
M550xd vakio 17.51
M550xd hartge 15.2 (438hp)
528i vakio 25,18
528i hartge 21,21 (286 hp)
F07 535i vakio 21,21
F07 535i hartge 18,97 (362hp)
E91 335i vakio 19.3
E91 335I hartge 15.35 (362hp)
F30 335XD vakio 17,58
F30 335XD hartge 14,05 (362hp)
80-250 KM\H
F10 M5 vakio 19,93
F10 M5 hartge 17,87 (642 hp)
__________________
tuon mukaan diisselit tuolla välillä hiuman bensaversiota nopeampia..
ja nelikko hidastaa mutta F30 335XD onkin ihme peli ajalla 14,05 vaikka
nelikko
hidas varmaan ole mutta luulin että F30 335i ohjelmoituna olisi nopeampi...
750i olisi mehevä äänimaailma..mutta moottorin kestävyys / ylläpitokulut suuri kysymys ja paljon vie löpöä
(näköjään eräs bemaristi jo selvittänyt eri korjaamoilta ja tuota kaikista malleista sanottiin että kannattaa välttää)
750d, jos unohtaa nuo i:n äänet olisi rivakka peli myös..noin isoksi vielä.
330d F30 jotenkin ihmetyttää..luulisi nopeammaksi :/ 300/650 tehoilla...Last edited by paapaa; 20-12-2017, 08:40.
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostAJ:n lukemat vaan tuppaa olemaan aikapahasti yläkantissa...
Dynotin AJ:n 412 hp:n lapuilla olevan eri paikassa ja siellä lukemiksi saatiin 368 hp... 535xdta 2012...
Comment
-
-
Originally posted by akzuh View PostAJ penkki on ainakin säädetty samoin kun seinäjoen tekun penkki ja tekun penkin säätää vtt.. :thinkChrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Penkki ei oikein kerro absoluuttista totuutta tehosta vaan on vain työväline muutoksen toteamiseen. Tämän vuoksi eri penkkien tuloksia ei voi verrata keskenään vaikka näin monesti tehdään. Tuossa jo aiemmin tämä tuli ilmi kun 10% hävisi voimasta S-joki-Hki välillä eikä ole ainut tapaus. Luotettavaa touhua...Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Ja varsinkaan pyörätehoja ei kannata verrata. Esimerkiksi isolla sinkkurullalla olevassa penkissä häviöt ovat aivan eriluokkaa kuin pienemmillä tuplarullilla olevissa. Sinkkurullilla häviötä vähemmän. Myös huomioitava seikka on että esimerkiksi MAHA näyttää häviöissä myös jarrun ottaman voiman ja silloin häviölukema näyttää järkyttävän isolle.tdituning.fi
Comment
-
-
Jos AJ penkki näyttää kovasti yläkanttiin, niin miten selitätte sen, että vakiotehoja mitatessa tulokset ovat hyvin linjassa tehtaan ilmoitusten kanssa? Esim. omassa vakiona oli 7hp vähemmän kuin tehtaan ilmoittama. Tuolla 10% kaavalla se tarkoittaa sitä, että mun autosta olisi uupunut yli 30hp ja 70nmBMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Comment
-
-
Originally posted by H3nu View PostJos AJ penkki näyttää kovasti yläkanttiin, niin miten selitätte sen, että vakiotehoja mitatessa tulokset ovat hyvin linjassa tehtaan ilmoitusten kanssa? Esim. omassa vakiona oli 7hp vähemmän kuin tehtaan ilmoittama. Tuolla 10% kaavalla se tarkoittaa sitä, että mun autosta olisi uupunut yli 30hp ja 70nmF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by H3nu View PostJos AJ penkki näyttää kovasti yläkanttiin, niin miten selitätte sen, että vakiotehoja mitatessa tulokset ovat hyvin linjassa tehtaan ilmoitusten kanssa? Esim. omassa vakiona oli 7hp vähemmän kuin tehtaan ilmoittama. Tuolla 10% kaavalla se tarkoittaa sitä, että mun autosta olisi uupunut yli 30hp ja 70nmNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Joissain penkeissä pystyy helposti muuttamaan sitä "kalibrointi" lukua, en usko että Aj sen kanssa kikkailisi, mutta olen nähnyt paikkoja jossa niin tehdään.
Sen takiahan tuota epäillään kun jotkin paikat eivät vaan saa softalla tehtyä niin paljon voimaa kuin esim. Aj, sitten vielä kaupan päälle mennään käymään toisessa penkissä ja sitten se antoikin vähemmän...
Muutokset kun katsotaan samassa penkissä niin ollaan aika lähellä totuutta tehonlisäyksen kanssa.
Mutta jos se tehonlisäys joudutaan todentamaan penkissä ajamalla että uskoo sellaisen siellä olevan niin silloin kyseessä on epäonnistunut softaus, kyllä sen eron huomaa ilman penkkiäkin.
Dyno dynamicsin penkit taitaa olla kaikki kalibroitu samaan ja mainostetaan että olisi ympäri maailman vertauskelpoisia keskenään:thinkRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Jokaisessa penkissä on omat ongelmansa. Myös Dynamicsissa
Yksi teoria minulla on noihin lukemiin liittyen. Jos AJ:n penkissä on nopeusanturi etummaisessa rullassa, eikä rullia ole linkitetty toisiinsa, muuttuu todellinen inertia jos auto pääsee nousemaan vaan etummaiselle rullalle. Laskennassa käytetään siis molempien inertiaa mutta todellisuudessa vain toisen massa hidastaa kiihtymistä. Tuolloin vakiolla autolla saattaa vielä molemmat pyöriä mutta isommalla väännöllä renkaat nousevatkin vain etummaiselle rullalle.tdituning.fi
Comment
-
-
Eiköhän tuo ainakin jollain tasolla selviäisi jos joku joka on mittauttanut tehot aj,llä kävisi mittauttamassa tehot esim. Motorbitillä, tai päinvastoin.
Ainakin näkis kuinka hurjat erot penkeissä.
Se on sitten eri asia kumpi penkki on oikeassa, siihen onkin tavallisen tallaajan vaikea ottaa kantaa.
Jos itsellä on asiaa Seinäjoelle, voin kyllä käydä Antin penkissä.
-Hannu-[SIGPIC]
BMW 535d M-sport
Comment
-
-
ei kai sillä lopullisella teholapulla ole oikeesti suurta merkitystä näissä käyttörakkineissa?
lähinnähän penkki näyttää, ettätehoa on tullut lisää.
kyllä sen virityksen huomaa persiin allakin näissä.
ja se on totta että eihän sitä koskaan ole liikaa kuitenkaan.
komppaan edellistää postaajaa eli vartille vaan ensin vakiolla ja sitten lastutetulla.
eräs kotimainen virittäjä sanoi minusta hyvin kesällä: " tuntuu, että nykyään ei alle 500 hepoasilla ajele kuin vanhukset ja vaivaset"Kulkineet/projektit:
M2 F87
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
Comment