Eli eikö siis USB:ään saa kappaleiden nimiä näkyviin, kun soitetaan puhelimesta musiikkia?
BT:llä soitettaessa, volyymit jää turhan alas, vaikka luurista äänet täysillä.
Enkä ole niinkään varma myöskään äänenlaadusta langattomana.
Ei ainakaan Spotifyn kautta, jos sinne puhelimen muistiin laittaa kappaleita kuten usb tikulle niin siten toimii.
Mut sit on ihan sama jo laittaa usb tikulle se musa.
Ei kai se Spotifyn laatu sen huonommaksi mene bluetoothilla.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Aiemmin jo luettelin varusteita mitä autosta löytyy, niin onko vielä jotain jonkin voisi retrofitata?
Mitkä liittyisi tähän puhelimen ja auton väliseen kommunikointiin. Myös ConnectingDrive-palvelut tulisi kyseeseen.
Idrive alkoi hankalaksi. Kun säätöpyörää rullaa kumpaan tahansa suuntaan, niin valikko / valinta siirtyy vain alaspäin. Mitenkähän vian saisi korjattua, uudelleen koodaus vai saattaako vika löytyä tuosta rullasta?
2011 auto pro navilla.
Mulla ei näy kappaletiedot bluetoothillakaan.. :think
Luurina Sampan S8. Vaatiiko tuo auto päivitykset tuota varten? (Myöskään hudiin en saa carlylla entertanmeinttiä näkyviin.)
Mulla ei näy kappaletiedot bluetoothillakaan.. :think
Luurina Sampan S8. Vaatiiko tuo auto päivitykset tuota varten? (Myöskään hudiin en saa carlylla entertanmeinttiä näkyviin.)
Mulla myös S8 ja näkyy. Kantsii päivittää. Itellä päivitty I-driven valikosta suoraan vuosi sitten kun auton sain. Vissii joku datasimmi jossain. Bemarin sivuilta voi myös ladata tikulle ja tuikata se keskikonsolin porttiin.
Hifejä bemmeihin ym. tuunaamista. xHP dealer.
--Audiokit.fi-- BMW autohifi ryhmä Facebookissa.
BMW i4 M50 Supercharged -23
BMW i3 60Ah -14
Kaverilla 520d LCI:n kanssa pieni BT-ongelma: Puhelimensa eli Huawei Mate 20 Pro rätisee kummallisesti BT:n kanssa yhdistettäessä. Tyttärensä luuri eli Huawei Nova toimii hyvin, samoin vaimonsa joku Android. Onkoha tässä mitään muuta fiksua tapaa saada BT-yhteys toimimaan kuin vaihtaa puhelinta?
Edit: käskin päivittämään nyt ensin sen verran mitä itse voi päivittää eli tuo BMW Software updaten tarjoama versio.
Kaverilla 520d LCI:n kanssa pieni BT-ongelma: Puhelimensa eli Huawei Mate 20 Pro rätisee kummallisesti BT:n kanssa yhdistettäessä. Tyttärensä luuri eli Huawei Nova toimii hyvin, samoin vaimonsa joku Android. Onkoha tässä mitään muuta fiksua tapaa saada BT-yhteys toimimaan kuin vaihtaa puhelinta?
Edit: käskin päivittämään nyt ensin sen verran mitä itse voi päivittää eli tuo BMW Software updaten tarjoama versio.
Mulla rätisi ihmeellisesti kun vahingossa käytin aptx hd. Sit ku tiputti pelkkään aptx niin johan kuulu hyvin. Mulla siis musiikki pätki ja rätisi mut kuvittelisin saman tapahtuvan puhelun kanssakin.
Mulla rätisi ihmeellisesti kun vahingossa käytin aptx hd. Sit ku tiputti pelkkään aptx niin johan kuulu hyvin. Mulla siis musiikki pätki ja rätisi mut kuvittelisin saman tapahtuvan puhelun kanssakin.
Okei, mitäs toi APTX HD -> APTX vaihto käytännössä tarkoittaa, koska kuulostaa kokeilemisen arvoiselta? Mä olen iPhone-käyttäjä jo pitkältä ajalta, joten Android-säätö jäänyt olemattomiin.
Okei, mitäs toi APTX HD -> APTX vaihto käytännössä tarkoittaa, koska kuulostaa kokeilemisen arvoiselta? Mä olen iPhone-käyttäjä jo pitkältä ajalta, joten Android-säätö jäänyt olemattomiin.
Huaweissa muokattu android niin en osaa suorilta sanoa mistä valikosta se löytyy. Defaultti anterolla se vaihdettiin vägän hankalasti mutta kaipoa tuota samaa voi kokeilla huaweillakin
Comment