Kellään ollu vastaavaa? Mun F11 lykkää ihan semmosta naveetan hajua sisälle, kun auton käynnistää. Ei vaikutusta onko ilmastointi päällä vai ei. Pahin haju tulee, kun auto on seisonut esim. yön yli. Siis ihan kunnon pelmahdus, ja hetken saa ajella ikkunat auki. Sit taas jos käyn vaikka vaan pikaisesti kaupassa ja auto 10min parkissa, niin ei välttämättä tuu paskan hajua ollenkaan tai sit tosi mieto.
Kellään ollu vastaavaa? Mun F11 lykkää ihan semmosta naveetan hajua sisälle, kun auton käynnistää. Ei vaikutusta onko ilmastointi päällä vai ei. Pahin haju tulee, kun auto on seisonut esim. yön yli. Siis ihan kunnon pelmahdus, ja hetken saa ajella ikkunat auki. Sit taas jos käyn vaikka vaan pikaisesti kaupassa ja auto 10min parkissa, niin ei välttämättä tuu paskan hajua ollenkaan tai sit tosi mieto.
Meidän syksyllä ostetussa e90:ssä haisee tosiaan hevosenkakka, kun auton käynnistää ja muutaman minuutin sen jälkeenkin (vai tottuuko nokka...)
Tehtyä:
Raitisilmasuodatin vaihdettu Boschin aktiivihiilisemmoseen
Kanavat desinfioitu Mannolin vaahdolla (tämä on yleensä poistanut hyvin hajuja)
Otsonikäsittely tehty autonhoitokaupan suihkepullolla ohjeen mukaan.
Mikään ei auta eikä edes vähennä hajua...
Seuraavaksi varmaan ilmastointilaitteen huolto ja kunnon, monen tunnin otsonointi.
Jotkut ovat saaneet käryjä pois 50% IPAlla suihkimalla. Käryääkö sitten jos ilmastointi ei ole ollut käytössä? Ilamstoinnin ollessa käytössä kenno saattaa jäädä kosteaksi ajon jälkeen. Tätä saa estettyä laittamalla ilmastoinnin pois päältä hiukan ennekuin pääsee perille jolloin kenno kuivaa.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Ei tule paskan hajua mutta tuulilasinpesuneste haisee välillä käännöksissä.. Ei kyllä vuoda nestettä niin tiedä mistä se ottaa nesteen hajua sisälle
Mulla tuli talvella sama tuulilasinpesunesteen haju sisälle. Meinasin jo tulla hulluksi asian kanssa. Olin täyttänyt säiliön aivan piripintaan ja ilmeiseti valutti ylivuotoputkesta motonetin halvinta paskaa konetilaan. Kesti aika kauan, että tuo tuulettui kokonaan pois.
Mulla tuli talvella sama tuulilasinpesunesteen haju sisälle. Meinasin jo tulla hulluksi asian kanssa. Olin täyttänyt säiliön aivan piripintaan ja ilmeiseti valutti ylivuotoputkesta motonetin halvinta paskaa konetilaan. Kesti aika kauan, että tuo tuulettui kokonaan pois.
liekkö sitten sama homma täällä.. ostaessa en huommannut hajuja kun säiliö oli aika vajaana, täytön jälkeen alkoi vaivaamaan.. tuo pönttö kun on vielä aika lähellä downpipeä
Millä saan näkymään mobiililaitteessa nämä ConnectedDrive-tiedot? Eli minulla ei toimi noi tiedot-otsikon (ConnectedDrive appi) alla olevat, eli keskinopeus, keskikulutus,mittarilukemat.
Saan kyllä ohjattua valoja, lukkoja, tööttiä.
Myös navikohteet menevät autoon.
Eilen kokeilin usb-piuhalla, ConnectedDrive-valikosta ja sieltä BMW Apps
-- >ConnectingDrive-palvelut Assistant-->Settings For: Accessory mode active (ei aktiivinen, harmaana) Install BMW ConnectedDrive app. Nämä muut tekstit sinisenä.
Mihin tässä pitää tuo sovellus ladata, koska minulla on jo tuo puhelimessa? Vai enkö vain ymmärrä.
Luurina Android 7.0 Huawei P9
Suomesta JM Tech suht kilpailukykyinen, toki ei varmaan eBayn hintaan pelkän tuotteen osalta pääse, mutta asennettuna sitten onkin jo jopa hyvän hintainen.
Suomesta JM Tech suht kilpailukykyinen, toki ei varmaan eBayn hintaan pelkän tuotteen osalta pääse, mutta asennettuna sitten onkin jo jopa hyvän hintainen.
Ainakaan X5:n osalta nuo eivät olleet Arnotteja vaan jotain muuta.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Ainakaan X5:n osalta nuo eivät olleet Arnotteja vaan jotain muuta.
En tiedä miten nettisivujensa tekstit pitävät paikkaansa mutta siellä nimenomaan mainitaan "F11 ilmajousi Arnott 209€/kpl" ja lainaus Arnottin tuotekuvauksesta.
Ihan vinkkinä jos joku on hankkimassa pussukoita niin Bemariosilta ostin. 20:07 torstaina tilasin ja perjantaina klo 13 paketti tuli kotiovelle. yhteishintaan 399.80€. Järjettömän nopeaa toimintaa ja kohtuu kilpailukykyiseen hintaan.
Ja ei ole maksettu mainos tämä
EDIT. Arnottit oli valmistettu 09/18, joten kohtuu tuoreetkin.
Comment