
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Adblue/SCR järjestelmän häikät/toiminta
Collapse
X
-
Elikkäs 520 f11 2015 kävi adblueputken vaihdossa ja samalla vaihtoivat lambdan ja lämpötila-anturin. Lambdananturin pää oli sulanu?!? Näitten vaihdon jälkeen alkoi herjata pumppu/säiliötä ja korjaamo nosti kädet pystyyn,että vie merkkikorjaamolle. Paljohan maksaa tuo pumpun/säiliön vaihto?
-
-
Tohtiikohan tuo AdBlue-häiriö päällä ajaa? Pitäis huomenna käydä töissä ja ajoa tulisi about 200 km.
Leave a comment:
-
-
AdBlue-systeemi herjaa probleemaa F10 520d vm. 2014. Vikakoodeja en saanut omalla halppislukijalla irti yhtään. Autoon on juuri vaihdettu EGR-venttiili, NOx-anturi ja ahtopaineen tunnistin. Ennen ei ole mitään tuollaista tullut. Voisko joku olla mennyt vipuun NOx-anturia korjaamolla vaihdettaessa?
Leave a comment:
-
-
Ennen seuraavaa jännittävää Adblue-talvea niin kysytään täälläkin että onko Kemiran Denoxium tai Total Energies ClearNOx tuotteista kokemusta? Lyhyellä luennalla olisi AdBluen tappaja jos vain saataisiin myyntiin EU alueella. Yht.sopiva ja parempi pakkasen kestävyys -> siis merkittäviä säästöjä kuluttajille.Last edited by juva3; 16-07-2024, 07:28.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostVaatikos tuo adbluehäiriö ilmoituksen sammutus istalla suoritetun onnistuneen järjestelmän testauksen? :think:
Leave a comment:
-
-
Vaatikos tuo adbluehäiriö ilmoituksen sammutus istalla suoritetun onnistuneen järjestelmän testauksen? :think:
Leave a comment:
-
-
Originally posted by slyersly View Post
Ei ole valitettavasti istaa millä tutkia paremmin.
Leave a comment:
-
-
F10 520d B47 vaihdettu pumppu/linjasto ja suutin putsattu mutta silti herjaa koodia 2C3000. Ei saa nollailtua pois. Mitähän tää nyt vielä voisi haluta tehtävän?
Leave a comment:
-
-
SCR linja on nyt vaihdettu viikonloppuna ja vähän soveltaen eli takalokarinkaaren kautta, tankkiin koskematta. Riittää pituus passelisti sieltäkin ja saa kiinni. Helpottaa aika paljon, en edes ymmärrä miksei sitä ole alunperinkin vedetty sieltä. Vikailmoitus hävisi pienellä lenkillä. Samalla tuli irrotettua ja putsattua se annosteluventtiilikin. Tuo kiteytynyt ureahan lähtee ihan kuumalla vedellä.
Vanha linja oli näköjään täynnä litkua eli se linjan tyhjennys ei ilmeisesti toimi. Pitääkö viedä vielä marmorille että tarkistavat softat?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by riparipa View PostVaihdoin tuon SCR kaapelin karvalakki 520d:hen auto pukeille nostettuna. Tehtävissä, mutta aikamoinen homma.
Leave a comment:
-
Leave a comment: