F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ei pala kyseisiä valoja keraamisessa rullassa, vaan ainoastaan niiden nappien tekstit on valaistu. Itselläni on G-sarjan keraaminen rulla.Originally posted by Shatter View PostSaisiko joltain keraamisen kosketusohjaimen omaavalta varmistuksen että kuuluuko ohjaimessa palaa nupin taustavalo kuten normaalissa mallissa?
Kuuluuko ollakin pimeänä?IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
Kiitos varmistuksesta.Originally posted by JaniLap View PostEi pala kyseisiä valoja keraamisessa rullassa, vaan ainoastaan niiden nappien tekstit on valaistu. Itselläni on G-sarjan keraaminen rulla.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
Skoda Superb 2.0TDI DSG '11
MB W108 250S '67
MZ RT 125/3 '62
Comment
-
Ei pala seiskankaan keraamisessa.Originally posted by Shatter View PostSaisiko joltain keraamisen kosketusohjaimen omaavalta varmistuksen että kuuluuko ohjaimessa palaa nupin taustavalo kuten normaalissa mallissa? Ainakin pienessä keraamisessa nuppikin on valaistu, mutta vasta asennettu touch ohjain on pimeä.. :think
Kuuluuko ollakin pimeänä?
F01 740D xDrive Individual LCI
Kawasaki H2SX SE
Exät:
F10 520D, F10 520D xDrive, F10 530D
Kawasaki Z750 -04, Suzuki Hayabusa -08, Kawasaki ZZR1400 -12
"Trust your instincts, be yourself"
Comment
-
Tuo on kyllä vähän hassu puute.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
N57 koneessa lämmöt laskee 90 asteesta noin 70 asteeseen kiihdytyksessä. Laskee oikeastaan samantien kun kiihdyttää. Autoon vaihdettu EGR kesällä ja aiemmin se on kuitenkin ohjelmoitu pois käytöstä.
Ajatuksia onko vika termostaatissa vai onko ominaisuus?BMW 530 F10 -13, m-sport
Comment
-
Ilmeni tämä tyyppivika: https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/201...6V746-4459.pdf
Mahtaako olla takaisunkutsua tuosta?
Onko Pierburgin pumppu kuinka kelvollinen näissä?
Onko korjausjohdolle osanumeroa (jolla löytäisi osan)?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Ei mulla ainakaan laske mihinkään. Kaverin X5:ssa M57 motissa oli joskus sama ominaisuus. Vika johtui tarviketermostaatista. Epäilen että sen jousi oli niin löysä ettei se jaksanut vastustaa vesipumpun aiheuttamaa virtausta vaan alkoi vuotamaan. Samoin joskus vanha termostaatti teki samanlaista.Originally posted by MarkusM View PostN57 koneessa lämmöt laskee 90 asteesta noin 70 asteeseen kiihdytyksessä. Laskee oikeastaan samantien kun kiihdyttää. Autoon vaihdettu EGR kesällä ja aiemmin se on kuitenkin ohjelmoitu pois käytöstä.
Ajatuksia onko vika termostaatissa vai onko ominaisuus?
kts. https://www.btcf.fi/forum/showpost.p...&postcount=101
Jos haluat välttää ongelmat niin osta alkuperäinen
https://www.btcf.fi/forum/showpost.p...0&postcount=73
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Löytyskö tuolta: https://www.btcf.fi/forum/showthread...04#post3959804Originally posted by peto2 View PostIlmeni tämä tyyppivika: https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/201...6V746-4459.pdf
Mahtaako olla takaisunkutsua tuosta?
Onko Pierburgin pumppu kuinka kelvollinen näissä?
Onko korjausjohdolle osanumeroa (jolla löytäisi osan)?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Miten f10 automaatti vapaalle kun ei lähde käyntiin...virrat päälle = kepistä ei tapahdu mitään...startti siis paskana, ja en halua vaihtaa sitä kylmässä katoksessa.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=FgmnzL7jvQYOriginally posted by mikkod View PostMiten f10 automaatti vapaalle kun ei lähde käyntiin...virrat päälle = kepistä ei tapahdu mitään...startti siis paskana, ja en halua vaihtaa sitä kylmässä katoksessa.
Comment
-
Kuten fraatti edellä, termostaatti vaihtoon. Itellä aikanaan tarviketermari aiheutti saman oireen. Hae alkuperäinen niin näet vaihtaessa kuinka suuri ero niissä on.Originally posted by MarkusM View PostN57 koneessa lämmöt laskee 90 asteesta noin 70 asteeseen kiihdytyksessä. Laskee oikeastaan samantien kun kiihdyttää. Autoon vaihdettu EGR kesällä ja aiemmin se on kuitenkin ohjelmoitu pois käytöstä.
Ajatuksia onko vika termostaatissa vai onko ominaisuus?
Päätermari siis.
Comment
-
Ei oikeen ole ideaa siihen mitä vialla.. Sanonpa kuitenkin sen, että ei ole ihan helppo nakki tuota termaria vaihtaa. Ahtaat paikat ja termari kotelossaan sellasessa kulmassa, että asentaessa tykkää aina kellahtaa pois paikoiltaan. Termarin liimaus koteloonsa termarin keskitapista auttaa tohon, mutta vie aikaa ku liiman pitää kuivua. Tiiviste kandee hommata kans, itellä tuli Shmiedmannin tarvikkeen mukana väärä tiiviste eli en suosittele tuota tarviketta - oli muutenkin heikkolaatusen olonen. Termarin jousi on kyllä aikas voimakas ja paksu, epäilen että ei voi kuoleentua niin pahasti, että kiihdytyksessä aukeis ellei ole ihan poikki mennyt.Originally posted by MarkusM View PostN57 koneessa lämmöt laskee 90 asteesta noin 70 asteeseen kiihdytyksessä. Laskee oikeastaan samantien kun kiihdyttää. Autoon vaihdettu EGR kesällä ja aiemmin se on kuitenkin ohjelmoitu pois käytöstä.
Ajatuksia onko vika termostaatissa vai onko ominaisuus?2011 530d x-drive
2010 Skoda Superb combi 1.8tsi dsg
Comment
-
Onko todella niin, että N53:ssa polttoainesuodatin on tankissa? Oletteko vaihtaneet koskaan?
Minulla on nyt kaikki pohjapahvit auki ja polttoainelinja on yhtenäinen tankilta konetilaan saakka.
Jos näin on, ei ihme jos on suutinongelmia.
Comment

Comment