Onko kukaan kiinnittänyt huomiota tuohon comfort penkin ristiseläntukeen? Toimii ihan miten sattuu meikäläisellä, molemmissa penkeissä. Tai ainakin siltä se selässä tuntuu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by lassiv View PostOnkohan kaikki F11 koriset vielä ilman adblue systeemiä vai missä vuosimallissa tuo raja menee?
Tarkemmin kiinnostaisi tilanne 520d osalta takaveto ja neliveto farmarina.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by lassiv View PostOk itsekkin mietin tuota moottori vaihdosta, mutta itsellä tuo 420d b47 ja tuo on ainakin vielä ilman adblue:ta.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostAamustartissa vasen ajovalo syttyy kahden vilkahduksen kautta. Lämpimänä, eli jos valot ovat olleet hiljattain päällä, sekin ajovolo syttyy oikeanpuoleisen tapaan kerralla. Polttimot ovat uudet ja autossa ns normi Xenonit. Mitään muuta ongelmaa valoissa ei ole, eikä tuokaan varsinaisesti häiritse, tulipahan huomattua.
Enteileekös tämä nyt sen ballastin rikkoontumista? Pitäisikö tuota nyt kiirehtiä korjaamaan ennen hiihtoloman pohjoisen reissua, vai vilkutteleeko se yleensä pitempään ennen kuin hajoaa kokonaan? Mieluummin jättäisin tuon remontin vähän lämpimämmille keleille.
Onko rikkinäinen osa nro 1 vai 2 tässä kuvassa, vai ihan joku muu? http://bmwfans.info/parts-catalog/F0...c_parts_bulbs/
Miten se hajoava ballasti alkaa oireilemaan?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostVoisiko vika muuten olla huonolaatuisessa polttimossa? Ne on vaihdettu ihan äsken, mutta en tiedä mitkä polttimot se kyläseppä sinne nyt laittoi.
Miten se hajoava ballasti alkaa oireilemaan?Current:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
Past:
F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
F31 318d xdrive -14
F07 530d GT-11
E90 330xda LCI -09
E70 X5 3,0sd M-Sport -07
E39 530d M-Sport -03
E39 530iA M-Sport -02
E39 528i -97
E30 320i -88
Comment
-
-
F11 Driving stabilisation drive moderately
Auto sytyttää kylmänä lähes aina ensimmäisessä risteyksessä oikealle käännyttäessä
Driving stabilisation drive moderately vian.
Kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen niin ei tee enää tätä vikaa.
Suoraa ajettaessa tai vasemmalle käännettäessä ei ole ikään tehnyt tätä vikaa.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostSelkisii4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Enpä viitsi aloittaa uutta topicia koska uskon että vastaus tulee tähän ketjuunkin. Lukaisin ISTA+:lla kaverin autosta (2012 F10 520d) vikakoodit kun on vähän drivetrain-herjaa. DPF:n puolelle päädyttiin ja koneen lämmöt ei nouse=termari lienee jumissa. Harjoittelen tuota Istan käyttöä vasta, ja katselin livedataa; huomasin että pakokaasun lämpötila ennen dpf:ää näytti -0,04C°, muut pakokaasulle löytvät lämpöarvot loogisia (n. 130C°) joten päättelin kokemukseen perustuen että anturihan siellä on rikki. Aiemmin omassa X1 2.3d ei lähtenyt poltto päälle, ja silloin laina-Launchilla löysin samaisen anturin antamaksi -40C°, ja silloin päättelin aivan oikein että ko. anturi sökö ja vaihdon jälkeen kaikki toimi kuten piti. No takaisin tuohon F10:iin. Tilattiin eilen kaverille marmorilta uusi anturi ja termari. Tänään sitten serkun samanlainen F10 520d koodien tyhjennykseen, ja kas; livedatasta löytyi tuolle anturille sama arvo 0,04 astetta pakkasta. Sen jälkeen tsekkasin vielä omasta 530d ja sama homma. Onkohan kyseessä softabugi tms? Toki kaikista kolmesta voi olla anturi sökö mutta enpä usko kun poltto näyttää kaikesta huolimatta toimivan kaikissa.
Comment
-
Comment