Päivää, käytin f11 530xd huollossa jossa vaihtivat moniurahihnan, kiristimen, ohjainrullan ja vesipumpun. Nyt huollon jälkeen öljyn ja jäähdytinnesten viisari ei inahdakkaan. Mikä vikana, olen reissun päällä joten en pääse kyseiselle korjaamolle käymään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Epätietäjä View PostPäivää, käytin f11 530xd huollossa jossa vaihtivat moniurahihnan, kiristimen, ohjainrullan ja vesipumpun. Nyt huollon jälkeen öljyn ja jäähdytinnesten viisari ei inahdakkaan. Mikä vikana, olen reissun päällä joten en pääse kyseiselle korjaamolle käymään.F15 X5 M50d -15
Ex:
F11 530dA xDrive -11
E61 530xdA M-sport LCI -07
Comment
-
-
Originally posted by Epätietäjä View PostPäivää, käytin f11 530xd huollossa jossa vaihtivat moniurahihnan, kiristimen, ohjainrullan ja vesipumpun. Nyt huollon jälkeen öljyn ja jäähdytinnesten viisari ei inahdakkaan. Mikä vikana, olen reissun päällä joten en pääse kyseiselle korjaamolle käymään.Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
Originally posted by atcc View PostOiskohan unohtunut termostaatti asentaa vesipumpun vaihdon yhteydessä :think
Comment
-
-
Originally posted by Epätietäjä View PostKaikki varmasti mahdollista, voisikohan järjestelmässä mahdollisesti olla ilmaa, vai eikai se lämpöihin vaikuta. Luulisi kyllä huoltajan huomaavan jos termari jää asentamatta, mutta kaikkihan me virheitä teemme.. Onko mahdollista että termari rikkoutunut asennuksen yhteydessä, kun ennen huoltoa lämpesi tappiin nopeasti eikä ollut vikaa lämpöjen suhteen🤔e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Tonni täynnä, uusi topikki avattu: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=403000Last edited by T3; 25-02-2021, 18:21..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment