Löysin autosta kuitin että webastoon tehty vesikierron muutos jolloin myös konelämpiää. Onko tuo vastus johdon väliin vai itsevesikierron muutos parempi? Vai mahtaakohan tarkoittaa samaa asiaa? 80€ oli siitä joutunnut köyhtymään
Löysin autosta kuitin että webastoon tehty vesikierron muutos jolloin myös konelämpiää. Onko tuo vastus johdon väliin vai itsevesikierron muutos parempi? Vai mahtaakohan tarkoittaa samaa asiaa? 80€ oli siitä joutunnut köyhtymään
Hinnasta päätellen pelkkä vastus...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Vähän offtopic mutta mulla G31 520d ja tehtiin webaston modaus. Vesiventtiilin piuha irti ja vastus tilalle. No muuten hyvä mutta vie kyllä paljon tehoa kapiinin lämmityksestä,siinä mielessä ollut vähän pettymys.
Fuel temperature sensor difference in fuel temperature at reference temperature too high Code: 274000
Tuommoinen vikakoodi 2012 530xd, ei sytytä vikavaloa mutta jää muistiin ja tulee uudestaan vaikka nollaa.
Mielestäni toimii normaalisti mutta mistä viasta tuo voisi tulla?
Fuel temperature sensor difference in fuel temperature at reference temperature too high Code: 274000
Tuommoinen vikakoodi 2012 530xd, ei sytytä vikavaloa mutta jää muistiin ja tulee uudestaan vaikka nollaa.
Mielestäni toimii normaalisti mutta mistä viasta tuo voisi tulla?
Moottorin esilämmityksestä.
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Pitäisi asentaa Garminin dashcamin johdot kiinteästi. Ajattelin ottaa virrat sulaketaulun sulakkeista ja saada maajohdonkin sinne lähelle jonnekin kiinni. Tarvitaan siis maa, jatkuva virta ja virta auton käydessä. Mistäs sulakkeilta kannattaisi varastaa ja mihin maajohto kiinni?
Vaikka näistä, Kl30 on jatkuva ja kl15N on "ignition On" joka tosin sammuu viiveellä kun auto menee unille.
Itse kyllä ottaisin ryöstämisen sijasta ihan tyhjistä sulakepaikoista ne virrat esim F177 ja F133 taitaa olla käyttämättömiä.
Paljonkohan tollanen garmin ottaa parkkimodessa virtaa?
Kerrohan sit kun olet kytkenyt että tuleeko tosta mitään virheilmoituksia esim "purkautuvasta akusta"
Itsellä Blackvue mutta ei jatkuvassa virrassa.
Vaikka näistä, Kl30 on jatkuva ja kl15N on "ignition On" joka tosin sammuu viiveellä kun auto menee unille.
Itse kyllä ottaisin ryöstämisen sijasta ihan tyhjistä sulakepaikoista ne virrat esim F177 ja F133 taitaa olla käyttämättömiä.
Paljonkohan tollanen garmin ottaa parkkimodessa virtaa?
Kerrohan sit kun olet kytkenyt että tuleeko tosta mitään virheilmoituksia esim "purkautuvasta akusta"
Itsellä Blackvue mutta ei jatkuvassa virrassa.
Kiitos!
Raportoin tänne kunhan saan kytkennät tehtyä ja laitteen käyttöön.
Toki otan noista tyhjistä ryöstöliittimellä käytössä olevien sijaan kun nyt tietää mistä vain ottaa.
Raportoin tänne kunhan saan kytkennät tehtyä ja laitteen käyttöön.
Toki otan noista tyhjistä ryöstöliittimellä käytössä olevien sijaan kun nyt tietää mistä vain ottaa.
Siitä on pitkä aika kun näitä olen viimeksi tilannu, mutta muistaakseni #1 liitin käy siihen pikku sulakkeen liittimeen (F133) ja #2 käy siihen isompaan (F177)
Siitä on pitkä aika kun näitä olen viimeksi tilannu, mutta muistaakseni #1 liitin käy siihen pikku sulakkeen liittimeen (F133) ja #2 käy siihen isompaan (F177)
Autossa avaimeton käynnistys ja kulku tai miksikä sitä nyt kutsutaan kun sormella saa ovet auki. Kun lähestyn autoa niin alkaa repsikan puolelta tankinluukun kohdilta kuulumaan "yritän mennä kiinni tai auki" tyyppistä ääntä. Joku sähkömoottori tai vempain nitkuttaa ees taas. Hiljenee noin 10sek päästä. Onkos kenelläkään tämän tyyppistä ongelmaa ollut? Vaihdoin juuri avaimeen patterin ja haluaa taas uuden. Joku yhteys näillä? Kaikki ovet menevät lukkoon ja auki kyllä napista.
Autossa avaimeton käynnistys ja kulku tai miksikä sitä nyt kutsutaan kun sormella saa ovet auki. Kun lähestyn autoa niin alkaa repsikan puolelta tankinluukun kohdilta kuulumaan "yritän mennä kiinni tai auki" tyyppistä ääntä. Joku sähkömoottori tai vempain nitkuttaa ees taas. Hiljenee noin 10sek päästä. Onkos kenelläkään tämän tyyppistä ongelmaa ollut? Vaihdoin juuri avaimeen patterin ja haluaa taas uuden. Joku yhteys näillä? Kaikki ovet menevät lukkoon ja auki kyllä napista.
Comfort access. Vahva veikkaus: joku kahvoista rikki. Piuhaan kiinni, niin selviää mikä niistä. Täällä foorumilla eräs korjaa niitä. Haulla löytyy. (En tähän hätään muista nimeä, vaikka hän korjasi mun yhden kahvan.)
Jarppa
BMW i4M50 individual -23 exiä: BMW 545e -21
BMW F33 435xd -15
M550xd-12 e93 330da -08
Dodge Stealth RT/TT -91
Ford Thunderbird SC -91
Olds Supreme avo -71
Chevy Chevelle 2d HT -72
Onko mahdollista nuo sisimmät valot, liekkö kaarrevalo nimellä? Saada syttymään pitkät kytkiessä? Laittaisi tehokkaamman polttimon niin saisi vähän valotehoa pitkiin lisää?
Onko mahdollista nuo sisimmät valot, liekkö kaarrevalo nimellä? Saada syttymään pitkät kytkiessä? Laittaisi tehokkaamman polttimon niin saisi vähän valotehoa pitkiin lisää?
Ei niissä mitään kaarrevaloa ole...ainakaan normi kääntyvissä xenoneissa. Tyhjä reikä vaan.
Comment