Originally posted by TheRipper
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tokkopa niillä kauheasti pitkiin edes lisää valotehoa saisi, kun eivät paista suoraan eteenpäin vaan näyttää siihen etukulmiin. Jos palaisivat kokoajan ja olisi jotkut kirkkaat polttimot, niin veisi loputki näöt pitkästä näöstä, kun valaisee läheltä liian paljon.Mini Clubman Cooper S (F54)
Edelliset:
- BMW F11 535d Xdrive Individual
- Audi A4 B8 2.0 TFSI
- Peugeot 407 SW
- Peugeot 405
- Peugeot 205 XS
Comment
-
-
Originally posted by Jarppa63 View PostComfort access. Vahva veikkaus: joku kahvoista rikki. Piuhaan kiinni, niin selviää mikä niistä. Täällä foorumilla eräs korjaa niitä. Haulla löytyy. (En tähän hätään muista nimeä, vaikka hän korjasi mun yhden kahvan.)
JarppaNäillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by juha_s View PostAdaptiivisissä xenoneissa niissä on H7 polttimot sisällä, sen tarkoitus on kääntyessä valaista katvealuetta enemmän.
Täytyypä perehtyä asiaan.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by pyyn0 View PostVaikka näistä, Kl30 on jatkuva ja kl15N on "ignition On" joka tosin sammuu viiveellä kun auto menee unille.
Itse kyllä ottaisin ryöstämisen sijasta ihan tyhjistä sulakepaikoista ne virrat esim F177 ja F133 taitaa olla käyttämättömiä.
Paljonkohan tollanen garmin ottaa parkkimodessa virtaa?
Kerrohan sit kun olet kytkenyt että tuleeko tosta mitään virheilmoituksia esim "purkautuvasta akusta"
Itsellä Blackvue mutta ei jatkuvassa virrassa.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostTässä olikin nyt sellainen ongelma, että nuo ympyröidyt sulakkeet ovat peräluukun sulakeboksissa kun itsellä oli tosiaan tarkoitus vetää virrat hanskalokeron takana olevasta sulakeboksista.
EDIT. jos käytät noita bilteman sulake ryöstäjiä niin katso että se sulake jolta sen virran otat on oikeasti vapaa, eli kun otat sullakkeen irti niin siellä ei näy kuin yksi kosketin.
Tällöin voit olla aika varma että et rasita tuota sulekeboksin sisäistä kytkentää, vaikkakaan tollanen dashcam ei paljon virtaa otakkaan.
Last edited by pyyn0; 29-01-2021, 17:39.-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
-
Originally posted by hakala- View PostVaihdoin juuri avaimeen patterin ja haluaa taas uuden. Joku yhteys näillä? Kaikki ovet menevät lukkoon ja auki kyllä napista.
Toimii moitteetta, mutta herjaa joka kerta, kun oven laittaa kiinni (minkä tahansa oven).
Vaihdan sitten, kun taas lopettaa toiminnan vaikka kyllähän tuo pimputtelu välillä nyppii.
Ei ole comfort accessia, niin ei voi sanoa vaikuttaako tuo sen toimintaan.
Aiemmin on käynyt niinkin, että "uusi" patteri on lopettanut toiminan muutaman viikon päästä, siksi en varastoi.
Noita 2450 pattereita ei täällä ole hyllyssä missään, pitää aina tilata erikseen eikä ole ollut tarvetta tilata mitään aika pitkään aikaan.
Comment
-
-
Originally posted by pyyn0 View PostSit jatkuva virta vaikka F41 ja kl15N valkkaat noista, esim F20 taitaa löytyä vapaana, riippuu varusteista.
EDIT. jos käytät noita bilteman sulake ryöstäjiä niin katso että se sulake jolta sen virran otat on oikeasti vapaa, eli kun otat sullakkeen irti niin siellä ei näy kuin yksi kosketin.
Tällöin voit olla aika varma että et rasita tuota sulekeboksin sisäistä kytkentää, vaikkakaan tollanen dashcam ei paljon virtaa otakkaan.
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostEi tunnu tuosta F41 myöskään tulevan jatkuvaa virtaa-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
-
Lähtihän se toimimaan. 31 sytytysvirta ja 37 jatkuva virta.
Garminin virtapalikassa oli näköjään sisällä jumpperi, jolla voi säätää volteiksi 11,7, 12 tai 12,3. Oletan että jos jännite tippuu alle tuon, virransyöttö lopetetaan.
Kamerasta voi lisäksi valita pysäköintitallennuksen pituuden.
Kiitoksia vain avusta
Comment
-
-
Originally posted by pyyn0 View PostKerrohan sit kun olet kytkenyt että tuleeko tosta mitään virheilmoituksia esim "purkautuvasta akusta"
Itsellä Blackvue mutta ei jatkuvassa virrassa.
Garminissa pystyy tosin säätämään tallennusajan jonka jälkeen se sammuu ja lähtee taas herätevirrasta käyntiin. Samoin virtapalikasta pystyy säätämään jännitteen jonka alapuolella ei ilmeisesti enää anneta kameralle virtaa.
Pitänee heräte vaihtaa vielä sellaiseen joka herättää kun lukot avaa niin ei tule ilmoitusta siitä kun pakkaa ostoksia autoon.
Comment
-
-
Auto tuuppas tauluun Charging Fault juuri äsken. Laitteen olen ostanut viimevuoden loppupuolella joten suht tuore tuttavuus. Mitään aiempia oireita ei ole ollut paitsi kovemmilla pakkasilla herjaili pari kertaa kasvaneesta sähkönkulutuksesta. Tällöin silti mittasin sekä katsoin salavalikosta että jännite on ok, ja silloin näytti ihan ok lukemia.
Mittarissa nyt n.295tkm.
Carly antaa vikakoodin 2A0E00 (Generator (layer ISGGENEL):electrical fault.
Oletan nyt että tuo laturi vaan kyykkäs, mutta onko jotain muuta mitä kannattaisi tsekata ennenkö juoksee laturia hakemaan?
Käsittääkseni tarvin tuon 230A mallin koska autossa on Hifi kajarit ja penkinlämmittimet :
Tipsiä mistä kysellä? Aika heikkoa perus varaosa liikkeissä saatavuus, saksan maalta saa Valeota 350€, mut ei ehkä millään jaksais sitä reilua viikkoa odotella..F11 525 3.0 -10
Ex E46 330d Touring -00
Ex 316/325 '85
Comment
-
-
Originally posted by Bnito View PostAuto tuuppas tauluun Charging Fault juuri äsken. Laitteen olen ostanut viimevuoden loppupuolella joten suht tuore tuttavuus. Mitään aiempia oireita ei ole ollut paitsi kovemmilla pakkasilla herjaili pari kertaa kasvaneesta sähkönkulutuksesta. Tällöin silti mittasin sekä katsoin salavalikosta että jännite on ok, ja silloin näytti ihan ok lukemia.
Mittarissa nyt n.295tkm.
Carly antaa vikakoodin 2A0E00 (Generator (layer ISGGENEL):electrical fault.
Oletan nyt että tuo laturi vaan kyykkäs, mutta onko jotain muuta mitä kannattaisi tsekata ennenkö juoksee laturia hakemaan?
Käsittääkseni tarvin tuon 230A mallin koska autossa on Hifi kajarit ja penkinlämmittimet :
Tipsiä mistä kysellä? Aika heikkoa perus varaosa liikkeissä saatavuus, saksan maalta saa Valeota 350€, mut ei ehkä millään jaksais sitä reilua viikkoa odotella..
Antti
Comment
-
Comment