Originally posted by Bemarnisti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by peto2 View PostPerän puslat näissä on melkeen aina enemmän tai vähemmän entiset ja aiheuttavat juurikin jyrinää pienillä kierroksilla vedättäessä.
Comment
-
-
Originally posted by Bemarnisti View PostJoko näin vähäisillä kilometreillä? Tuota kyllä tavallaan tukisi myös se että mielestäni alusta ei ole "tarkka" vaan jää ikäänkuin elämään esim. Poikittaisurien yli ajettaessa. Onko miten kallis operaatio vaihdattaa ja pystyykö noiden kunnon toteamaan jos pääsee nosturille?Originally posted by VilleP View PostPeto tarkoitti varmaan perämurikan puslia, ei taka-akseliston.
Jep, juurikin tasauspyörästön puslista kyse.
Kyllähän se tukivarsijumppa about noilla kilometreillä alkaa.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Minkälaisia mielipiteitä N47 omistajilla on ketjun suhteen kun mittarissa alkaa olla reilummin lukemaan, tehdäänkö jakopää vai riskillä eteenpäin vaan? Mulla on nyt mittarissa 296tkm ja olen miettinyt, että tekisikö jakopään uusiksi ja ajaa 100-150tkm lisää vai olisiko vaan kustannustehokkaampaa laittaa auton myyden ja ostaa tuoreempaa/toisen laista. Lisäksi kilometrien perusteella pitäisi taas teettää laatikon ja perän öljyhuuhtelut joten euroja palaisi autoon aika paljon suhteessa auton arvoon.
Kone ei mielestäni rallata eli sen puolesta uskallan kyllä ajella, mutta jos ajoa jatkaa vuosia (5v eli 450tkm mittariin), olisi ketjut ehkä järkeä rempata jakopää nyt etukäteen.Last edited by alspe; 14-03-2021, 22:37.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by alspe View PostMinkälaisia mielipiteitä N47 omistajilla on ketjun suhteen kun mittarissa alkaa olla reilummin lukemaan, tehdäänkö jakopää vai riskillä eteenpäin vaan? Mulla on nyt mittarissa 296tkm ja olen miettinyt, että tekisikö jakopään uusiksi ja ajaa 100-150tkm lisää vai olisiko vaan kustannustehokkaampaa laittaa auton myyden ja ostaa tuoreempaa/toisen laista. Lisäksi kilometrien perusteella pitäisi taas teettää laatikon ja perän öljyhuuhtelut joten euroja palaisi autoon aika paljon suhteessa auton arvoon.
Kone ei mielestäni rallata eli sen puolesta uskallan kyllä ajella, mutta jos ajoa jatkaa vuosia (5v eli 450tkm mittariin), olisi ketjut ehkä järkeä rempata jakopää nyt etukäteen.F10 -11
E21 315 -83
Comment
-
-
Originally posted by skt View PostF11:sta perä maassa. Kannattaako huoltoaikaa odotellessa antaa perän olla maassa, vai kannattaako kerran kaksi päivässä tyhjäkäyttää perä ylös vai onko sillä mitään väliä?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by Kesäromu View PostOmassa alle 200tkm ja en tee mitään ennen kun/jos alkaa kuulumaan jakopäästä ylimäärisiä ääniä. Tee jakopääremppa mikäli auton muuten itselle mieluinen?G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Ongelmaa comfort accessin kanssa...
Tahtoo auton lukitus/avaus sekoilla, kun vaikka laitat lukkoon niin menee mutta hetken päästä aukeaa itsekseen. Sitten avaimestakin pitää painella monta kertaa että aukeaa tai menee lukkoon. Ei meinaa tunnistaa avainta käynnistettäessä ja sanoo että tuo avain lähelle ohjauspylvästä.
Luulin aluksi että avaimen patteri oli vain lopussa. Vaihdoin uuden patterin mutta tuntuu että tilanne ei juuri parantunut.F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostOngelmaa comfort accessin kanssa...
Tahtoo auton lukitus/avaus sekoilla, kun vaikka laitat lukkoon niin menee mutta hetken päästä aukeaa itsekseen. Sitten avaimestakin pitää painella monta kertaa että aukeaa tai menee lukkoon. Ei meinaa tunnistaa avainta käynnistettäessä ja sanoo että tuo avain lähelle ohjauspylvästä.
Luulin aluksi että avaimen patteri oli vain lopussa. Vaihdoin uuden patterin mutta tuntuu että tilanne ei juuri parantunut.
Tässä ihan oma ketju: https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=355920F10 -11
E21 315 -83
Comment
-
-
Onko lapun kulmat ok? Auto 530D F11 vm 12. Edc alustalla. Vein säätöön koska ratti oli vinossa ja toivoin että pienoinen tärinä/tutina voisi häipyä samalla. Kuulemma vanteissa oli likaa ja nyt ei tutise... noh olen erimieltä.
Ratti on nyt suorassa mutta ohjauksen keskialueelle ilmaantui mielestäni tyhjä alue..
* jaahas ei tota kuvaa näköjään saa oikeinpäin tänne... hohhoijjaaLast edited by Bemarnisti; 18-03-2021, 08:53.
Comment
-
-
Originally posted by Bemarnisti View PostVoiko joku ystävällisesti vielä varmistaa että linkin etupyörän laakeri käy omaan autooni VIN: DW56137? :think
Ja onhan tuossa siis koko napa laakereineen?
https://profiteile.de/fag-radlagersa...6496-00-547372
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
Comment