Originally posted by Crete88
View Post
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by alpine3 View PostKuin se ohjelma egr kamppanjan yhteydessä on hävinnyt, itse olen ollut siinä uskossa että ainoastaan fyysiset osat vaihdetaan?
Leave a comment:
-
-
[QUOTE=Crete88;n5499823]Originally posted by akzy View PostItselle tuli juuri hommattua 2011 F11 530xd reipas 300 menty. Kuluttaa mielestäni liikaa, eikö tällainen pitäisi mennä pitkässä maantieajossa noin 5,7-6 litraan? Nyt kulutus 7,8-8,5 maantiellä. /QUOTE]
Hyvä jos 520xd menee tuohon 6 litraan niin tuskinpa kolmelitrainen menee...
Leave a comment:
-
-
[QUOTE=akzy;n5499820]Itselle tuli juuri hommattua 2011 F11 530xd reipas 300 menty. Kuluttaa mielestäni liikaa, eikö tällainen pitäisi mennä pitkässä maantieajossa noin 5,7-6 litraan? Nyt kulutus 7,8-8,5 maantiellä. /QUOTE]
Hyvä jos 520xd menee tuohon 6 litraan niin tuskinpa kolmelitrainen menee...
Leave a comment:
-
-
Kuin se ohjelma egr kamppanjan yhteydessä on hävinnyt, itse olen ollut siinä uskossa että ainoastaan fyysiset osat vaihdetaan?
Leave a comment:
-
-
Itselle tuli juuri hommattua 2011 F11 530xd reipas 300 menty. Kuluttaa mielestäni liikaa, eikö tällainen pitäisi mennä pitkässä maantieajossa noin 5,7-6 litraan? Nyt kulutus 7,8-8,5 maantiellä. 17" kitkarenkaat.
Dpf paikoillaan ja vakio ohjelma. Teho-ohjelmointi hävinnyt EGR kampanjan yhteydessä ja olisi tarkoitus laittaa takaisin ja tehdä jakopää+öljypumppu+runkolaakerit. Korkeapainepumpun vikaantumisaste liittyy vissiin liian vähällä polttoaineella ajamiseen vai pitäisikö sekin vaihtaa ettei se rullakeinu käänny poikittain ja tule 8000e remonttipainajaista???
Mittasin Istalla DPF ja vastapaineet näytti hyvinkin terveiltä:
Tyhjäkäynti: 14,97mbar, sallittu 35
2000r/min: 40,97mbar, sallittu 75
rajoittimella: 86,97mbar, sallittu 200
Ilmansuodattimella ajettu n. 40-45tkm, sen koitan vaihtaa ensi viikolla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Artsi93 View PostF10 530d.Mallisarjan alkupäästä 10-13vm. Kilometrejä vehkeillä rullattu 200-340tkm. Mitä enemmän lukenut foorumia sen enemmän alkanut tuntumaan onko luotettava jokapäiväiseen työajoon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by --Ville-- View PostPussit nyt on varmaan pienin murhe, mitä tuon hintaisessa autossa voi olla? Itselläni oli F11 ja alkuperäiset pussit meni vaihtoon jossain 200tkm kohdalla, joten ei ne nyt joka päivä rikki mene. Tämäkin tuli ilmi sillä, että kiinnitin huomiota poikkeukselliseen tilanteeseen kun kuulin kompuran äänen ja sitten renkaita vaihdettaessa kun nosti nosturille, kuului sihinää ja pussi oli poimusta hiertynyt rikki, joka siis menee sisään päin kun on paino päällä. Ei esim laskenut vielä perää pihassa seistessä, kun oli juuri sopivalla kohtaa poimua, että jäi ehkä niin ettei vuotanut. Vaihto on todella simppeli ja nopea homma. Itse laitoin Arnottia tilalle, niin kyllä kelpasi sit taas päästellä.
535 xd F11 oli ehkä parhain auto kaikin puolin mitä minulla on ollut, harmi et oli diisseli ja sen vuoksi ei ollut kovin järkevää pitää minun ajoilla. Nykyään ajelen Minillä ja voin sanoa, että sekin on kyl omalla tavallaan ison bemmin jälkeen sit ihan huippu ja hauska vekotin, varsinkin kun on 2,0l Cooper S tekniikka
Se kannattaa muistaa, että elämä on lyhyt ajella tylsillä autoilla, joten pitää mennä niillä mistä tykkää vaikkei se aina ihan fiksua olisikaan
Leave a comment:
-
-
Pussit nyt on varmaan pienin murhe, mitä tuon hintaisessa autossa voi olla? Itselläni oli F11 ja alkuperäiset pussit meni vaihtoon jossain 200tkm kohdalla, joten ei ne nyt joka päivä rikki mene. Tämäkin tuli ilmi sillä, että kiinnitin huomiota poikkeukselliseen tilanteeseen kun kuulin kompuran äänen ja sitten renkaita vaihdettaessa kun nosti nosturille, kuului sihinää ja pussi oli poimusta hiertynyt rikki, joka siis menee sisään päin kun on paino päällä. Ei esim laskenut vielä perää pihassa seistessä, kun oli juuri sopivalla kohtaa poimua, että jäi ehkä niin ettei vuotanut. Vaihto on todella simppeli ja nopea homma. Itse laitoin Arnottia tilalle, niin kyllä kelpasi sit taas päästellä.
535 xd F11 oli ehkä parhain auto kaikin puolin mitä minulla on ollut, harmi et oli diisseli ja sen vuoksi ei ollut kovin järkevää pitää minun ajoilla. Nykyään ajelen Minillä ja voin sanoa, että sekin on kyl omalla tavallaan ison bemmin jälkeen sit ihan huippu ja hauska vekotin, varsinkin kun on 2,0l Cooper S tekniikka
Se kannattaa muistaa, että elämä on lyhyt ajella tylsillä autoilla, joten pitää mennä niillä mistä tykkää vaikkei se aina ihan fiksua olisikaan
Leave a comment:
-
-
Hei! Iski autokuume F10 530d. Nyt olisi kiikarissa pari yksilöä. Mallisarjan alkupäästä 10-13vm. Kilometrejä vehkeillä rullattu 200-340tkm. Mitä enemmän lukenut foorumia sen enemmän alkanut tuntumaan onko luotettava jokapäiväiseen työajoon. Tohtiiko ostaa enemmän ajettuna myös hintapuoli huomattavasti mieluisampi. Farmarissa alkoi pelottamaan pussit takana ja neliveto on poissa laskusta jakolaatikko tuo vain lisää murheita? Farmari olisi omaan silmään parempi mutta pussit. Mitä näissä kannattaa kiinnittää koeajolla huomiota muutakuin loota vaihtaa nätisti ja kone käy hyvin eikä ketju rallata? 300 ajettuun jäisi pelivaraa remonteille mutta 200 ajetulle taas odottaisin huolettomia kilsoja liki 300tkm. Tuntunut että auto kuin auto alkaa kuluvaa osaa menemään 400-500tkm jälkee. Varustelutasot vaihtelevat huomattavasti yleensä ollut tyytyväinen sähkölasit ilmastointi ja webasto. Bluetooth musiikkivaihtoehto taas iso plussa.Last edited by Artsi93; 16-04-2024, 20:31.
Leave a comment:
-
-
Akku missä kunnossa? Vähän nuo monivikavalo-ongelmat akkuun yleensä viittaa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: