Originally posted by Reiska56
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Peruutustutkat lakkasivat toimimasta. Aina kun kytkee pakin antaa erroria jonka joutuu kuittaamaan pois ennenkuin näkee edes kameran kuvaa. Kuittauksen jälkeen näyttää huutomerkit kaikkien tutkien päällä edessä ja takana.
Vikakoodit kertoo 80320C Rear ultrasonic sensor Outside left: Sensor defective (Receive branch)
- Onko tämä ulommainen kuljettajan puoleinen sensori?
- Lakkaako tosiaan koko systeemi toimimasta kun yksi sensori ei toimi?
- Onko näissä tavannut olla esim johdoissa häikkää vai saako suosiolla uusia kyseisen tutkan?
- Onko vaihto työläs?
- Mistä kannattaa hankkia alkuperäislaatua vastaava varaosa?
- Toimitetaanko varaosa auton väriin maalattuna, vai joutuuko asioida myös maalaamossa?BMW G31 540iA xDrive B58 -18
BMW F31 320iA xDrive LCI -19
Yamarin Cross 64 BR & Yamaha F150 -20
Ex. BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15
Ex. BMW F10 530dA -10
Ex. BMW E46 323iA "wnb ///M-Sport" -00
Ex. BMW E34 518i M43 Touring
Ex. BMW E60 525i -04
BimmerCode & BimmerLink + MHD + ENET
Comment
-
-
Originally posted by peLoGo? View PostPeruutustutkat lakkasivat toimimasta.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Kannattaa tosiaan laittaa sinne ainoastaan alkuperäisiä antureita. Tuttavalle laitettiin kesällä aluksi tarvike ja se taisi pelata pari viikkoa. Sen jälkeen alkuperäinen ja on pelannut moitteetta siitä lähtien. Noita alkuperäisiä saa myös saksasta hubauerilta valmiiksi maalattuna.BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
KL tarjoaa Hellan anturia "alkuperäislaatuisena". Onko nämäkin kategoriassa huonompi kuin alkuperäinen?BMW G31 540iA xDrive B58 -18
BMW F31 320iA xDrive LCI -19
Yamarin Cross 64 BR & Yamaha F150 -20
Ex. BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15
Ex. BMW F10 530dA -10
Ex. BMW E46 323iA "wnb ///M-Sport" -00
Ex. BMW E34 518i M43 Touring
Ex. BMW E60 525i -04
BimmerCode & BimmerLink + MHD + ENET
Comment
-
-
Originally posted by peLoGo? View PostKL tarjoaa Hellan anturia "alkuperäislaatuisena". Onko nämäkin kategoriassa huonompi kuin alkuperäinen?
Comment
-
-
Ajotietokoneen kulutusnäyttämän korjaus ei tahdo onnistua millään. Kompuutteri näyttää 0.5l liian vähän, korjaan istalla oikeaksi laskennallisen mukaan. Ajan tankillisen ja kompuutteri näyttää 0.4l tms liikaa. Ja tämä jatkuu vaikka miten monta tankillista ajaa ja tekee korjauksen suuntaan tai toiseen. Onko tuo nyt vaan lähtökohtaisesti noin epätarkka vai mikä mättää? Kaikissa edellisissä autoissa saanut korrelaation kohdilleen.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
B47 varustettu 520d Xdrive on alkanut hieman nykimään/aaltoilemaan kevyesti kiihdyttäessä. Meno tuntuu siltä kuin ahtopaine seilaisi edestakaisin hetkellisesti. Vika esiintyy yleensä vain pitkän moottorijarrutuksen tai tasaisen ajon jälkeen, kun lähtee kevyesti kiihdyttämään.
Tyypillinen ongelmaesimerkki on, että rullailee motarilta ulosmenoramppia ja lähtee sitten kevyesti kiihdyttämään. Toinen tyypillinen tapaus on, kun vakkarilla ajaessa tasainen tie muuttuu reilummaksi ylämäeksi.
En ole huomannut, että tätä olisi koskaan tapahtunut, kun lähtee paikaltaan kiihdyttämään. Vikakoodeja ei ole tullut. Nykiminen loppuu kaasua lisäämällä tai päästää kaasun ja lähtee samalla rauhallisella tavalla kiihdyttämään. Eli jumittaako turbon siivet, EGR vai läpät? Autolla ajettu 140tkm.EX E92 325xia -07, EX E60 530xda LCI -08, nykyinen E61 530XDA LCI -09.
Comment
-
-
No niin.
Pirssissä molemmin puolin lokasuojien vilkut pimeänä.
Tällaista vanhanaikaista hämää, kun muuten vilkut toimii edessä ja takana normaalisti, eikä auto herjaa mitään, että mistä moinen?
Ensimmäisenä tietysti tulee itsellä mieleen, että hehkut vaihtoon,
Mutta hieman asiaa tutkittuani, net onkin jotku ledit 50e/kpl
Eli onko vaihto se ensimmäinen toimenpide vai pitäisikö aihetta lähestyä joltain eri kulmalta?
503xd m-sport -11 kyseessä.Last edited by Janna; 22-09-2023, 17:40.
Comment
-
-
Originally posted by alpine3 View PostOletko ihan ensiksi vikakoodeja lukenut? Niistä voisi löytyä jotakin asiaan liittyvää, jonka jälkeen sitten miettiä toimenpiteitä.
Taka- ja jarruvalot toimivat ilmeisesti normaalisti?
Ei, vielä ei ole vikakoodeja luettu, muuta valot toimii normaalisti ja tosiaan i drive ei moiti asiasta.
Eli lähdetään koodien luvulla liikkeelle tässäkin.
Comment
-
-
Kävi auto ratin viiksipaketin uusinnassa merkkarilla ja se luonnollisesti vaati koodauksen. Osaako joku sanoa, miten laajasti tommosessa koodataan auto, kun ainakin muistipenkin säädöt oli unohtunut ja idriven kaikki säädöt nollaantunut. Onkohan siellä kajottu jopa moottorinohjaimeen ja mahdollisesti tehosoftakin kadonnut vai jotenkin vaan nollattu muuten tuo systeemi?
Comment
-
-
Originally posted by fockhammer View PostKävi auto ratin viiksipaketin uusinnassa merkkarilla ja se luonnollisesti vaati koodauksen. Osaako joku sanoa, miten laajasti tommosessa koodataan auto, kun ainakin muistipenkin säädöt oli unohtunut ja idriven kaikki säädöt nollaantunut. Onkohan siellä kajottu jopa moottorinohjaimeen ja mahdollisesti tehosoftakin kadonnut vai jotenkin vaan nollattu muuten tuo systeemi?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment