Mulla on M5 vanteet alla eli 10 ja 9" leveät. Saa kyllä aika hiton iso ET olla edessä, jos meinaa 10" vanteen sinne laittaa.
Suosittelen taakse 10-10½ ja eteen 9".
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mulla on M5 vanteet alla eli 10 ja 9" leveät. Saa kyllä aika hiton iso ET olla edessä, jos meinaa 10" vanteen sinne laittaa.
Suosittelen taakse 10-10½ ja eteen 9".
Noita Japan Racing vanteita tossa katsellut... kympin jälkeen seuraava leveys taitaa olla 11, eikös se jollain ET:llä sovi taakse??
Eteen taas löytyykö ysiä?? vai olikohan 8,5” vain vaihtoehtona kapeammalle... :think
Noita Japan Racing vanteita tossa katsellut... kympin jälkeen seuraava leveys taitaa olla 11, eikös se jollain ET:llä sovi taakse??
Eteen taas löytyykö ysiä?? vai olikohan 8,5” vain vaihtoehtona kapeammalle... :think
Takana 10,5" ET40 aivan kaarella. 11" ET40 voi olla sisäpuolelta jo todella lähellä ja ulkoa tulee vähän kaaren yli. Eteen menee 10" ET25-27, mutta tulee reippaasti kaaresta ulos. 8,5-9" ET25-30 on hyvä. Jos saisi specsit valita niin laittaisin 9" ET30 ja 10,5" ET40 245/35 + 285/30 renkailla.
Eli siis 10,5" ja 9" laitetaan hakuun... näinköhän JR:n vanteita löytyy noilla specseillä edes uutena mistään... varsinkin sopivilla offseteillä?? :think
Olen käsittänyt että autooni mahtuisi kuitenkin 11" leveä vanne taakse...
Kysymys kuuluukin että onko kaveriksi eteen 8,5" leveät ihan naurettavat tai muuten vaan epäsoveliaat eli liian kapeat??
Kymppi on joka mittarilla/mielipiteellä ilmeisesti liian leveä eteen joten jos noita Japan Racing vanteita autoon meinaa niin vaihtoehdot on melko suppeat !!
Edelleen haluaisin mahd. leveät vanteet autoon mutta pakon edessä on kompromissi tehtävä... 8,5"/10" ilmeisesti paras vaihtoehto??
Olen käsittänyt että autooni mahtuisi kuitenkin 11" leveä vanne taakse...
Kysymys kuuluukin että onko kaveriksi eteen 8,5" leveät ihan naurettavat tai muuten vaan epäsoveliaat eli liian kapeat??
Kymppi on joka mittarilla/mielipiteellä ilmeisesti liian leveä eteen joten jos noita Japan Racing vanteita autoon meinaa niin vaihtoehdot on melko suppeat !!
Edelleen haluaisin mahd. leveät vanteet autoon mutta pakon edessä on kompromissi tehtävä... 8,5"/10" ilmeisesti paras vaihtoehto??
Comment