Oon huomannut että toi dsc tms. Pois kytkentä jää silti paljon enemmän päälle kun esim. Aiemmassa f30. Antaa ehkä 30 asteen sladii mennä ja sit tökkää. Aiemmin meni nätisti about 45 astee liussa ja sitä oli ku parempiki driftailija ilman edes niitä kankkusen jalkoja. Toi tökkää ja mutkien vieminen sladissa on melkein mahdotonta. Joo kokonaan poisotto tietysti auttaa, mutta lähinnä pointti että toi on nykyään enemmän holhoava.
Joo kokonaan poisotto tietysti auttaa, mutta lähinnä pointti että toi on nykyään enemmän holhoava.
Onhan tämä normiajomoodikin ihan äärimmäisyyksiin viritetty. Ei anna sutia yhtään ja todella herkästi vilkuttelee luistovaloja. Ihan hajuton ja mauton.
Onko G30:n oven kahvojen kromikoristeet mitä joissain näkee, faceliftiä tai muu lisävaruste?
Mietin tässä, että mistä suunnasta perusmustaa ei-M-sporttia voisi hyvällä maulla "koristella".
Kevyt madallus taitaa olla No.1...
Onko G30:n oven kahvojen kromikoristeet mitä joissain näkee, faceliftiä tai muu lisävaruste?
Mietin tässä, että mistä suunnasta perusmustaa ei-M-sporttia voisi hyvällä maulla "koristella".
Kevyt madallus taitaa olla No.1...
Ainakaan my20 msportissa ei noita kromeja ole. En kyllä kaipaakkaan. Halpoja pikkujuttuja on maskit, eri väriset listat yms..
Onko G30:n oven kahvojen kromikoristeet mitä joissain näkee, faceliftiä tai muu lisävaruste?
Mietin tässä, että mistä suunnasta perusmustaa ei-M-sporttia voisi hyvällä maulla "koristella".
Kevyt madallus taitaa olla No.1...
Olisiko luxury line -varuste?
Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Mulla on 7/17 msportti ilman comforttiaccesia, mutta kahvavaloilla ja on noi perkuleen kromikahvat. Saako niitä vaihdettua niitä listoja siitä kahvasta tai otettua pois vai pitääkö teipata?
Onko G30:n oven kahvojen kromikoristeet mitä joissain näkee, faceliftiä tai muu lisävaruste?
Mietin tässä, että mistä suunnasta perusmustaa ei-M-sporttia voisi hyvällä maulla "koristella".
Kevyt madallus taitaa olla No.1...
For vehicles with
Comfort access S322A=Yes
or
Ambient interior lighting
Included in door handle
S4URA=Yes
Mutta mutta,
olen törmännyt autoon jossa on em. varusteet mutta kahvoissa ei ollut noita "listoja" ollenkaan...
Edit: Kahvat on muuttuneet 7/2018 alkaen ja uudemmissa ei taida listoja enää olla riippumatta varustelusta.
Näin taitaa olla. Mulla 11/2019 valmistetussa vm 2020 isomman akun nelivedossa on Ambient lighting valaistuilla kahvoilla mutta onneksi kahvoissa ei kromeja ole, kun muuten on mustana kaikki kromit ja auto valkoinen.
Näin taitaa olla. Mulla 11/2019 valmistetussa vm 2020 isomman akun nelivedossa on Ambient lighting valaistuilla kahvoilla mutta onneksi kahvoissa ei kromeja ole, kun muuten on mustana kaikki kromit ja auto valkoinen.
Juu, minunkin mielestä hopeiset kahvojen listat on hölmä näkoiset shadow line -varustellussa autossa joissa ei välttämättä ole mitään muuta "kromista" ulospäin.
Parin viikon päästä näen onko omassa "uudessa" M550d 9/2018 korimiset kahvat, ei pitäisi olla...
Tähän tuli tänään selvyys Wetterillä, autossa on jokin ohjelma sisällä. En ollut asiasta tietoinen ja en olisi ostanut jos olisin tiennyt.
Jatkoa seuraa kun saan autoliikkeen vastauksen asiaan, enempää ei vielä uskalla kommentoida…
Homma ratkesi siten että palautin auton kauppaan ja otin tilalle samasta liikkeestä Volvon. Bemarissa oli jokin ohjelma sisässä ja akusta kolme kennoa vaihdon tarpeessa. Ohjelmoinnin takia Finntakuu ja Bmw:n liikkumistusturva raukesi. Myyjäliike otti hienosti asiasta kopin ja tarjottiin rehdisti mahdollisuutta kaupanpurkuun
Nyt sitten kokeillaan miltä tuntuu elämä Volvon ratissa, tässä on akkutakuuta vielä elokuulle ja sitä ennen käytän merkkarilla testissä. Finntakuun otin myös tähän.
Homma ratkesi siten että palautin auton kauppaan ja otin tilalle samasta liikkeestä Volvon. Bemarissa oli jokin ohjelma sisässä ja akusta kolme kennoa vaihdon tarpeessa. Ohjelmoinnin takia Finntakuu ja Bmw:n liikkumistusturva raukesi. Myyjäliike otti hienosti asiasta kopin ja tarjottiin rehdisti mahdollisuutta kaupanpurkuun
Nyt sitten kokeillaan miltä tuntuu elämä Volvon ratissa, tässä on akkutakuuta vielä elokuulle ja sitä ennen käytän merkkarilla testissä. Finntakuun otin myös tähän.
Hyvä, että asiaan löytyi ratkaisu. Oliko 530e minkä ikäinen ja minkä verran ajettu? Tuo söko korkeajänniteakkuko ne vikavalot alunperin sytytti? Minkälaista sähkörangea auto tarjoili? Oliko auton historiasta muuten tietoa, tuonti? Oliko muuten tuningia harrasteltu noin ulkoisesti? Varmastikin mahdollinen akkutakuu oli myöskin mennyttä ohjelmoinnin takia?
Juuri mahdollisten ongelmien pelottamana päätin itse ostaa mahdollisimman vähän ajetun (40 tkm) yksilön hyvällä historialla ja tingin ennemmin muutamasta varusteesta. Itsellä on myös Finntakuun kattavin takuu. Tosin itse kun en jaksa ajaa samalla autolla kuin vuoden jos sitäkään, niin täytyy toivoa että säästyy ylimääräiseltä ohjelmalta.
Täytyy silti sanoa, että juuri omaan käyttöön auto sopii mainiosti ja on hankintahinnaltaan (käytettynä) sekä käyttökustannuksiltaan asiallisella tasolla.
Ihan yleisesti vielä, niin onhan se mielestäni tavallaan selvää, että nämä on kilometreille herkempiä kuin esim. perinteinen diesel-tekniikka. Vähän kylmii katsoa, kun jengi ostaa esim. jotain 150tkm+ ajettuja X5 hybridejä ja sitten ihmetellään kun kustannusarviot on siellä +10t€ luokassa kun ongelmat alkavat kasaantumaan.
Hyvä, että asiaan löytyi ratkaisu. Oliko 530e minkä ikäinen ja minkä verran ajettu? Tuo söko korkeajänniteakkuko ne vikavalot alunperin sytytti? Minkälaista sähkörangea auto tarjoili? Oliko auton historiasta muuten tietoa, tuonti? Oliko muuten tuningia harrasteltu noin ulkoisesti? Varmastikin mahdollinen akkutakuu oli myöskin mennyttä ohjelmoinnin takia?
Juuri mahdollisten ongelmien pelottamana päätin itse ostaa mahdollisimman vähän ajetun (40 tkm) yksilön hyvällä historialla ja tingin ennemmin muutamasta varusteesta. Itsellä on myös Finntakuun kattavin takuu. Tosin itse kun en jaksa ajaa samalla autolla kuin vuoden jos sitäkään, niin täytyy toivoa että säästyy ylimääräiseltä ohjelmalta.
Täytyy silti sanoa, että juuri omaan käyttöön auto sopii mainiosti ja on hankintahinnaltaan (käytettynä) sekä käyttökustannuksiltaan asiallisella tasolla.
Ihan yleisesti vielä, niin onhan se mielestäni tavallaan selvää, että nämä on kilometreille herkempiä kuin esim. perinteinen diesel-tekniikka. Vähän kylmii katsoa, kun jengi ostaa esim. jotain 150tkm+ ajettuja X5 hybridejä ja sitten ihmetellään kun kustannusarviot on siellä +10t€ luokassa kun ongelmat alkavat kasaantumaan.
Auto oli Suomeen uutena myyty, vm 2017. Ostaessa ajettu ~114tkm ja palautettaessa ~116tkm. Ei ollut muuta ulkoista tuningia kun roiskeläpät edessä ja takana Ajastetulla latauksella range oli max 14km ja sillä juuri pääsi 10km. Kun vikavalo syttyi niin oli ollut kovien pakkasien aikaan pätkäajoa ja sillähetkellä mentiin maantietä bensan voimin. Huoltoa varatessa vastaanotossa epäili pakoputken olevan jäässä tms. Hyvä että tuli aikaisessa vaiheessa ilmi
Kulkupuolesta ei olisi uskonut että siinä oli jokin ohjelma sisällä, ei nimittäin mitenkään nopealta tuntunut. Autosta pidin ja ehjänä olisi omissa ajoissa palvellut myös loistavasti, tosin Volvossa on pidempi range, aamulla ajoin ilman esilämmityksiä 24km josta puolet kaupunkia ja loput maantietä. Pakkasta lähtiessä -10 astetta.
Kennojen saatavuus tällä hetkellä aika huono, merkkarilla sanoi että 770kpl jälkitoimituksessa ilmeisesti Suomeen jos oikein ymmärsin. Akkutakuuhan tuosta oli jo päättynyt mutta mahdollinen GW ainakin taputeltiin siinä samassa.
Myyjäliike ei oikein itsekkään tiennyt että mille alkavat auton kanssa, johtuen tuosta kennojen saatavuudesta…
Comment