Huomannut sellaisen ilmiön että jos tulee saapuva puhelu ja alat liikuttaa kättä idrive rullaa kohti vastataksesi puheluun puhelu hylätään. Toisinaan näytössä vilahtaa kuvake kuin säätäisin radion äänenvoimakkuutta vaikka mihinkään ei kosketa. Onko joku muu huomannut tälläista "yliherkkyyttä"?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
G30/G31 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by makebm5 View PostHuomannut sellaisen ilmiön että jos tulee saapuva puhelu ja alat liikuttaa kättä idrive rullaa kohti vastataksesi puheluun puhelu hylätään. Toisinaan näytössä vilahtaa kuvake kuin säätäisin radion äänenvoimakkuutta vaikka mihinkään ei kosketa. Onko joku muu huomannut tälläista "yliherkkyyttä"?
Comment
-
-
Originally posted by Thetic View PostEttei olisi varusteena gesture control joka lukee käden liikkeitä?
BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Originally posted by makebm5 View PostEleohjaus on mutta valikossa ei ole sellaista kohtaa muistaakseni että voisi vastata/hylätä puhelun. Kontaktit saa mutta se ei ole käytössä.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Originally posted by repsa View Post
Kyllä se saa silloinkin että hylkää puhelun kun swaippaa ilmassa oikealle.
Täytyypä tutkia vielä valikko tarkemmin.
Edit: Valikossa ei moista vaihtoehtoa saakohan toiminnon pois päältä jotenkin?
Last edited by makebm5; 09-06-2024, 08:37.BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Olipa melkoinen työmaa vaihtaa G31:n nox anturi. reilu 300 tkm ajettu auto, ei lähtenyt edes lämmöllä auki vaan kanta repesi kierteestä irti. Rälläkällä vanha juuresta poikki ja yritin porata siitä läpi mutta sisällä oli jotan keraamista ainetta ja terät vain suli. No sain vanhan tumpin lyötyä putkeen ja piti sitten 20 mm terällä porata vanha "kanta" pois ja tehdä M22x1.5 kierretapilla kierteet uusiksi. Tietty koko putki piti ottaa alas jotta sitä pääsi työstämään. Ja se vanha tumppi tietysti piti magneetilla kalastella pois... Ja tietty eipä moisia teriä tai kierretappeja ollut valmiiksi hyllyssä niin piti ajella ympäri kaupunkia työkaluja haalimassa, puolen tunnin hommasta tulikin sellainen 4 tunnin rojekti...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by makebm5 View Post
Täytyypä tutkia vielä valikko tarkemmin.
Edit: Valikossa ei moista vaihtoehtoa saakohan toiminnon pois päältä jotenkin?
To switch the gesture control in your BMW with Operating System 8 on or off, select the following in the BMW iDrive operating system: "MENU" > "Vehicle apps" > "System settings" > "Gesture control".
In your BMW with Operating System 7, select: "CAR" > "Settings" > "General settings" > "Gesture control". Set or remove the tick mark to enable or disable gesture control.G05 X5 45e
Comment
-
-
Originally posted by Thetic View PostCan I switch the gesture control in my BMW on and off?
To switch the gesture control in your BMW with Operating System 8 on or off, select the following in the BMW iDrive operating system: "MENU" > "Vehicle apps" > "System settings" > "Gesture control".
In your BMW with Operating System 7, select: "CAR" > "Settings" > "General settings" > "Gesture control". Set or remove the tick mark to enable or disable gesture control.BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Moro,
Onnistuin jossain kohtaa räpläämään tuon "auto-stop" (siis start/stop) toiminnon takaisin päälle. Onko siihen joku kikka kuinka tuo jää autolla taas muistiin, että se on oletuksena pois päältä? Tuo kulkine on siis todennäköisesti softattu.
Edit: alkoihan se jäädä autolle muistiin, kun muutaman kerran muisti laittaa takaisin päälle
Auto on siis 2017 520d.Last edited by Kiding; 02-07-2024, 09:14.BMW E61 530D 2008
Comment
-
-
Miten 520d imusarjan läppien kanssa. Itsellä herjaa vikakoodeja niistä. Imusarjan vaihdan uuteen tai putsataan vanha. Mutta laitanko läpät takaisin vai poistanko kokonaan? Ilmeisesti näissä koneissa ei varsinaisesti ole murheita ollut? Minkä verta Automaatti kestää vääntöä?G30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostMiten 520d imusarjan läppien kanssa
Minkä verta Automaatti kestää vääntöä?
Autossasi taitaa olla 2. gen 8HP50, jonka maksimiväännöksi on ilmoitettu 500 Nm laatikon valmistajan mukaan, jonka se ainakin kestää.B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Tuo pieni lisäys tehoihin voisi olla paikallaan. Mulla auto ilmoittaa marmorille huolto tarpeesta, marmorin tarjoukset ovat aika humoristisen hintasia. Pelkkä takajarrupalojen vaihto, 400€. Tiedän kyllä persaukiselle kaikki on kallista.G30 520d Xdrive -19 & BMW K1200S
Ex:
E61 535dA -05
E91 320dA -06
E53 X5 3.0dA - 03
E39 535iA -01
E39 520i -97
E39 530dA - 00
Comment
-
-
Originally posted by _Bäri_ View PostTuo pieni lisäys tehoihin voisi olla paikallaan. Mulla auto ilmoittaa marmorille huolto tarpeesta, marmorin tarjoukset ovat aika humoristisen hintasia. Pelkkä takajarrupalojen vaihto, 400€. Tiedän kyllä persaukiselle kaikki on kallista.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
Comment