Originally posted by Elevator67
View Post
E38 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Attekun View PostAirbagin merkkivalo ei syty ollenkaan käynnistyksen yhteydessä. Muut merkkivalot toimivat normaalisti. Mitään muuta sähkövikaa ei ole. Onko ideoita mistä voisi johtua?
Airbagin valon kolo mittaristosta peitetty teipillä?
Siinä itse tapaamani tavat poistaa valoa
Leave a comment:
-
Airbagin merkkivalo ei syty ollenkaan käynnistyksen yhteydessä. Muut merkkivalot toimivat normaalisti. Mitään muuta sähkövikaa ei ole. Onko ideoita mistä voisi johtua?
Leave a comment:
-
Originally posted by Haju69 View PostJos puhelinta ei käytä niin esimerkiksi luurin johto irti niin vaikenee ja luurikin pysyy pimeänä.
Leave a comment:
-
Originally posted by BeamR View Post"Dr. Tranny"
mutta saakos tota Suomesta vai pitääkö tilata rapakon takaa?
ei ihan paha hinta. Ameriikasta saisi alle 5 dollaria tuubi, toki lähetyskulut hieman isommat.
Leave a comment:
-
Originally posted by Ramzez View PostSain nyt noin suunnilleen paikannettua, minne ne putket menevät ja aika perseeltähän se näytti. Mitään varsinaisia kartioliitoksia ei näyttänyt olevan siinä välissä, vaan kumpikin putki menee useamman mutkan kautta sinne keskelle auton perää. Voi olla vähintäänkin mielenkiintoinen projekti vaihtaa se putki sinne ilman isompia purkamisia. Tekisi niin mieli vaihtaa vain pätkä uutta putkea siihen haperoon kohtaan ja homma olisi sillä selvä. Mahtaako vaan olla olemassa putkityökaluja, joita voisi käyttää auton alla? :think
Siitä eturenkaan takaa muovin alta löytyy liitokset ja seuraavat apurungon luota. Vetää sieltä edestä asti uudet pillit suoraan sinne venttiilille. Ne kumiputken pätkät voi mielestäni jättää kokonaan tuosta välistä pois jos ei raaski uusia niitä myös. Tollanen motonetin jarruputki ainakin taittuu todella kivuttomasti paikoilleen ilman isompia purkamisiakin.
Ilmaus toimi mulla ainakin siten, että paino pyörillä ajetaan sitä venttiiliä edes takaisin muutaman kerran "käsi ohjauksella", muuten ei lähtenyt toimimaan.
Iskareita ei tarvinnut ilmata erikseen.
Leave a comment:
-
Originally posted by Elevator67 View Posten jaksanut kaikkia vanhoja topiikkeja lukea joten saisko inffoa miten auton puhelimen sais hiljaiseksi niin ettei piippaisi kovaäänisesti kun virrat laittaa päälle. Auto 740ia vm1995
Leave a comment:
-
puhelin
en jaksanut kaikkia vanhoja topiikkeja lukea joten saisko inffoa miten auton puhelimen sais hiljaiseksi niin ettei piippaisi kovaäänisesti kun virrat laittaa päälle. Auto 740ia vm1995
Leave a comment:
-
Eikö niitä tasonsäätöputkia voi jatkaa/korjata helmiliitoksella? Noinniinkun väliaikaisesti ainakin. Ja jos putki on jo poikki niin ainakin halpa kokeilu
Leave a comment:
-
Originally posted by BeamR View Postota vaan rohkeesti suojamuoveja pois edestä niin pääsee näkemään. Jos se tulee edestä niin sen pitäisi kyllä mennä sinne tasonsäädön venttiilille taka-akselin keskelle. Sieltä sitten lähtee paineenvaraajille takalokasuojiin, joista menee sitten iskareihin.
Leave a comment:
-
ota vaan rohkeesti suojamuoveja pois edestä niin pääsee näkemään. Jos se tulee edestä niin sen pitäisi kyllä mennä sinne tasonsäädön venttiilille taka-akselin keskelle. Sieltä sitten lähtee paineenvaraajille takalokasuojiin, joista menee sitten iskareihin.
en nyt keksi yhtään syytä miksei jarruputkena myytävä tavara kelpaisi, jos vain halkaisijat osuu kohdalleen. :think
Leave a comment:
-
Originally posted by BeamR View Posten kyllä muista paljonko sinne puskee baareja, mutta mikä estää korvaamasta sitä ihan oikealla putkella? Jos ei marmorilta hae valmista osaa niin siinähän on ihan normi putki ja kartioliittimet, eli onnistuu ihan tehdä scratchina.
ilmaus on helppoa: Auto käyntiin ja kääntelee rattia, se kun on samassa pumpussa kuin ohjaustehostinkin
Etummaiset liitokset ovat siellä pohjamuovin alla, mutta missä lienevät toiset kartioliittimet takana? Näin vaan, että ne putket menevät kuljettajan puoleisen takalokasuojan sisään ja en huomannut missään matkalla liitoksia, mistä ne saisi purettua. Takalokasuojan irroittaminenkin on aikamoinen operaatio, kun takaiskarin hydrauliputki pitäisi purkaa samalla ja se ei välttämättä irtoa helpolla.
Eikös jos tekee itse putken, niin siihen ihan perus jarruputki käy?
Leave a comment:
-
Originally posted by powder View PostNäin olen ymmärtänyt mutta kun ei.. kai se pitää väkisin repiä, katotaan mitä käteen jää
Leave a comment:
-
en kyllä muista paljonko sinne puskee baareja, mutta mikä estää korvaamasta sitä ihan oikealla putkella? Jos ei marmorilta hae valmista osaa niin siinähän on ihan normi putki ja kartioliittimet, eli onnistuu ihan tehdä scratchina.
ilmaus on helppoa: Auto käyntiin ja kääntelee rattia, se kun on samassa pumpussa kuin ohjaustehostinkinLast edited by BeamR; 13-04-2015, 16:17.
Leave a comment:
Leave a comment: