on tässä marraskuusta asti ooteltu e38740D m67d39 koneeseen vesipumppua kun ei oo bemarilla valmiina niin eioo
osa 11-51-2-249-358 . sitten taas e65 löytys vesipumppu saksasta siinä osanro. 11-51-7-789-260. termari ja tiivisteet noihin on samat niin mitenkä siinä vesipumpussa voipi eroa olla? oiskoha mitään saumaa että kävis ristiin, samoten jos jollain ois jompikumpi tollanen, niin voisin tulla edes kahtomaan vaikka ei myymään suostuisikaan.
Ajattelin päivittää tuon oman -95 750 navigaattorin vähän uudempaan ja samalla vaihtaa isomman 16:9 näytön.. Tarkoitus olisi vaihtaa MK1->MK4. Tarviinko siihen jotain muita osia kuin mk4 tietokoneen, näytön ja johtosarjan? TV-moduulista oli jossain puhetta, mutta onko välttämätön vai onko se vain telkkarin katseluun?
Saako tuota johtosarjaa mistään muualta kuin marmoritiskiltä? Jos joltain löytyy niin YV:llä vaan viestiä!
Minkähän laista/väristä ohjaustehostimen nestettä mulla pitäis olla. Motonetiasä tyrkyttivät jotain vihreetä mutta mulla on kyllä punaista tuolla säiliössä tällä hetkellä :think
mitä siinä korkissa lukee? "CHF 11 S" (vihreä) vai "ATF" (punainen)?
Minkähän laista/väristä ohjaustehostimen nestettä mulla pitäis olla. Motonetiasä tyrkyttivät jotain vihreetä mutta mulla on kyllä punaista tuolla säiliössä tällä hetkellä :think
Mikähän omaan 728 on tullu kun kääntäessä rattia (vauhdissa tai paikallaan ei väliä) koneen käymis ääni muuttuu aivan hirveäksi. Ei siis tarvitse kääntää kuin milli johonkin suuntaan ja kuuluu hirveää meteliä. Auto siis e38 728 vm 1996 ja ajettu 215tkm
Tehostimessa riittävästi nestettä? Tehostimen pumppu siis ääntää?
Mikähän omaan 728 on tullu kun kääntäessä rattia (vauhdissa tai paikallaan ei väliä) koneen käymis ääni muuttuu aivan hirveäksi. Ei siis tarvitse kääntää kuin milli johonkin suuntaan ja kuuluu hirveää meteliä. Auto siis e38 728 vm 1996 ja ajettu 215tkm
onko 3.0 bensakoneessa samat öljypumpun pulttien irtoamisongelmat mitä isommissa 4.0 ja 4.4?
Auto siis -95 730ia
On kyllä. Kannattaa ehdottomasti tarkistaa.
Herkimpiä tuolle ovat juuri M60 koneet eli 3.0 ja 4.0
M62 eli 3.5 ja 4.4 ei pitäisi enään pudottaa niin helposti pulttejaan. (kannattaa kuitenkin tarkistaa)
Leave a comment: