E38 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ihi
    replied
    Originally posted by eeneljäkuus46 View Post
    Airbagin valo palaa kun käynnistän auton ja sammuu noin kilometrin ajelun jälkeen. Vikakoodit herjasi jotakin repsikan penkkiin liittyen?
    Ei siellä yleensä herjat ole "liittyen johonkin", vaan ihan selvästi spesifioitu, että missä mättää.

    Lonkalta heitän kuitenkin, että tunnistinmatto kaput. Uusia saa kaupasta, mutta vanhan voi myös ohittaa, jolloin bagi laukeaa kolaritilanteessa vaikka penkillä ei kukaan istuisikaan.


    EDIT:

    Älä kuitenkaan missään tapauksessa ohita mattoa siihen hommaan valmiiksi saatavalla boksilla tai muuten kaikki kuolee.
    Last edited by ihi; 17-03-2015, 18:30.

    Leave a comment:


  • eeneljäkuus46
    replied
    Airbagin valo palaa kun käynnistän auton ja sammuu noin kilometrin ajelun jälkeen. Vikakoodit herjasi jotakin repsikan penkkiin liittyen?

    Leave a comment:


  • Facelifted
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Ei tuossa ole sellaisia mille mitään tarvitsisi tehdä.
    Kiitoksia.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Facelifted View Post
    Onkohan täs E38:is moottorin ohjauksella jotain adaptioita joita pitää tehdä kun vaihtaa massamittarin?
    Ei tuossa ole sellaisia mille mitään tarvitsisi tehdä.

    Leave a comment:


  • patte.525iM
    replied
    Originally posted by vette69 View Post
    ostin tuossa tuommosen -95 vuoden 730 automaatti bmw:n. heräsi tuossa kysymys että kuuluuko laatikon tuntua samalta kun manuaalissa että kun painaa vauhdissa vedon päälle niin nykäsee ja kun löysää kaasun niin tuntuu samalta kuin manuaalissa pienellä vaihteella löysää kaasun kovilta kierroksilta? tarpeeksi epäselvästi kysytty? no joo mut tuo "vika" häviää kun laatikko lämpenee. t. eka automaatti bmw
    Ei kyll pitäis nykäistä paitsi jos painat polkimen pohjaan eli kickdown silloin nykäisee kyll

    Leave a comment:


  • Facelifted
    replied
    Onkohan täs E38:is moottorin ohjauksella jotain adaptioita joita pitää tehdä kun vaihtaa massamittarin?

    Leave a comment:


  • Zmuli
    replied


    Osa nro.10 onko mimmonen homma asentaa? On kadonnut johonkin kuskinpuolen pala

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by eeneljäkuus46 View Post
    mikähän vois olla kun oma 728 vm -96 lähtee toisinaan käyntiin "kuin palmun alta" eli siis hyvä kun tarvii avainta ees kääntää niin auto käynnistyy. mutta toisinaan taas joutuu sahaamaan vähän turhankin kauan käyntiin? veteleekö startin hiilet viimesiiään vai missä mättää? jos sillä tiedolla on merkitystä niin autolla ajettu 215 tkm ja ainakaan huolto kirjan mukaan starttia ei ole ikinä vaihdettu.:think
    Jos startti kuitenkin pyörii hyvin niin tuskin on silloin startin vika.

    Leave a comment:


  • eeneljäkuus46
    replied
    Originally posted by eeneljäkuus46 View Post
    mikähän vois olla kun oma 728 vm -96 lähtee toisinaan käyntiin "kuin palmun alta" eli siis hyvä kun tarvii avainta ees kääntää niin auto käynnistyy. mutta toisinaan taas joutuu sahaamaan vähän turhankin kauan käyntiin? veteleekö startin hiilet viimesiiään vai missä mättää? jos sillä tiedolla on merkitystä niin autolla ajettu 215 tkm ja ainakaan huolto kirjan mukaan starttia ei ole ikinä vaihdettu.:think
    lisäystä edelliseen vielä sen verran että noin joka 40 käynnistyksellä startti pyörähtää tyhjää, jonka jälkeen toisella yrittämällä lähtee kyllä käyntiin.

    Leave a comment:


  • eeneljäkuus46
    replied
    mikähän vois olla kun oma 728 vm -96 lähtee toisinaan käyntiin "kuin palmun alta" eli siis hyvä kun tarvii avainta ees kääntää niin auto käynnistyy. mutta toisinaan taas joutuu sahaamaan vähän turhankin kauan käyntiin? veteleekö startin hiilet viimesiiään vai missä mättää? jos sillä tiedolla on merkitystä niin autolla ajettu 215 tkm ja ainakaan huolto kirjan mukaan starttia ei ole ikinä vaihdettu.:think

    Leave a comment:


  • vette69
    replied
    juu sitä itekki vähä pohdin. se tosiaa häviää kun muutaman kilometrin ajelee eikä toistu kun pitkän seisomisen jälkeen. (eli vasta seuraavana päivänä) muuten pelaa napakasti. täytyy myöntää että mukava laitos ajella ja luxusta löytyy

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by vette69 View Post
    ostin tuossa tuommosen -95 vuoden 730 automaatti bmw:n. heräsi tuossa kysymys että kuuluuko laatikon tuntua samalta kun manuaalissa että kun painaa vauhdissa vedon päälle niin nykäsee ja kun löysää kaasun niin tuntuu samalta kuin manuaalissa pienellä vaihteella löysää kaasun kovilta kierroksilta? tarpeeksi epäselvästi kysytty? no joo mut tuo "vika" häviää kun laatikko lämpenee. t. eka automaatti bmw
    Laatikko ei ole ihan jenkki askien tyyliin "ilmava" mutta ei sen kauhean kovakaan kuuluisi olla.
    Yritä tässä nyt selittää miten tuon pitäisi toimia

    Leave a comment:


  • vette69
    replied
    omituine vaihteisto?

    ostin tuossa tuommosen -95 vuoden 730 automaatti bmw:n. heräsi tuossa kysymys että kuuluuko laatikon tuntua samalta kun manuaalissa että kun painaa vauhdissa vedon päälle niin nykäsee ja kun löysää kaasun niin tuntuu samalta kuin manuaalissa pienellä vaihteella löysää kaasun kovilta kierroksilta? tarpeeksi epäselvästi kysytty? no joo mut tuo "vika" häviää kun laatikko lämpenee. t. eka automaatti bmw

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Attekun View Post
    Kiitän. Vaihtelin hihnat koneeseen niin jotenkin nyt vasta kiinnitin huomiota tuohon raksutukseen ja alkoi jännä kakkaa pukkaamaan, että onnistuinko jotain rikkomaan. Minä kiitän. Ja hihnan vaihto onnistuu ihan ok ilman flektin irroittamista, kun joku sitä täällä joskus pohti.
    V8:iin joo mutta ilmesesti kutosmalleissa on ahtaampaa.

    Leave a comment:


  • Attekun
    replied
    Originally posted by BeamR View Post
    kuuluu raksuttaa. Se on rikki jos ei raksuta
    Kiitän. Vaihtelin hihnat koneeseen niin jotenkin nyt vasta kiinnitin huomiota tuohon raksutukseen ja alkoi jännä kakkaa pukkaamaan, että onnistuinko jotain rikkomaan. Minä kiitän. Ja hihnan vaihto onnistuu ihan ok ilman flektin irroittamista, kun joku sitä täällä joskus pohti.

    Leave a comment:

Working...
X