Koitin tähystellä -94 mallin 740iA:sta lämmönsäätöventtiili/pumppu härvelin osanumeroa mutta en saanut selvää kun ahdas väli. Onko jollain tietoa millä numerolla oleva osa sopisi tuohon tilalle.
Netistä katselin niin monessa lukee että -96 ylöspäin sopivia on mutta mistään en löytäny -94 malliseen sopivaa.
Koitin tähystellä -94 mallin 740iA:sta lämmönsäätöventtiili/pumppu härvelin osanumeroa mutta en saanut selvää kun ahdas väli. Onko jollain tietoa millä numerolla oleva osa sopisi tuohon tilalle.
Netistä katselin niin monessa lukee että -96 ylöspäin sopivia on mutta mistään en löytäny -94 malliseen sopivaa.
Kyllähän tuossa termarissa jotain vikaa on kun noin seilaa(olettaen, että ne lämmöt oikeasti seilaa eikä vika ole anturissa tms.). Tosin jos lämmöt pysyy yli 90C, niin eipä se nyt vaarallista ole moottorille. Kannattaa tarkistaa, että ei näy kosteutta siinä termarin sähköliittimessä. Siitä pääsee jäähdytysneste nimittäin suoraan DME päälle, jos neste tulee anturin läpi. On aika monilla mennyt siitä anturista läpi neste. Itsellä tasaisessa ajossa lämmöt on 104-108C samalla moottorilla.
Kyllä ehjässä m73tu koneessa lämmöt pysyy siellä 102-107 salavalikon mukaan normaalisti. Sähkötermarilla voidaan kuitenkin ohjata se auki kuormituksesta riippuen. Reippaammissa kiihdytyksissä laskee lämpöjä, sekä kaupungissa pienillä nopeuksilla ajaessa pakottaa myös auki, silloin lämmöt yleensä siellä 90 asteen paikkeilla.
Leave a comment: