hei, mitens jos tilaa jenkeistä tai englannista tollasen uudemman mallisen automaatti-ilmastoinnin paneelin, onkohan niissä fahrenhaitit vai celciukset? entä jos on F, onko muutettavissa C?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by _charger- View Posthei, mitens jos tilaa jenkeistä tai englannista tollasen uudemman mallisen automaatti-ilmastoinnin paneelin, onkohan niissä fahrenhaitit vai celciukset? entä jos on F, onko muutettavissa C?
1. Virta avain asentoon 1
2. Trippimittarin nollausnappi pohjaan
3. Virta avain asentoon 0 ja tripin napista päästetään irti
Mutta tuossa sun tapauksessa ei tuota tietty tarvitse tehdä, koska C/F tieto on jossain modulissa, ei ilmastointipanelissa.
Enkä osaa siihen sanoa, että käykö tuo "uudemman" mallinen ilmastoinnin paneli suoraan vanhan tilalle, voipi olla että ei.
Comment
-
-
ok, kiitos infosta! kuullut että moinen uudemman mallinen paneeli kyllä kävisi heittämällä "rulla"mallin tilalle... ja katsonut netistä kuvia vanhan ja uuden mallin paneelien takaosista ja liittimistä, näyttäisivät olevan samat, paitsi pienemmät liittimet hieman erikohdassa vaan....1966 Dodge Monaco
1995 Dodge Ram 2500 4x4 "U.S 12 VALVE"
EX:1994 BMW 750 IA e38
EX:1994 BMW 740 IA e38
Comment
-
-
Tänään tuli auto huollosta, itse olin ostanut syylärin, vesipumpun ja termostaatin : 300e. Rinta-joupilla asennus + termostaatin kotelo + tiivisteet + nesteet : 535e.
Ja siellä se oma epäilykseni myös todettiin, että kiertovesi pumppu paskana, mutta eipä sitä näillä hinnoilla viitsi vielä vaihtaa.
Eihän siitä pitäisi aiheutua muita ongelmia kuin, että pienillä kierroksilla ei saa lämmintä ilmaa ? Jos syksyllä katsoisi sitä sitten kun sitä lämmintä ilmaa seuraavan kerran kaivataan.
Comment
-
-
Originally posted by Hiroshi View PostTänään tuli auto huollosta, itse olin ostanut syylärin, vesipumpun ja termostaatin : 300e. Rinta-joupilla asennus + termostaatin kotelo + tiivisteet + nesteet : 535e.
Ja siellä se oma epäilykseni myös todettiin, että kiertovesi pumppu paskana, mutta eipä sitä näillä hinnoilla viitsi vielä vaihtaa.
Eihän siitä pitäisi aiheutua muita ongelmia kuin, että pienillä kierroksilla ei saa lämmintä ilmaa ? Jos syksyllä katsoisi sitä sitten kun sitä lämmintä ilmaa seuraavan kerran kaivataan.
rikkinäinen kiertovesipumppu jarruttaa nesteen kiertoa myös kierroksilla -> täysin lämmintä ei tuu koskaanF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Posthalpaa on mä mietiskelin että jos kaverille tuomoset vaihtas niin kehtaisko 50€ ottaa
rikkinäinen kiertovesipumppu jarruttaa nesteen kiertoa myös kierroksilla -> täysin lämmintä ei tuu koskaansigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostJa se kiertovesipumppu on helposti purettavissa ja 3e hiilillä tulee taas uudenveronen. Tekee helposti itse kerrostalon parkkiksella tms. ihan niinkuin noi termarin yms.
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostMitkä hiilet olisivat semmoiset, jotka voisi modata toimimaan tuossa pumpussa ja mistä niitä saisi? Nimittäin itsellänikin voisi olla tarvetta, eikä vielä toistaiseksi ollut kiinnostusta ostaa uutta pumppua, kun luokkaa 150€.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostAika halvalla pumpun löytäsit, mutta mää en niiden hiilten kokoa muista.. ota auki ja mee vaikka Bosch-serviceen ihmettelemään mallin kanssa.
Comment
-
-
Miten tuo koodaus tapahtuu (ja tarkoitan nyt muuten kuin ajamalla merkkiliikkeeseen)? Hälytyksen aiheuttaa vasemman takasivulasin valvonta, onko kukaan perehtynyt mitä se käytännössä tarkoittaa? Lisäksi systeemi luulee kuljettajan ikkunan olevan auki, tuo saattoi tosin tulla tänään kun korjasin lukkomekanismia. Kertapainalluksella suljettaessa kuljettajan ikkuna jää n. 1cm raolleen ja pitää laittaa itse loppuun kiinni. "4 window terminal R" vikakoodi on myös päällä. Mitään tietoa tästä?
Originally posted by Dunky View PostRiippuu auton vuosimallista... Koodaamalla saa hälyyttimen sellaiseksi ettei mene päälle jos laittaa ovet lukkoon kuljettajan ovesta avaimella.Last edited by jakusa; 11-03-2011, 22:08.
Comment
-
-
Originally posted by 2bar..ahhh View Postei taas löydy oikeita sanoja searchiin....
millä porukka on puottanut seiskoja tontiin?
haluaisin korkeus säädettävän tohon omaani mut esim bilsteinillä ei ole kyseiseen saatavilla vai onko?
ei mitään harakirejä haluais laitaa alle......
Comment
-
-
Highsport löytyy myös täältäkin ja reilun vuoden jälkeen meni yks iskari vaihtoon. Onneksi sai varaosia, niin ei tarttenu koko satsia uusia. Muuten ihan tyytyväinen olen ollut kyseiseen satsiin. Onhan se jämäkkä, mutta jos vanteet halutaan kaarelle ja auto matalaksi, niin onhan sen pakko jämäkkä ollakkin. :think
Comment
-
Comment