hei, mitens jos tilaa jenkeistä tai englannista tollasen uudemman mallisen automaatti-ilmastoinnin paneelin, onkohan niissä fahrenhaitit vai celciukset? entä jos on F, onko muutettavissa C?
hei, mitens jos tilaa jenkeistä tai englannista tollasen uudemman mallisen automaatti-ilmastoinnin paneelin, onkohan niissä fahrenhaitit vai celciukset? entä jos on F, onko muutettavissa C?
Ihan varmaa tietoa ei ole, mutta periaatteessa F -> C tai toisinpäin pitäisi muuttua näin:
1. Virta avain asentoon 1
2. Trippimittarin nollausnappi pohjaan
3. Virta avain asentoon 0 ja tripin napista päästetään irti
Mutta tuossa sun tapauksessa ei tuota tietty tarvitse tehdä, koska C/F tieto on jossain modulissa, ei ilmastointipanelissa.
Enkä osaa siihen sanoa, että käykö tuo "uudemman" mallinen ilmastoinnin paneli suoraan vanhan tilalle, voipi olla että ei.
ok, kiitos infosta! kuullut että moinen uudemman mallinen paneeli kyllä kävisi heittämällä "rulla"mallin tilalle... ja katsonut netistä kuvia vanhan ja uuden mallin paneelien takaosista ja liittimistä, näyttäisivät olevan samat, paitsi pienemmät liittimet hieman erikohdassa vaan....
Tänään tuli auto huollosta, itse olin ostanut syylärin, vesipumpun ja termostaatin : 300e. Rinta-joupilla asennus + termostaatin kotelo + tiivisteet + nesteet : 535e.
Ja siellä se oma epäilykseni myös todettiin, että kiertovesi pumppu paskana, mutta eipä sitä näillä hinnoilla viitsi vielä vaihtaa.
Eihän siitä pitäisi aiheutua muita ongelmia kuin, että pienillä kierroksilla ei saa lämmintä ilmaa ? Jos syksyllä katsoisi sitä sitten kun sitä lämmintä ilmaa seuraavan kerran kaivataan.
Tänään tuli auto huollosta, itse olin ostanut syylärin, vesipumpun ja termostaatin : 300e. Rinta-joupilla asennus + termostaatin kotelo + tiivisteet + nesteet : 535e.
Ja siellä se oma epäilykseni myös todettiin, että kiertovesi pumppu paskana, mutta eipä sitä näillä hinnoilla viitsi vielä vaihtaa.
Eihän siitä pitäisi aiheutua muita ongelmia kuin, että pienillä kierroksilla ei saa lämmintä ilmaa ? Jos syksyllä katsoisi sitä sitten kun sitä lämmintä ilmaa seuraavan kerran kaivataan.
halpaa on mä mietiskelin että jos kaverille tuomoset vaihtas niin kehtaisko 50€ ottaa
rikkinäinen kiertovesipumppu jarruttaa nesteen kiertoa myös kierroksilla -> täysin lämmintä ei tuu koskaan
halpaa on mä mietiskelin että jos kaverille tuomoset vaihtas niin kehtaisko 50€ ottaa
rikkinäinen kiertovesipumppu jarruttaa nesteen kiertoa myös kierroksilla -> täysin lämmintä ei tuu koskaan
Ja se kiertovesipumppu on helposti purettavissa ja 3e hiilillä tulee taas uudenveronen. Tekee helposti itse kerrostalon parkkiksella tms. ihan niinkuin noi termarin yms.
Ja se kiertovesipumppu on helposti purettavissa ja 3e hiilillä tulee taas uudenveronen. Tekee helposti itse kerrostalon parkkiksella tms. ihan niinkuin noi termarin yms.
Mitkä hiilet olisivat semmoiset, jotka voisi modata toimimaan tuossa pumpussa ja mistä niitä saisi? Nimittäin itsellänikin voisi olla tarvetta, eikä vielä toistaiseksi ollut kiinnostusta ostaa uutta pumppua, kun luokkaa 150€.
Mitkä hiilet olisivat semmoiset, jotka voisi modata toimimaan tuossa pumpussa ja mistä niitä saisi? Nimittäin itsellänikin voisi olla tarvetta, eikä vielä toistaiseksi ollut kiinnostusta ostaa uutta pumppua, kun luokkaa 150€.
Aika halvalla pumpun löytäsit, mutta mää en niiden hiilten kokoa muista.. ota auki ja mee vaikka Bosch-serviceen ihmettelemään mallin kanssa.
Aika halvalla pumpun löytäsit, mutta mää en niiden hiilten kokoa muista.. ota auki ja mee vaikka Bosch-serviceen ihmettelemään mallin kanssa.
Täytyy varmaankin irroittaa se pumppu ja käydä näyttämässä niitä hiiliä. Seiskan pumpussa kun aika varmasti on nuo hiilet loppu, kun pyörii niin laiskasti. Täytyy vähän sitäkin katsoa, kun vesiventtiilit tökkivät aina silloin tällöin ja niitä ei taida pystyä ihan niin helposti korjaamaan. KL:ssä uusi vesiventtiili/pumppu kombo lähemmäs 400€.
Miten tuo koodaus tapahtuu (ja tarkoitan nyt muuten kuin ajamalla merkkiliikkeeseen)? Hälytyksen aiheuttaa vasemman takasivulasin valvonta, onko kukaan perehtynyt mitä se käytännössä tarkoittaa? Lisäksi systeemi luulee kuljettajan ikkunan olevan auki, tuo saattoi tosin tulla tänään kun korjasin lukkomekanismia. Kertapainalluksella suljettaessa kuljettajan ikkuna jää n. 1cm raolleen ja pitää laittaa itse loppuun kiinni. "4 window terminal R" vikakoodi on myös päällä. Mitään tietoa tästä?
haluaisin korkeus säädettävän tohon omaani mut esim bilsteinillä ei ole kyseiseen saatavilla vai onko?
ei mitään harakirejä haluais laitaa alle......
Fk Highsport korkeussäädettävä alusta omassa nyt ruuvattuna alle, käyttökokemuksia ei ole vielä kun luntakin maassa prkl. Saksasta kannattaa katella, ebay.de löytyy jo paljon ja hinnassa säästää parisataa helposti vs. suomenhinnat. Riippuu haluaako sisään ja ulosvaimennusta säätää yms. niin siitähän se hinta sitte pompsahtaa helposti
Highsport löytyy myös täältäkin ja reilun vuoden jälkeen meni yks iskari vaihtoon. Onneksi sai varaosia, niin ei tarttenu koko satsia uusia. Muuten ihan tyytyväinen olen ollut kyseiseen satsiin. Onhan se jämäkkä, mutta jos vanteet halutaan kaarelle ja auto matalaksi, niin onhan sen pakko jämäkkä ollakkin. :think
Comment