melkoinen duuni vaihtaa sytytystulpat M73N -koneeseen. Onko kellään mitään vaihtoehtotyökalua suunniteltuna noiden takimmaisten irroittamiseksi? Tai mielessä paikkaa PK-seudulla, jolla olisi tehtaan kalut mutta ei marmoritiskin hinnoittelua... Schmiedmannilla ei ole kaluja ja Rännäri sanoi vaihdon vievän 3-4 tuntia...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BeamR View Postmelkoinen duuni vaihtaa sytytystulpat M73N -koneeseen. Onko kellään mitään vaihtoehtotyökalua suunniteltuna noiden takimmaisten irroittamiseksi? Tai mielessä paikkaa PK-seudulla, jolla olisi tehtaan kalut mutta ei marmoritiskin hinnoittelua... Schmiedmannilla ei ole kaluja ja Rännäri sanoi vaihdon vievän 3-4 tuntia...
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View Post
Thanks!F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Noniin E38 osaajat. Jos joku on tapellut airbag ongelmien kanssa / on muuten vaan pätevä e38:n sähköjen kanssa, niin olisi ystävällistä, jos ilmoittautuisi.
Apukuskin vyönkiristimestä herjaa ja valot palaa taulussa. Inpalla luettu.
Hämeenlinnassa ei taida oikein kunnon osaajia olevan ja merkkiliike on listalla viimeinen vaihtoehto.
Ja korvausta suoritetusta työstä luonnollisesti maksetaan!
-Tuomas
EDIT: Ja oon valmis kyllä kulkemaan kauemmaskin auton kanssa, jos vika saadaan korjattua!
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostNoniin E38 osaajat. Jos joku on tapellut airbag ongelmien kanssa / on muuten vaan pätevä e38:n sähköjen kanssa, niin olisi ystävällistä, jos ilmoittautuisi.
Apukuskin vyönkiristimestä herjaa ja valot palaa taulussa. Inpalla luettu.
Hämeenlinnassa ei taida oikein kunnon osaajia olevan ja merkkiliike on listalla viimeinen vaihtoehto.
Ja korvausta suoritetusta työstä luonnollisesti maksetaan!
-Tuomas
EDIT: Ja oon valmis kyllä kulkemaan kauemmaskin auton kanssa, jos vika saadaan korjattua!E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postkeula laskee enemmän kuin 30mm, takapää laskee suunnilleen sen 30mm. en mitannut ennen vaihtoa, mutta ero on merkittävä. katto tuolta mun showroomista keulan ja perän tasoa. jouset toimii varsin hyvin.F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View Postno, kyllähän sen noilla tiedoilla tekis... on vaan aika v-mäinen projekti, siksi ajattelin jos joku muu sen tekis...
Thanks!Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by juho-85 View PostJäi vähän epäselväksi tuolta showroomistasi mutta onkos sulla tuossa edc iskarit?
- pelkkä EDC (tuotenr 18-2048)
- EDC + tasonsäätö (tuotenr 18-2049)
Tasonsäädöllisen takajouset on erilaiset.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostNoniin E38 osaajat. Jos joku on tapellut airbag ongelmien kanssa / on muuten vaan pätevä e38:n sähköjen kanssa, niin olisi ystävällistä, jos ilmoittautuisi.
Apukuskin vyönkiristimestä herjaa ja valot palaa taulussa. Inpalla luettu.
Hämeenlinnassa ei taida oikein kunnon osaajia olevan ja merkkiliike on listalla viimeinen vaihtoehto.
Ja korvausta suoritetusta työstä luonnollisesti maksetaan!
-Tuomas
EDIT: Ja oon valmis kyllä kulkemaan kauemmaskin auton kanssa, jos vika saadaan korjattua!
Kun olin töissä vielä BMW-merkkiliikkeessä niin noita tuli vaihdeltua... monta, ei ole onneksi mitään rakettitiedettä laittaa se korjaussatsi, eikä kovin kalliskaan.728iA -97 "FABULOUS" Navarraviolet & Lavendergrau
Harrasteproggis E9 3.0 CS -72 JDM
MB 280SE Kompressorilahna "kilosta alkaa ilo" -77
Comment
-
-
Originally posted by ttw View PostEli ilmeisesti kyseessä on se kiristimen johtosarja?
Kun olin töissä vielä BMW-merkkiliikkeessä niin noita tuli vaihdeltua... monta, ei ole onneksi mitään rakettitiedettä laittaa se korjaussatsi, eikä kovin kalliskaan.
Comment
-
-
Originally posted by R Power View PostTiedän ettei ole kova homma purkaa koko pahvia, mutta sitten pitäisi uusia kaikki kiinnikkeetkin.
Mulla on juuri se "kansi" lähtenyt irti ja sen vuoksi vaihdan nupin. Lähinnä hain sitä, että lähteekö se nykyisemällä irti vai onko siinä kierteet? Ei oikein saanut selvää siitä nupista kurkkimalla miten se on kiinnitetty.:thinkKokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by R Power View PostMulla on juuri se "kansi" lähtenyt irti ja sen vuoksi vaihdan nupin. Lähinnä hain sitä, että lähteekö se nykyisemällä irti vai onko siinä kierteet? Ei oikein saanut selvää siitä nupista kurkkimalla miten se on kiinnitetty.:think
Comment
-
-
Originally posted by -MVI- View PostTuosta näkyy miten nupin saa irti...
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/09/86Ahneella on aina enemmän!
Comment
-
-
tietääkö joku mistä löytää hinnan tässä hommassa tarvittaville erikoistyökaluille?
tai onko joku nuo ostanut tai valmistanut ja suostuisi niitä vuokraamaan?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment