Originally posted by |foder|
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BeamR View PostTeretulemast voorumille....
Comment
-
-
Muutamien varusteiden retrofittailua vailla, onko kellään kokemuksia alkuperäisten kaasupurkausvalojen, valonpesimien, sähköpenkkien (comfort) ja ajotietokoneen jälkiasennuksesta?728iA -97 "FABULOUS" Navarraviolet & Lavendergrau
Harrasteproggis E9 3.0 CS -72 JDM
MB 280SE Kompressorilahna "kilosta alkaa ilo" -77
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostMitä mä sanoin
Sitten jatkuu edellisen omistajan jäljiltä ongelmien selvittely.
Auto tasaisella ja ovet lukossa. Ei mitään ongelmaa. Auto apätasaisella alustalla tai hiemankaan kallellaan toiselle sivulle, alkaa hälytin huutaa. Edellinen omistaja oli ratkaissut tämän ongelman nyppäsemällä sulakkeen mäkeen. Way to GO!!!
Täten nyt mulla heräsi epäilys että hälyttimen kallistuksen anturi olisi jollain tapaa mäsä tai kuitenkin pätkii. Eli missä päin autoa löytyy hälyn kallistuksen anturi?
Tai sitten supa koodaa multa viikonloppuna hälyn pois?Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by ttw View PostMuutamien varusteiden retrofittailua vailla, onko kellään kokemuksia alkuperäisten kaasupurkausvalojen, valonpesimien, sähköpenkkien (comfort) ja ajotietokoneen jälkiasennuksesta?
Comfort penkit asensin syksyllä omaan 728:iin, simppeli juttu, ainut osa mikä piti lisätä oli rele hanskalootan taakse.
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostNo nii...
Sitten jatkuu edellisen omistajan jäljiltä ongelmien selvittely.
Auto tasaisella ja ovet lukossa. Ei mitään ongelmaa. Auto apätasaisella alustalla tai hiemankaan kallellaan toiselle sivulle, alkaa hälytin huutaa. Edellinen omistaja oli ratkaissut tämän ongelman nyppäsemällä sulakkeen mäkeen. Way to GO!!!
Täten nyt mulla heräsi epäilys että hälyttimen kallistuksen anturi olisi jollain tapaa mäsä tai kuitenkin pätkii. Eli missä päin autoa löytyy hälyn kallistuksen anturi?
Tai sitten supa koodaa multa viikonloppuna hälyn pois?
Comment
-
-
Se selvii kattomalla minkä takia häly on lauennut, kallistusanturi tais olla muistaakseni takana jommal kummal puolen tavaratilan verhoiluja, en nyt tarkkaan muista.
Tuli tossa samanlainen alkupään murheenkryyni ostettua.
Onko jotain yleistä paikkaa mikä on pettänyt kun kuskin ovi ei aukea sisältä eikä ulkoa, lukkonuppi kyllä liikkuu
Taitaa olla yhteys lukkomoottorilta lukkopesälle rikki jotenkin, kiva avata vaan tuo pahvi pois :think- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Joudi_Action View PostAika sekavaa, jos pitää käytettyä syyläriä alkaa etsimään, niin pitäs aika varmaks tietää että mistä mallista käy, ja mistä ei...
Comment
-
-
Näin ajattelin asiaa itekkin. Mutta nyt on uusi syyläri tilauksessa, huomenna lähtee postiin. Erään autopurkaamon kautta tilattuna 98€+matkahuollon rahtikulut uudesta syyläristä paketissaan, ei miun mielestä ollenkaan paha! Onpahan käypänen ainakin. Aika niukasti noita e38 ja e39 koppasia olikin purettuina ja osissa myynnissä...
Nappasin vanhan syylärin jo tänään irti, yllättävän fiksusti toteutettu kiinnitys! Ilmastoinnin ja tehostimen letkut vähän tekee tilasta kyllä ahtaan, mutta kyllä sen sieltä suht nätisti saa pujoteltua poijes. Onkohan tuo miten nirso nesteille, uskaltaa ihan jotkut motonetin vihreät tai siniset litkut lorautella sisälle? Ja tuli tuossa jo katseltua vähän ilmausohjeitakin, ilmeisesti saattaa olla vähän haastava ilmattava? Hyviä ohjeita kyllä löyty, eiköhän se näillä saada viikonloppuna syylärin saavuttua ajoon! Sitten olisikin vuorossa öljyjen vaihto, uusi öljypohjan tiivistekkin tilattuna, 207tkm lasissa, taitaa olla korkea aika tarkistaa öljypumpun pulttien kireys ja nykästä lukitteen kera kiinne, nimittäi ei ole tietoa onko nuita koskaan tsekattu...
Mutta kiitoksia vielä kertaalleen asiallisista vastauksista!
Comment
-
-
Originally posted by Joudi_Action View PostNäin ajattelin asiaa itekkin. Mutta nyt on uusi syyläri tilauksessa, huomenna lähtee postiin. Erään autopurkaamon kautta tilattuna 98€+matkahuollon rahtikulut uudesta syyläristä paketissaan, ei miun mielestä ollenkaan paha! Onpahan käypänen ainakin. Aika niukasti noita e38 ja e39 koppasia olikin purettuina ja osissa myynnissä...
Nappasin vanhan syylärin jo tänään irti, yllättävän fiksusti toteutettu kiinnitys! Ilmastoinnin ja tehostimen letkut vähän tekee tilasta kyllä ahtaan, mutta kyllä sen sieltä suht nätisti saa pujoteltua poijes. Onkohan tuo miten nirso nesteille, uskaltaa ihan jotkut motonetin vihreät tai siniset litkut lorautella sisälle? Ja tuli tuossa jo katseltua vähän ilmausohjeitakin, ilmeisesti saattaa olla vähän haastava ilmattava? Hyviä ohjeita kyllä löyty, eiköhän se näillä saada viikonloppuna syylärin saavuttua ajoon! Sitten olisikin vuorossa öljyjen vaihto, uusi öljypohjan tiivistekkin tilattuna, 207tkm lasissa, taitaa olla korkea aika tarkistaa öljypumpun pulttien kireys ja nykästä lukitteen kera kiinne, nimittäi ei ole tietoa onko nuita koskaan tsekattu...
Mutta kiitoksia vielä kertaalleen asiallisista vastauksista!
Comment
-
-
Missä ne M60 ilmausohjeet löytyikään?
Ajankohtainen homma myös itsellä, kunhan se uusi termari sattuis tulee.
Nimi: EiLöydäKunEiOsaaEtsiäNyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostMissä ne M60 ilmausohjeet löytyikään?
Ajankohtainen homma myös itsellä, kunhan se uusi termari sattuis tulee.
Nimi: EiLöydäKunEiOsaaEtsiä
Originally posted by Ramzez View Post
- Jäähdyttäjän korkki ja ilmaruuvi auki
- Säiliö täyteen nestettä
- Sytytysvirta päälle (ei käyntiin) ja lämppäri maksimiin, mutta puhallus minimiin
- Lisäilin nestettä aina sen laskiessa maksimista ja samalla pumppasin alavesiletkua siinä sivussa.
- Auto käyntiin ja nestettä lisäillen sen pudotessa
- Suljin ilmaruuvin vasta, kun tuli pelkkää nestettä
- Hieman vielä lisää nestettä ja korkki kiinni
- Koeajo
- Koeajon jälkeen auto kylmäksi ja nesteen tarkistus, mahdollisesti myös lisäysLast edited by Ramzez; 02-11-2011, 17:27.
Comment
-
-
Kiitos. Ihan perus ilmaus siis.Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by |foder| View PostKiitos. Ihan perus ilmaus siis.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment