Onko muuten toi 38:n polttoainetankin huohottimen aktiivihiilisuodatin puhdistettavissa vai täytyykö vain hankkia uusi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 174000 View PostOsanro 8 näyttäisi olevan syypää jäähdytysnesteen katoamiseen. Saako linkin osanumerolla sopivan myös 10/00 valmistettuun?
http://www.realoem.com/bmw/showparts...31&hg=11&fg=35F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Post’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Missäs vuosimallissa näihin tuli toi steppilaatikko sen vanhan automaatin tilalle? Ei muuten mutta ilmeisen paljon ongelmia ollut näissä tomaattilaatikoissa ja kauhukertomuksia riittää... Mallit 730/735/740 kiinnostaa. Myös haukut ja kehut kyseisistä laitteista kiinnostaa, tässä mietinnän alla jos laittais ostoverkkarit jalkaan... :thinkE46 330d sedan -00 cosmosschwarz metallic
E36 325i sedan -91 sterlingsilber metallic
E36 318is coupe -93 daytona violet
E91 320dA -06 diamand schwarz
E36 325i coupe -92 lagunengrun metallic
E39 523i sedan -96 glaciegrun metallic
E39 528i touring -97 oxfordgrun metallic
E36 325i coupe -92 schwarz ||
E39 528i sedan -98 biarritz blue
Comment
-
-
Originally posted by roope465 View PostMissäs vuosimallissa näihin tuli toi steppilaatikko sen vanhan automaatin tilalle? Ei muuten mutta ilmeisen paljon ongelmia ollut näissä tomaattilaatikoissa ja kauhukertomuksia riittää... Mallit 730/735/740 kiinnostaa. Myös haukut ja kehut kyseisistä laitteista kiinnostaa, tässä mietinnän alla jos laittais ostoverkkarit jalkaan... :thinkNyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Ilmeisesti tässä haetaan lootien osalta tietoa, koska 5hp30 vaihtuu 5hp24 lootaksi? Sinälläänhän tuo "steppi" ei vaikuta vaihteiston rautapuoleen. 5hp30 voi olla stepillä siinä missä 5hp24:kin. Esimerkiksi 750 on loppuun asti 5hp30 lootalla. Molemmat lootat on hyviä, mutta tokihan vanhoihin vehkeisiin voi aina vikoja tulla, mutta niistä selviää korjaamalla.
Comment
-
-
Originally posted by ihi View PostIlmeisesti tässä haetaan lootien osalta tietoa, koska 5hp30 vaihtuu 5hp24 lootaksi? Sinälläänhän tuo "steppi" ei vaikuta vaihteiston rautapuoleen. 5hp30 voi olla stepillä siinä missä 5hp24:kin. Esimerkiksi 750 on loppuun asti 5hp30 lootalla. Molemmat lootat on hyviä, mutta tokihan vanhoihin vehkeisiin voi aina vikoja tulla, mutta niistä selviää korjaamalla.
- 1992–1995 BMW E34 540i M60/B40
- 1995–1997 BMW E39 540i M62/B44
- 1998–2001 BMW E39 540i M62/B44TU
- 1992–1994 BMW E32 740i M60/B40
- 1994–1995 BMW E38 740i M60/B40
- 1996–1997 BMW E38 740i M62/B44
- 1992–1994 BMW E32 740iL M60/B40
- 1994–1995 BMW E38 740iL M60/B40
- 1996–1997 BMW E38 740iL M62/B44
- 1994–2001 BMW E38 750iL M73/B54
- 1993–1995 BMW E31 840i M60/B40
- 1995–1996 BMW E31 840Ci M62/B44
- 1994–1997 BMW E31 850Ci M73/B54
- 1998–2003 Rolls-Royce Silver Seraph 5.4 V12
- 1999–2000 Bentley Arnage 4.4 V8
- 1999–2003 Aston Martin DB7 Vantage 6.0 V12
- 1999–2003 Aston Martin DB7 Vantage Volante 6.0 V12
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
M62B44TU jakoketjunkiristimen kiristysmomentti? 20nm?
Edit: vedin sen nyt 22nm momenttiin uudella alumiiniprikalla.
Olipas todella helposti vaihdettava osa, ja voi olla kuvitelmaa mutta aivan kuin tyhjäkäynnin mekaaniset äänet olisi hieman hiljentyneet. Ilmeisesti vanoksista tulee vielä sellainen pieni dieselmäinen raksutus. Toivon mukaan joskus kylmänä käynnistäessä kuulunut rapina jää nyt pois.Last edited by Tomba87; 27-02-2014, 17:13.Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by roope465 View PostMissäs vuosimallissa näihin tuli toi steppilaatikko sen vanhan automaatin tilalle? Ei muuten mutta ilmeisen paljon ongelmia ollut näissä tomaattilaatikoissa ja kauhukertomuksia riittää.. :thinkKokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostKauhutarinat ei kylläkään koske E38:n laatikkoja, vaan E39:ä, joissa on käytetty ihan eri valmistajan laatikkoja. E38:n tohtii ostaa automaatilla vuosimallista huolimatta.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Aika harvoin näistä laatikot menee. Ja jos meneekin, niin se on yleensä huollon laiminlyönnistä johtuvaa. Tarkoitan tässä sitä, että laatikko tai jäähdytin alkaa jostain liitoksesta vuotamaan öljyä, joka johtaa öljyn vajaukseen ja lopulta laatikkorikkoon. Toinen varma tapa rikkoa laatikko, on huono ajotyyli.
Comment
-
Comment