Ei näytä tuollaiselta. Lasin yläreunaan on ilmestynyt kosteutta koko lasin leveydeltä.
Mikä ero on noilla tavallisella ja EC-peilillä ?
Mistä noita laajakulmaisia lämmitettäviä peilejä voi ostaa tuohon 40 euron hintaan ?
Ebaystähän noita saa, oisko voinnu saada jopa vähän halvemmallakin. Mutta ainakin 20e/kpl toimitettuna niitä saa, itsekin tuli tuossa lopputalvesta hommattua.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Kun saapi auton kuntoon niin johan sieltä aina uutta puskee Jos katsoo autoa takaapäin, niin vasemman puolen tankki vuotaa SAUMAN ALTA, ei siis saumasta vaan siitä sauman alla olevan "letkun" pätkän alta, nähtävästi hitsattu joskus ja nyt rupesi vuotamaan. Eli ylhäältä alas sauma, joku letkun pätkä mikä on noin 8cm pitkä ja tankista samaan tankkiin, ja sen alta rupesi tulemaan muutamia tippoja. Hyvä putsaus ja epoxia pensselillä päälle vai kemiallista metallia?
Tähän samaan voisi varmaan kysyä, sitä kun auton käynnistää niin sellanen helevetinmoinen sirinä siitä saman vuotokohdan vierestä tuntuu tulevan. Kaverini sanoi että bensapumppu on pahoinvoiva, itse en osaa sanoa kun ei siellä oikeen mikään muukaan voi olla...? Bensapumppu vaihdetaan takapenkin alta kenties? Pitääkö se sirisevää ääntä kun on hajoamaisillaan, ja onko vaihto vaikea homma?
-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Kuinkas tuossa E38:ssa säädetään tuo seisontajarru oikeaoppisesti? Eli mistä saa löysäyttä vaijerista ensin löysät pois? Uudet osat on paikallaan, mutta tuossahan ei ole polkimen päässä mistä löysytellä vaijeria.
Vai säädetäänkö tuo tuossa pelkästää jarrukengillä? Eli kengät vaan kauemmas kunnes on hyvä? Alko vaan säädöt olemaan kohta minimissä ja silti turhan äkänen. :think
Kun saapi auton kuntoon niin johan sieltä aina uutta puskee Jos katsoo autoa takaapäin, niin vasemman puolen tankki vuotaa SAUMAN ALTA, ei siis saumasta vaan siitä sauman alla olevan "letkun" pätkän alta, nähtävästi hitsattu joskus ja nyt rupesi vuotamaan. Eli ylhäältä alas sauma, joku letkun pätkä mikä on noin 8cm pitkä ja tankista samaan tankkiin, ja sen alta rupesi tulemaan muutamia tippoja. Hyvä putsaus ja epoxia pensselillä päälle vai kemiallista metallia?
Tähän samaan voisi varmaan kysyä, sitä kun auton käynnistää niin sellanen helevetinmoinen sirinä siitä saman vuotokohdan vierestä tuntuu tulevan. Kaverini sanoi että bensapumppu on pahoinvoiva, itse en osaa sanoa kun ei siellä oikeen mikään muukaan voi olla...? Bensapumppu vaihdetaan takapenkin alta kenties? Pitääkö se sirisevää ääntä kun on hajoamaisillaan, ja onko vaihto vaikea homma?
Just viime viikolla paikkasin tankin E38:sta ja laitoin tällä kertaa plastic paddingin 2k -tankinkorjausmömmöä. Kemiallinen metalli ja muut epoxijohdannaiset ei tahdo pitää jos ei erikseen oo mainittu että kestää bensaa. Kunnollinen putsaus jollain neekerintukalla ja mömmöt päälle. Siihen vielä vaikka sikamassaa kivenisku- ja ruostesuojaks.
Onkos sisätilanlämmittimen kennon kennon vuotokin yleisvika e38:ssa?
Ei taida muuta mahdollisuutta olla kun keskikonsoolissa taakse kulkevasta kanavasta kuuluu ihmeellistä löpsytystä ja roiskuu jäähdytysnestettä.
Onkohan paha vaihtaa? hinta ei näyttänyt olevan ainakaan kovin paha.
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Onkos sisätilanlämmittimen kennon kennon vuotokin yleisvika e38:ssa?
Ei taida muuta mahdollisuutta olla kun keskikonsoolissa taakse kulkevasta kanavasta kuuluu ihmeellistä löpsytystä ja roiskuu jäähdytysnestettä.
Onkohan paha vaihtaa? hinta ei näyttänyt olevan ainakaan kovin paha.
OT: Jos e38, varaosa halpa ja vaihdon suorittaminenkaan ei vie lopullisesti terveyttä, niin kyllä kannattaa vaihtaa. Kaikki näissä vanhuuttaan rupee olemaan jo yleis -ja tyyppivikaa.
Onkos sisätilanlämmittimen kennon kennon vuotokin yleisvika e38:ssa?
Ei taida muuta mahdollisuutta olla kun keskikonsoolissa taakse kulkevasta kanavasta kuuluu ihmeellistä löpsytystä ja roiskuu jäähdytysnestettä.
Onkohan paha vaihtaa? hinta ei näyttänyt olevan ainakaan kovin paha.
Muutamaan törmännyt. Eiköhän neki vanhuuttaan hajoa kaikissa. Kaveri tuon vaihto aikanaan ja ei se mikään paha homma ollut kuulemma. Lienee löytyy tarinaa jostain päin internettiä.
Itse olen huomannu että kohta on auton osiin ja korjaamiseen menny puolen vuoden sisään enemmän rahaa ku mitä auto makso. Autolle parempi nimi olisi "jos et korjaa minua tänään rikkoudun enemmän huomiseksi" tai "saitko sen osan korjattua, toinenkin tukivarsi tuntuisi olevan vähän väljä". Mut vittuakos se meitä seiskan omistajia haittaa jääräpäisiä kaikki ku mikä rahalla saa ja hevosella pääsee.
btw. ajattelin tänään käydä vetämässä sportilla kunnon hurjastelut että saisi bensat pois tankista, ja sitten vedän plastic paddingilla mistä morkai puhui. Hieman kyllä kuumottaa puhdistaa tankkia hiomapaperilla ettei vaan iskis kipunaa....
-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Itse olen huomannu että kohta on auton osiin ja korjaamiseen menny puolen vuoden sisään enemmän rahaa ku mitä auto makso. Autolle parempi nimi olisi "jos et korjaa minua tänään rikkoudun enemmän huomiseksi" tai "saitko sen osan korjattua, toinenkin tukivarsi tuntuisi olevan vähän väljä". Mut vittuakos se meitä seiskan omistajia haittaa jääräpäisiä kaikki ku mikä rahalla saa ja hevosella pääsee.
Näissä pätee seuraava sääntö: rahan kulu on vakio = mitä vähemmän maksaa autosta, sitä enemmän menee korjaamiseen. Hyvin pidetty maksaa tuplasti enemmän, mutta sitten sitä rahaa palaa vähemmän...
Nyt täytyy koputtaa puuta: tuo L7 on toiminut teknisesti hämmästyttävän hyvin... ja nyt kun tämän kirjoitin niin huomenna se laukeaa.
Näissä pätee seuraava sääntö: rahan kulu on vakio = mitä vähemmän maksaa autosta, sitä enemmän menee korjaamiseen. Hyvin pidetty maksaa tuplasti enemmän, mutta sitten sitä rahaa palaa vähemmän...
Nyt täytyy koputtaa puuta: tuo L7 on toiminut teknisesti hämmästyttävän hyvin... ja nyt kun tämän kirjoitin niin huomenna se laukeaa.
joskus sillon aikanaanhan me puhuttiin just näistä kustannuksista nyt kun miettii niin ois pitäny samantien ostaa se 740 tai 750, bensaa menny enemmän mut ajanu vähemmän = vähemmän rikkoutuneita osia ja vähemmän vitutusta.
Joskus menee vähän juopotteluks kun tarpeeks vituttaa rupee väsää jotain
Nauran kyl tolle topicille e38 käyttiksenä, jengi kuvittelee että pärjäis pennillä tän kans. Varmasti pärjääkin jos ostaa hyvin ylläpidetyn, mutta niinku sanoit että jos esim alustaremppaa pitäs ruveta tekemää nii laittaa moni seiskan kiertoon, nääs maksaa alustan osat kaikki yhteensä enemmän ku itse auto. BTW. muistatko kun sillon puhuin niistä takatukivarsista että takarengas heilu. Ostin toisen merteililtä ja toisen motonetistä, motonetin puoleinen rengas tuntus taas hakevan sellasta muutaman millin klappia...
kävipä muuten mielessä, miten vaikuttais teknisesti auton ajettavuuteen jos hitsais koko takaosan yhdeksi palaksi? eli siis käytännössä hitsaisi kaikki takavarret + kiinnikkeet yhteen? voisi varmaan tuntua kuopat aika hyvin perseessä?
-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
joskus sillon aikanaanhan me puhuttiin just näistä kustannuksista nyt kun miettii niin ois pitäny samantien ostaa se 740 tai 750, bensaa menny enemmän mut ajanu vähemmän = vähemmän rikkoutuneita osia ja vähemmän vitutusta.
Joskus menee vähän juopotteluks kun tarpeeks vituttaa rupee väsää jotain
Nauran kyl tolle topicille e38 käyttiksenä, jengi kuvittelee että pärjäis pennillä tän kans. Varmasti pärjääkin jos ostaa hyvin ylläpidetyn, mutta niinku sanoit että jos esim alustaremppaa pitäs ruveta tekemää nii laittaa moni seiskan kiertoon, nääs maksaa alustan osat kaikki yhteensä enemmän ku itse auto. BTW. muistatko kun sillon puhuin niistä takatukivarsista että takarengas heilu. Ostin toisen merteililtä ja toisen motonetistä, motonetin puoleinen rengas tuntus taas hakevan sellasta muutaman millin klappia...
kävipä muuten mielessä, miten vaikuttais teknisesti auton ajettavuuteen jos hitsais koko takaosan yhdeksi palaksi? eli siis käytännössä hitsaisi kaikki takavarret + kiinnikkeet yhteen? voisi varmaan tuntua kuopat aika hyvin perseessä?
Niinpä... seuraavaksi sitten ebaysta kunnon setti...
Kuinkas tuossa E38:ssa säädetään tuo seisontajarru oikeaoppisesti? Eli mistä saa löysäyttä vaijerista ensin löysät pois? Uudet osat on paikallaan, mutta tuossahan ei ole polkimen päässä mistä löysytellä vaijeria.
Vai säädetäänkö tuo tuossa pelkästää jarrukengillä? Eli kengät vaan kauemmas kunnes on hyvä? Alko vaan säädöt olemaan kohta minimissä ja silti turhan äkänen. :think
Käsijarruvaijerin säätö löytyy auton alta, tarkemmin sanottuna vasemman takarenkaan jarrukiven takaa. Näin minulle neuvottiin, kun poljin painui liian alas katsastuksessa.
Ebaystähän noita saa, oisko voinnu saada jopa vähän halvemmallakin. Mutta ainakin 20e/kpl toimitettuna niitä saa, itsekin tuli tuossa lopputalvesta hommattua.
Mistä erottaa, onko EC vai normipeili ? Katselin Saksan ebaysta noita peilien laseja ja EC lasien sävy on yleensä ruskea, kuten minullakin.
Comment