Jep, leveyttä taakse saa kyllä tai spacerillä tuomalla reunalle lookia. Eteen 9½" pitäisi olla ET mikä? 9" ET 6 on aikalailla optimi.
MK Motorsport on ulkomailla varsin yleinen ja siksi yllätyksetön, mutta Suomessa ei taida olla kovin monella...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II
Collapse
X
-
Originally posted by Laku View PostPG 1:t valitsisin itse. Etkö laitakaan MK Motorsportin vanteitasi alle?
Mulla olisi Mito 2:t tarjolla 18" koossa, jos kiinnostaa. Viimeisen päälle kunnossa!
Muistan kyllä nuo sinun mitot, joskus niistä hieman sinulta kyselinkin. Haluan kuitenkin leveämmät vanteet kuin perinteinen 8,5" ja 10". Kasissa on leveä perse ja mielelläni laitan sinne taakse vähintään sen 11" leveän. Edessäkin menee se 9,5" hienosti.
Leave a comment:
-
-
Tuli muuten nähtyä Treen jälkeen Vaasaan päin ajellessa ennen Hämeenkyröä sivutieltä kasi. Rek.nro UL-10. Väri todennäköisesti brilliantrot.
Leave a comment:
-
-
PG 1:t valitsisin itse. Etkö laitakaan MK Motorsportin vanteitasi alle?
Mulla olisi Mito 2:t tarjolla 18" koossa, jos kiinnostaa. Viimeisen päälle kunnossa!
Leave a comment:
-
-
Kertokaahan kasi miehet mielipiteitä. Olen tässä tilaamassa felgen garagelta Claussilta vanteita ja vaihtoehdot ovat nyt joko oz mito 1 tai 2 tai sitten hamann pg1. En osaa itse oikein suorittaa näin vaativaa päätöstä koska pidän kaikista niin ajattelin mikä porukan mielestä noista istuu kasiin parhaiten ??
En oikein osaa sanoa edes pidänkö enemmän mito ykkösistä vai kakkosista...
Vaikeita asioita
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostTietääkö kukaan mitään tästä, on ollut Alavuuden Tuning-kaupan tapahtumassa mukana:
Uusi minulle ja ilmeisesti 17" RC:t alla. Biltema ei tietenkään tunne rekisterinumeroa.
Vai voiko kuva hämätä noin paljon?
Leave a comment:
-
-
Tietääkö kukaan mitään tästä, on ollut Alavuuden Tuning-kaupan tapahtumassa mukana:
Uusi minulle ja ilmeisesti 17" RC:t alla. Biltema ei tietenkään tunne rekisterinumeroa.
Leave a comment:
-
-
Tuosta kasi kasilla. RH ZW3:t laitettu alle sitten viime myyntiprosessin. Yllättävän samanlaiselta näyttää kuin oma Kasini RH XD:llä (aka "Schnitzu"). Vain ALPINA-teippaukset ja etu- sekä takalipat puuttuvat ulkoa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hantte View PostYksi tyyppi neuvoi menemään ko. firmaan maalauttamaan aurinkolipat (kun uusia mustia ei ole missään) ja samalla vinkkasi Kasista. Olin utelias.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hantte View PostViime kesänä sanoi omistaneensa 8 vuotta ja silloin auto oli vielä vaiheessa. Ostanut jonkinmoisena projektina ja autokorjaamotyyppinä ja bemarifanaatikkona on tehnyt monta, siis todella monta tuntia harrastetyötä auton saattamiseksi liikenteeseen.
Se vähä mitä kesällä katselin, oli laitettu asiallisesti tai vielä vaiheessa. Ja ahkerasti kaveri katseli mallia mun Kasista, kun häneltä puuttui osa, jos toinenkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/850/8588387
Historiaa en tuosta tunne, 9 vuotta kertoo omistaneensa, mutta vasta hiljattain rekisteröity. 9 vuotta ajamatta? Hyväkuntoiselta näyttää ulkoisesti ja hinta tulee alaspäin koko ajan. Myyntiaikahan tuolle on aivan väärä, mutta väri on kiva ja vanteetkin kivat.
Se vähä mitä kesällä katselin, oli laitettu asiallisesti tai vielä vaiheessa. Ja ahkerasti kaveri katseli mallia mun Kasista, kun häneltä puuttui osa, jos toinenkin.
Leave a comment:
-
-
Historiaa en tuosta tunne, 9 vuotta kertoo omistaneensa, mutta vasta hiljattain rekisteröity. 9 vuotta ajamatta? Hyväkuntoiselta näyttää ulkoisesti ja hinta tulee alaspäin koko ajan. Myyntiaikahan tuolle on aivan väärä, mutta väri on kiva ja vanteetkin kivat.
Leave a comment:
-
Leave a comment: