Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 800-omistajia, onko heitä? Part II

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laku
    replied
    Jep, leveyttä taakse saa kyllä tai spacerillä tuomalla reunalle lookia. Eteen 9½" pitäisi olla ET mikä? 9" ET 6 on aikalailla optimi.

MK Motorsport on ulkomailla varsin yleinen ja siksi yllätyksetön, mutta Suomessa ei taida olla kovin monella...

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    PG 1:t valitsisin itse. Etkö laitakaan MK Motorsportin vanteitasi alle?

Mulla olisi Mito 2:t tarjolla 18" koossa, jos kiinnostaa. Viimeisen päälle kunnossa !
    Joku niissä MK:n vanteissa vähän tökkii. En oikein osaa sanoa mikä. Hieman tylsähköt, ehkä. Jotenkin sitä näkisi mielellään klassiset steppilipalliset vanteet alla 18" koossa.

Muistan kyllä nuo sinun mitot, joskus niistä hieman sinulta kyselinkin. Haluan kuitenkin leveämmät vanteet kuin perinteinen 8,5" ja 10". Kasissa on leveä perse ja mielelläni laitan sinne taakse vähintään sen 11" leveän. Edessäkin menee se 9,5" hienosti.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Tuli muuten nähtyä Treen jälkeen Vaasaan päin ajellessa ennen Hämeenkyröä sivutieltä kasi. Rek.nro UL-10. Väri todennäköisesti brilliantrot.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    PG 1:t valitsisin itse. Etkö laitakaan MK Motorsportin vanteitasi alle?

Mulla olisi Mito 2:t tarjolla 18" koossa, jos kiinnostaa. Viimeisen päälle kunnossa !

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Kertokaahan kasi miehet mielipiteitä. Olen tässä tilaamassa felgen garagelta Claussilta vanteita ja vaihtoehdot ovat nyt joko oz mito 1 tai 2 tai sitten hamann pg1. En osaa itse oikein suorittaa näin vaativaa päätöstä koska pidän kaikista niin ajattelin mikä porukan mielestä noista istuu kasiin parhaiten ??

En oikein osaa sanoa edes pidänkö enemmän mito ykkösistä vai kakkosista...

Vaikeita asioita

Leave a comment:

• Morkai
    replied
    Eihän tuo Erichin M73 ois?

Edit: eipä näytä olevan, normi M70 automaagi
    Last edited by Morkai; 22-05-2017, 18:11.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Tietääkö kukaan mitään tästä, on ollut Alavuuden Tuning-kaupan tapahtumassa mukana:

Uusi minulle ja ilmeisesti 17" RC:t alla. Biltema ei tietenkään tunne rekisterinumeroa.
    Ei tietoa mutta onpahan alikokoiset renkaat alla!

Vai voiko kuva hämätä noin paljon?

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Tietääkö kukaan mitään tästä, on ollut Alavuuden Tuning-kaupan tapahtumassa mukana:

Uusi minulle ja ilmeisesti 17" RC:t alla. Biltema ei tietenkään tunne rekisterinumeroa.

Leave a comment:

• nullzwei
    replied
    zyg-*** tänään ajossa.

Leave a comment:

• Laku
    replied

Tuosta kasi kasilla . RH ZW3:t laitettu alle sitten viime myyntiprosessin. Yllättävän samanlaiselta näyttää kuin oma Kasini RH XD:llä (aka "Schnitzu"). Vain ALPINA-teippaukset ja etu- sekä takalipat puuttuvat ulkoa...

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Hantte View Post
    Yksi tyyppi neuvoi menemään ko. firmaan maalauttamaan aurinkolipat (kun uusia mustia ei ole missään) ja samalla vinkkasi Kasista. Olin utelias.
    Mikä firma sillä siis on, tekeekö millaisia maalauksia? Laita privalla, jos ei voi julkisesti.

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    Miten tulit törmänneeksi häneen ja autoon?
    Yksi tyyppi neuvoi menemään ko. firmaan maalauttamaan aurinkolipat (kun uusia mustia ei ole missään) ja samalla vinkkasi Kasista. Olin utelias.

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Hantte View Post
    Viime kesänä sanoi omistaneensa 8 vuotta ja silloin auto oli vielä vaiheessa. Ostanut jonkinmoisena projektina ja autokorjaamotyyppinä ja bemarifanaatikkona on tehnyt monta, siis todella monta tuntia harrastetyötä auton saattamiseksi liikenteeseen.

Se vähä mitä kesällä katselin, oli laitettu asiallisesti tai vielä vaiheessa. Ja ahkerasti kaveri katseli mallia mun Kasista, kun häneltä puuttui osa, jos toinenkin.
    Miten tulit törmänneeksi häneen ja autoon?

Leave a comment:

• Hantte
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/850/8588387

Historiaa en tuosta tunne, 9 vuotta kertoo omistaneensa, mutta vasta hiljattain rekisteröity. 9 vuotta ajamatta? Hyväkuntoiselta näyttää ulkoisesti ja hinta tulee alaspäin koko ajan. Myyntiaikahan tuolle on aivan väärä, mutta väri on kiva ja vanteetkin kivat.
    Viime kesänä sanoi omistaneensa 8 vuotta ja silloin auto oli vielä vaiheessa. Ostanut jonkinmoisena projektina ja autokorjaamotyyppinä ja bemarifanaatikkona on tehnyt monta, siis todella monta tuntia harrastetyötä auton saattamiseksi liikenteeseen.

Se vähä mitä kesällä katselin, oli laitettu asiallisesti tai vielä vaiheessa. Ja ahkerasti kaveri katseli mallia mun Kasista, kun häneltä puuttui osa, jos toinenkin.

Leave a comment:

• Laku
    replied

Historiaa en tuosta tunne, 9 vuotta kertoo omistaneensa, mutta vasta hiljattain rekisteröity. 9 vuotta ajamatta? Hyväkuntoiselta näyttää ulkoisesti ja hinta tulee alaspäin koko ajan. Myyntiaikahan tuolle on aivan väärä, mutta väri on kiva ja vanteetkin kivat.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎