Orkkisjohdot kestää 15-20v ja tarjoaa hyvän häiriösuojan. Vaihtamalla erilaisiin ei saa mitään lisää, mutta voi saada jotain vähemmän. Puola kestää yleensä selvästi pidempään, jälleen tarjoten kaiken mitä voi saada tuolla systeemillä.
Saiskos berun/bremin sytkäjohtoa metritavarana varaosaliikkeestä? Hattuja ko. valmistajilta mun mielestä saa ainakin irtotavarana :think
En tiedä, en silloin jaksanut enkä ehtinyt selvitellä asiaa enempää. Itselläni molemmissa autoissa aika tarkkaan uusittu kaikki sytkäosat, pyörijät, virranjakajankannet ja sytytyspuolatkin.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Asteikolla 1-5, Kuinka hyvin teillä kuuluu radio? Täällä luokkaa ehkä 2
Eli mulla on laadukas mankka, ja sillä on kahdessa edellisessä autossa radio kuulunut paremmin kuin hyvin. Muttamutta tässä kasissa suhinaa ja rahinaa kuuluu melkoisen helposti ja signaalin laatu ei ole kovin kummoinen muutenkaan. Ja kyseinen homma riivaa jokapaikassa aina helsingin keskustasta jokaiseen jonkkaan.
Onko ominaisuus vai voiko kaivaa vikaa jo jostain?
Onko autossasi diversiteettikontrolli? Eli tuleeko mankan taakse ohuempi koaksiaalikaapeli?
Jos tulee niin selittää varmasti kuuluvuusongelmat aftermarket radion kanssa, ne kun ei takalasin elementtejä osaa ohjata mikäli kyseinen varuste löytyy.
Toinen vaihtoehto on tietysti että antennivahvistimen heräte ei ole kytketty, valkoinen johto auton johtosarjassa. Tarkista tämä.
Onko autossasi diversiteettikontrolli? Eli tuleeko mankan taakse ohuempi koaksiaalikaapeli?
Jos tulee niin selittää varmasti kuuluvuusongelmat aftermarket radion kanssa, ne kun ei takalasin elementtejä osaa ohjata mikäli kyseinen varuste löytyy.
Toinen vaihtoehto on tietysti että antennivahvistimen heräte ei ole kytketty, valkoinen johto auton johtosarjassa. Tarkista tämä.
Autossa on tuollainen wanha paksu koaksiaali. Eli valkoinen heräte pitäisi siis lähteä radion takaa. Veikkaan että vois olla kytkemättä. kurkitaan ->
Auton kaijuttimethan ovat niin surkeeta nokia laatua että turhaan on autoon laittaa mitään parempaa kun lopputulos on mikä on. Garbage in, garbage out.
Ellei joku ole tietoinen jotain suht plug and play sarjaa?
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Onko autossasi diversiteettikontrolli? Eli tuleeko mankan taakse ohuempi koaksiaalikaapeli?
Jos tulee niin selittää varmasti kuuluvuusongelmat aftermarket radion kanssa, ne kun ei takalasin elementtejä osaa ohjata mikäli kyseinen varuste löytyy.
Toinen vaihtoehto on tietysti että antennivahvistimen heräte ei ole kytketty, valkoinen johto auton johtosarjassa. Tarkista tämä.
Ei se mullakaan hirveän hyvin noissa kaseissa orkkisantennilla kuulu eikä löydy. Muistaakseni Csi:ssä tosi huonosti löytyy kanavia maantiellä ja molemmissa kaseissa mulla siis aftermarket-soitin.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Omistajat ei välttämättä mutta mitä ite oon noita remppaillu niin ei kyllä juurikaan ole heittänyt. Tokihan se ei haittaa tarkistaa, ihan huvikseen ei viitti tehä kun pitää purkaa nii paljo. Muiden hommien yhteydessä yleensä.
Kiristinhän on täysin mekaaninen, esikiristys tehdään käsin työntömitan kanssa ja tuossa pitää olla ylempi jakopääkoppa (yhtenäinen) purettuna kokonaan.
Mun M70:ssä oli iso heitto nokkien ajoituksessa. Laitan sen kyllä jonkun aikaisemman remontin piikkiin, muutenkin kasattu päin hanuria ja osia puuttu, nokkapukkeja irti jne. Ihme että kone kävi laisinkaan Tuhoahan siinä lopulta tuli.
Hommasin n. 200tkm ajetun vaihtokoneen ja siinä nokat oli about kohdillaan. Ei ole vielä otettu savuja perusteellisemman purun ja huollon jälkeen
Comment