Jotain E31 osaa olisi myynnissä, jos joku tarvitsee: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=250055
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 800-sarja e31 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
-
-
Autossani palaa check engine valo jatkuvasti
Vikakoodiksi antaa lamda-anturin lämmitys rele. Vaikuttaa moottorin oikean puolen toimintaan.
Mikähän se mahtaa noista releistä olla? Marmorilta ei saanut mitään vastausta vielä tänään.Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Originally posted by jori View PostAutossani palaa check engine valo jatkuvasti
Vikakoodiksi antaa lamda-anturin lämmitys rele. Vaikuttaa moottorin oikean puolen toimintaan.
Mikähän se mahtaa noista releistä olla? Marmorilta ei saanut mitään vastausta vielä tänään.
1264 Lamda (O2) Sensor Heater
- Oxygen sensor heater
- Sensor heating relay
- Wire from DME control unit
Check the oxygen sensor heater relay and air pump relay and supply wires
EDIT
Tsekkaas nää linkit:
Last edited by P-J; 08-06-2012, 14:09.
Comment
-
-
Tulipa aloitettua tuo imusarjajumppa m70:iin huonon tyhjäkäynnin vuoksi. En ole varma johtuuko imuvuodoista / imusarjan tiivisteistä, muttä päätin nuo kuitenkin ottaa nyt auki kun samalla on helppo vaihtaa tulpat ja tutkia kaikki muutkin paikat huomattavasti helpommin.
Itse asiaan. Mitkä tulpat tuonne kannattaa laittaa kun jokapaikassa ilmotetaan eri tulppia samalta merkiltäkin? En varmaan raaski uusia imusarjan tiivisteitä ostaa vaan tyydyn tiivistämään. Mitäs kamaa tuohon kannattaisi laittaa? Saako mittaamalla selvyyttä tulpanjohtojen kunnosta vai kannattaako nuo suosiolla vaihtaa jos ei tietoa onko vaihdettu koskaan? Mitäs muuta tuossa nyt kannattaisi tarkistella / tehdä kun tuo on levällään?
Vinkkejä kuunnellaan.
Comment
-
-
Originally posted by Josunapalm View PostTulipa aloitettua tuo imusarjajumppa m70:iin huonon tyhjäkäynnin vuoksi. En ole varma johtuuko imuvuodoista / imusarjan tiivisteistä, muttä päätin nuo kuitenkin ottaa nyt auki kun samalla on helppo vaihtaa tulpat ja tutkia kaikki muutkin paikat huomattavasti helpommin.
Itse asiaan. Mitkä tulpat tuonne kannattaa laittaa kun jokapaikassa ilmotetaan eri tulppia samalta merkiltäkin? En varmaan raaski uusia imusarjan tiivisteitä ostaa vaan tyydyn tiivistämään. Mitäs kamaa tuohon kannattaisi laittaa? Saako mittaamalla selvyyttä tulpanjohtojen kunnosta vai kannattaako nuo suosiolla vaihtaa jos ei tietoa onko vaihdettu koskaan? Mitäs muuta tuossa nyt kannattaisi tarkistella / tehdä kun tuo on levällään?
Vinkkejä kuunnellaan.
Itse tiivistin imusarjan tiivisteet molemmin puolin tiivisteliimalla, että ei ihan pienestä värinästä alkais vuotamaan uudestaan.
Samalla kun on imusarjat irti, niin venakopan kannet auki ja katot onko nokkien öljyputkien pultit kiinni. Uudet tiivisteet niihin kansiin-10 e93 325i
-04 e46 320i
-92 e31 850i 6speed
-92 e30 325 cab
-93 e36 M3
-91 e36 325
Comment
-
-
Imusarjajobista on kuvia mun projekti-topicissa viime kevät'talvelta tuola projekti-alueella. Ei tosiaan mikään vaikea homma, mutta työläs.
EDIT: Sivulta 10 alkaen, eli tuosta klik'klik...
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'94 Audi A8 4.2i V8
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Comment
-
-
Tänään sain nuo imusarjat irti. Noin 10 tuntia mennyt tähän pisteeseen joten onhan tuossa hommaa. Avasin myös nuo venttiilikoppien kannet ja siellähän oli yksi noista pulteista tullut jo muutaman kierroksen ylöspäin, joten kiitoksia vain vinkistä.
Entiset tulpat oli NGK ZFR5F ja myös tuo NGK:n opas antaa tohon koneeseen tuon. Mitäs eroa noilla nyt sitte on noihin BK alkusiin?
Comment
-
-
Osaisiko joku kertoa mistä löytyy -91 850ia:n polttoainepumpun rele?
Välillä auto lähtee hyvin käyntiin, välillä ei lupaakaan ja joskus saa sahata jonkun aikaa, hörähtelee välillä ja lähtee käyntiin. Voisiko nuo oireet viitata polttoainepumppuihin tai releeseen?
Moottori käy molemmilla puolilla, täristää kylläkin kylmänä ja vähenee lämmetessään, muttei kuitenkaan lopu kokonaan.
Taustatietona vielä sen verran, että olen juuri vaihtanut uudet: venttilikoppien tiivisteet, liimannut imusarjat, ilmansuodattimien ja imusarjojen väliset putket, virranjakajat ja pyörijät, myös tulpat on vaihdettu.
Comment
-
-
Originally posted by jori View PostAutossani palaa check engine valo jatkuvasti
Vikakoodiksi antaa lamda-anturin lämmitys rele. Vaikuttaa moottorin oikean puolen toimintaan.
Mikähän se mahtaa noista releistä olla? Marmorilta ei saanut mitään vastausta vielä tänään.
Comment
-
-
Originally posted by Wiljami View PostKiitokset P-J kuvasta.
Testailin ja mittaisin releet ja molemmat kyllä toimii.
Ei vaan halua käynnistyä taas ollenkaan
Pari postausta aikaisemmin on tekstiä tämänhetkisestä ongelmasta.
Mitä seuraavaksi tarkkailun alle?
Entäs vikakoodit?
Comment
-
Comment