Onkos kukaan ihmetellyt peaken kapulalla kasia? Tuossa sain sellaisen lainaan ja kokeiltiin yhteen 850 sitä. Antaa mielestäni molemmilta dmeltä saman koodin eli 6d. Ainoa vaan että kooditaulukko ei oikealta kohdalta anna vastausta.. Tiedä sitten mikä tuo lienee.
No mikäs se semmonen on? 7-miitti? sopis kyl itelle
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Mielenkiintoisia fotoja joku amerikan E31 harrastaja napsinut, kun niinsanottu ainut tehtaan tekemä M8 proto saapui lahden toiselle puolelle näytille.
Nykyiset... '14 E500 Coupe
Ollut joskus... '07 MB CL63 AMG
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'94 Audi A8 4.2i V8
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6 ...Ja pienet sille!
Toinen takaiskari näyttää laistavan hommiaan, joten uutta tarttis alle. CSi:ssä ilmeisesti vakiomallia jäykemmät iskarit, pitäiskö pistää orkkista alle vai olisko jotain muita hyviä vaihtoehtoja? Mitään kivirekeä tuosta ei ole kyllä tarkoitus tehdä.
BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Toinen takaiskari näyttää laistavan hommiaan, joten uutta tarttis alle. CSi:ssä ilmeisesti vakiomallia jäykemmät iskarit, pitäiskö pistää orkkista alle vai olisko jotain muita hyviä vaihtoehtoja? Mitään kivirekeä tuosta ei ole kyllä tarkoitus tehdä.
Mulla on molemmissa E31:ssä Bilsteinit. Kasissa jotkut ihme siniharmaat Teinixin modatuilla takajousilla ja edessä modatut coilit. Erittäin pintakova, maantieajossa hyvä. Csi:ssä on joka kulmassa hiljan vaihdetut keltaiset Bilsteinit, Sprintit varmaan. Ne on ihan mukavanoloiset suosittelen ja niitä on ainakin saatavilla joka paikasta.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Niin ja kimppatilausventtiilit ovat tulleet sekä Moutinen ja Perlenbacherin muut kamat. Privaillaan, miten kama siirtyy omistajalleen.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mulla on molemmissa E31:ssä Bilsteinit. Kasissa jotkut ihme siniharmaat Teinixin modatuilla takajousilla ja edessä modatut coilit. Erittäin pintakova, maantieajossa hyvä. Csi:ssä on joka kulmassa hiljan vaihdetut keltaiset Bilsteinit, Sprintit varmaan. Ne on ihan mukavanoloiset suosittelen ja niitä on ainakin saatavilla joka paikasta.
Oletko varma, että CSi:ssä on Sprintit eikä Sportit? Bilstein suosittelee sivuillaan E31:een (CSi mukaan lukien) tuota Sportia. Onhan CSi pikkasen normaalia matalampi, mutta eikö Sprint ole tarkoitettu reilusti madalletuille autoille?
BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Oletko varma, että CSi:ssä on Sprintit eikä Sportit? Bilstein suosittelee sivuillaan E31:een (CSi mukaan lukien) tuota Sportia. Onhan CSi pikkasen normaalia matalampi, mutta eikö Sprint ole tarkoitettu reilusti madalletuille autoille?
Täytyy sanoa, etten tiedä, kummat ovat. Keltainen on väri vissiin kummassakin. Toukassa mulla on Sprintit ja Sportit pitäisi olla erittäin jäykät. Mun Csi on nyt erittäin tontissa, paljon matalampi kuin orkkis. Siinä on K.A.W:t alla edessä 340mm kaareen ja takana 305. Vastaavasti mun Kasissa on edessä 350mm ja takana 320 kaareen ja sekin ON matala.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kas kummaa alkoi iskarit tääläkin kiinnostaa. Viikonlopun vauhdikkaan vesisukelluksen jäljiltä jouduinpainamaan muovisia sisälokasuoja paikoilleen ja huomasin että joku neropatti on vaihtanut eteen yhden uuden iskarin, muttei toista. Toinen on orkkis, tai ainakin BMW logolla. Molemmat kuitenkin Bogeja.
Nykyiset... '14 E500 Coupe
Ollut joskus... '07 MB CL63 AMG
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'94 Audi A8 4.2i V8
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6 ...Ja pienet sille!
Kiitos Laku kimppatilauksen järjestämisestä! Koliseeko muilla tuon venttiilin sisällä irrallaan joku suht painava möhkäle vai onko mun palikka viallinen jo valmiiksi?
Ollos hyvä vaan. Katselin niitä kaikkia venttiileitä ja kaikki kolisivat eli no worries, on ne ihan kunnossa !
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment