Korkeintaan turskafirmat.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW i4 keskustelua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JH. View PostYhteiskunnan tuki on näissä iso tekijä myös. Käyttöetuun saa yhteiskunnan tukea hieman alta 200€/kk tukea ja täysetuun vielä enemmän.
Originally posted by isolohko View PostTällä hetkellä uutena 49k€ maksava EV on pyynniltään 3 vuotiaana chattiautossa 40k€ tai päälle pyynniltään. 500€ x 36kk, siitä voisi vetää äkkinäisesti, ei tee turskaa liisarifirmat. Tai, mikään firma ei pystyssä pysy kovin kauaa turskalla.
Oletko tutustunut kuinka op-ryhmälle kävi kausiauton kanssa kun yrittivät hinnalla markkinoille?Last edited by jani; 15-02-2022, 20:09.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostUusi BMW i3 maksaa alkaen noin 42tonnia ja nettiautossa on useita kolme vuotta vanhoja pienellä kilsoilla 21tonnin hintalapulla, miksi näiden hinta lappu ei ole 40keur?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Olisi aikakapselin aiheena mielenkiintoinen, BMW i4 hinta käytettynä, 3 vuotias, alle 50tkm ajettu, eli aikakapseli ennustuksia lanka. Avattaisiin 2025 vuonna, olisiko 29k€, 39k€ jne ennustuksineen kukin miten lähellä. Toki voi varioda, vaikkapa että maksaa puolet v. 2025 uuden hinnasta. Hyvähän se vaan olisi jälkimarkkinoille, mitä edukkaampia. Ennustaisin, että 45k€.
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostOlisi aikakapselin aiheena mielenkiintoinen, BMW i4 hinta käytettynä, 3 vuotias, alle 50tkm ajettu, eli aikakapseli ennustuksia lanka. Avattaisiin 2025 vuonna, olisiko 29k€, 39k€ jne ennustuksineen kukin miten lähellä. Toki voi varioda, vaikkapa että maksaa puolet v. 2025 uuden hinnasta. Hyvähän se vaan olisi jälkimarkkinoille, mitä edukkaampia. Ennustaisin, että 45k€.
Vajaa 10% tulee olemaan arvonalenema per vuosi.Last edited by BMW525Xda; 16-02-2022, 08:37.
Comment
-
-
Autojahan tulee tarjolle tietyllä syklillä. Esim keväällä 2026 "vapautuu" uskoakseni ns normaalia enemmän autoja viime Black Fridayna tilattujen soppareiden umpeutuessa. Tällöin ne lienevät myös pre-LCI tms malleja kaikki.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostOlisi aikakapselin aiheena mielenkiintoinen, BMW i4 hinta käytettynä, 3 vuotias, alle 50tkm ajettu, eli aikakapseli ennustuksia lanka. Avattaisiin 2025 vuonna, olisiko 29k€, 39k€ jne ennustuksineen kukin miten lähellä. Toki voi varioda, vaikkapa että maksaa puolet v. 2025 uuden hinnasta. Hyvähän se vaan olisi jälkimarkkinoille, mitä edukkaampia. Ennustaisin, että 45k€.
Karvalakit M50 arvaan tippuvan aika tyypilliset, joskin BMW:lle kohtuullisella 15 % + 10 % + 10 % tiputuksella, eli 70k€ auto olisi vuonna 2025 aj. 50tkm n. 50k€. Taas i40 40k€.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
Originally posted by sohjo View PostOk, taisi myyjä puhua satuja. Varusteet 9QY ja 9QX ovat Suomen hinnastossa merkattuna vakiovarusteeksi. Valmius aktiiviselle vakkarille ja kaukovaloavustimelle.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostKaukovaloavustimen saa koodattua käyttöön jälkikäteen. Mutta normivakkarilla varustetussa autossa ei ole tutkaa puskurissa odottamassa koodausta käyttöön.
Jos taas ei ole niin maahantuoja ei pidä ilmoitetusta varustelusta kiinni.:think
Muutenkaan piiripula ei toistaiseksi ole vaikuttanut bemarin sähköautojen varusteluihin. Missään ei ole ollut juttua, että ei saisi edes tilattua aktiivivakkaria. iDrive kontrollerin kirjoitusominaisuus lähti pois, siinä se.Last edited by sohjo; 16-02-2022, 22:32.
Comment
-
-
Originally posted by sohjo View PostJos maahantuojan mukaan valmius adaptiiviseen vakkariin kuuluu vakiovarusteluun, niin toistaiseksi uskon siihen. Tutkalla voi olla muutakin käyttöä, i4 säätää regenin voimakkuutta etäisyyden perusteella. Kunnes toisin ilmoitetaan niin kyllä se tutka kaikissa on valmiina.
Jos taas ei ole niin maahantuoja ei pidä ilmoitetusta varustelusta kiinni.:think
Muutenkaan piiripula ei toistaiseksi ole vaikuttanut bemarin sähköautojen varusteluihin. Missään ei ole ollut juttua, että ei saisi edes tilattua aktiivivakkaria. iDrive kontrollerin kirjoitusominaisuus lähti pois, siinä se.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by sohjo View PostJos maahantuojan mukaan valmius adaptiiviseen vakkariin kuuluu vakiovarusteluun, niin toistaiseksi uskon siihen. Tutkalla voi olla muutakin käyttöä, i4 säätää regenin voimakkuutta etäisyyden perusteella. Kunnes toisin ilmoitetaan niin kyllä se tutka kaikissa on valmiina.
Jos taas ei ole niin maahantuoja ei pidä ilmoitetusta varustelusta kiinni.:think
Muutenkaan piiripula ei toistaiseksi ole vaikuttanut bemarin sähköautojen varusteluihin. Missään ei ole ollut juttua, että ei saisi edes tilattua aktiivivakkaria. iDrive kontrollerin kirjoitusominaisuus lähti pois, siinä se.
Originally posted by Tommix View PostTämä oli minulle uutta tietoa, ja sähkövehkeisiin tuon aktiivivakkarin saa edelleen normaalisti optiona laitettua. Hybridi/bensa/diesel vehkeisiin ei saa.2023 G26 i4 M50
2023 U11 iX1 xDrive30
Comment
-
-
Originally posted by lnaukkar View PostNo teknisesti tää kyl riippuu ihan mallista ja valitusta moottorista kanssa että mitä rajoituksia on voimassa. Ei pelkästään käyttövoimasta. Korkeamman katteen tuotteita suositaan.G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22
Comment
-
Comment