Tämmöiset videot ei helpota yhtään, kaksivärinen mutta tummempi harmaa
BMW i7
Collapse
X
-
Tämmösen mainosrobotti teki tarjouksesta https://webfrontend.evecp.bmw.cloud/e69c04e
Aika paljon muuttuu kaksivärisenä tuosta, jos yläosa on metallinmusta pokauseen asti ja se alla sitten vielä coach line. Keula näyttää symmetrisemmältä, perä kevenee, ja sivuta auto näyttää matammalta ja pidemmältä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TheRipper View PostNo eipä nuo mesen muovisämpylät kyllä juurikaan sen nätimpiä ole kyllä...
Todellisesti kauniit isot sähkikset on vielä aika vähissä...itseasiassa ei tule mieleen yhtäkään...
Minulla tulee mieleen kaksi mielestäni hienoa sähköautoa, molemmat samalle pohjalevylle tehtyjä, e-tron GT ja Taycan. Näitä yhdistää pohjalevynsä lisäksi se seikka molemmat näyttävät merkkinsä edustajalle ilman turhaa muotoilukikkailua sähköistä voimalinjaa korostamassa.Last edited by peto2; 24-05-2022, 20:11.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tiik View PostTuli juuri käytyä MB:n sähkökiertueella ja kyllä ottaisin molemmat EQE:n tai EQS:n joka ikisen kerran ennen tätä kauheutta.
Todellisesti kauniit isot sähkikset on vielä aika vähissä...itseasiassa ei tule mieleen yhtäkään...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tiik View PostTuli juuri käytyä MB:n sähkökiertueella ja kyllä ottaisin molemmat EQE:n tai EQS:n joka ikisen kerran ennen tätä kauheutta.
BMW merkkinä on etenkin muotoilullisesti nyt kehittymässä suuntaan, jossa joutuu koko ajan vilkuilemaan muihin leireihin. Harmin paikka.
Itse vilkuilin ja seurasin EQS:ää protovaiheessa. Aattelin, että tuleepa mersulta hienoa suunnittelua ja erilainen auto, mutta sarjatuotantomalli mitään sanomaton sämpylä. No ei varmaan ärsytä ketään mutta vaikea tuosta on innostua. EQS:ssä häiritseen itseäni eniten koelautaan upotettu näyttö hässäkkä, joka on aivan mauton ylilyönti, mikä on jopa ulkonäköä suurempi no go, koska se on näkyvillä koko ajan. Takavetoisena EQS:n saa kyllä ilmankin näyttöä. Teknisesti auto on kyllä kymppi, samoin ajoltaan.
EQE on 'pilattu' aivan minimaalisella tavaratilalla, mikä oli tiedossa jo aika aikaisessa vaiheessa, ja ei ole ollut vaihtoehto. En ole edes vaivautunut katsomaan autoa paikan päälle. Vaikka EQE on samanlainen sämpylä, se ei ihan yhtä pahalta valaalta näytä, ainakaan kuvissa.
Seiskan naama on kieltämättä ristiriitainen, mutta osin se johtuu että kaikissa lehtikuvissa auto kuvataan alhaalta, jolloin keula korostuu. Toki tuolta se näyttää taustapeilistä. Mutta parkkipaikalla silmät on yleensä korkeammalla, jolloin se näyttä jo erilaiselta. Tämä käy hyvin ilmi videoesittelyissä. Luonnossa keulan massiivisuus laimentunee vielä lisää, mutta kyllähän to silti erottuva on.
Last edited by tiko4tiko; 24-05-2022, 22:38.
Leave a comment:
-
-
Tuli juuri käytyä MB:n sähkökiertueella ja kyllä ottaisin molemmat EQE:n tai EQS:n joka ikisen kerran ennen tätä kauheutta.
BMW merkkinä on etenkin muotoilullisesti nyt kehittymässä suuntaan, jossa joutuu koko ajan vilkuilemaan muihin leireihin. Harmin paikka.
Leave a comment:
-
-
Tuli käytyä tänään konfaamassa i7. Aika hyvä tuli, pientä lämpöä nousiKaksivärinen maalaus saa auton näyttämään todella hienolta, mutta lisähinta on aivan posketon - 12k€
. No tuon pystyy kiertämään helposti, ottamalla auton yksivärisenä, ja sitten yläosaan metallinhohtomusta kalvo. Kattohan on jo musta, vakiona iso kattoikkuna, joten lähinnä kalvoa tarvitaan konepeittoon ja takaluukkuun. Ja jos kyllästyy, saa auton takas yksiväriseksi helposti.
i7:n sais vuoden vaihteessa, jos nyt kirjoittaisi harakanvarpaat papperiin. Vaikka määrittely onnistuu aika hyvin netissä, niin paikan päällä saa paljon lisätietoa varusteista, kiitos vaan selvittelystä
Jään odottelemaan tietoa hybridin hinnasta ja sen varusteista (mm lataus). Datalehden puolesta 750e vaikuttaa erittäin hyvältä vaihtoehdolta. Hybridin valmistus alkaa helmikuussa 2023. Saksan hintojen perusteella pitäisi hybridin olla aika paljon halvempi, mutta Suomen hinnasta ei ollut vielä tietoa. Käytännössä i7:n on 'karvalakki' (jos näin tässä tapauksessa voi lainkaan sanoa), kun 750e on jo erittäin hyvillä varusteilla, ja varusteethan ne auton tekee
Toivotaan että kesä ehtii pitkälle ennenkuin hybridin hinta on tiedossa, niin kevät kiima ehtii tasaantua.....
Leave a comment:
-
-
Onhan tässä vähän samaa "niin ruma että melkein hieno" fiilistä kuin E65:ssa oli aikoinaan...ehkä 10 vuoden päästä tätäkin jo voisi himoita kuten kävi E65:sen kanssa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by OVi View PostRöyhkeä, roteva, komea. Bemarilta ei ole tullut noin hienoa edelläkäyvää muotoilua vähintään kymmeneen vuoteen. Ok, onhan tuossa Sitikkamaisuuksia ja hieman RR:ää, mutta siitä huolimatta hieno auto. Viimeisen kymmenen vuoden ajan on tullut joko pappamalleja, tai Kiialta näyttäviä luomuksia, mutta nyt näyttää löytyneen uusi suunta.Joka tapauksessa pitkästä aikaa sedan, johon voisi pitkän möhkökauden (07=>) jälkeen siirtyä. Mitä speksejä on tullut katsottua, niin ehkäpä kuitenkin hybridi ennemmin kuin täyssähkö. No sen näkee sitten aikanaan kun/jos ostopäätöstä on tekemässä. Käytettynähän seiska pitää ostaa, sen verran järjettömästi hinta syöksyy ensimmäisten kuukausien aikana kuten kaikki tuon hintaluokan autot.
Leave a comment:
-
-
Röyhkeä, roteva, komea. Bemarilta ei ole tullut noin hienoa edelläkäyvää muotoilua vähintään kymmeneen vuoteen. Ok, onhan tuossa Sitikkamaisuuksia ja hieman RR:ää, mutta siitä huolimatta hieno auto. Viimeisen kymmenen vuoden ajan on tullut joko pappamalleja, tai Kiialta näyttäviä luomuksia, mutta nyt näyttää löytyneen uusi suunta.
Leave a comment:
-
-
Ensi fiilis: jäätävän ruma auto, i7 katsoessa kaikki Chris Banglen muotoilut näyttää erittäin kauniille.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View PostJaa että ku kopioidaan Citroën Cactus ja lätkäistään siihen sian kärsä niin se on hyvä edustusautoksi?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lnaukkar View PostUlkoa semmosta RR presenssiä aistittavissa(Vaikka RR Wraith onkin SE auto minkä ostaisin cabriona jos lottovoitto sattuisi kohdalle!)
Leave a comment:
-
Leave a comment: