Peräluukkuun mahtuu kaksi lätkäkassia tai kolme golfbägiä eli yllättävän hyvin on tilaa. Lattian alla on tosiaan H&K:n pönttö, joka oikeasti vie puolet tilasta mutta mulla siellä menee myös latausjohto tai kenkiä ja muuta kamaa. Ei kai kukaan i4:sta perheautoksi olekaan hankkimassa.
BMW i4
Collapse
X
-
Originally posted by ritariässä View PostMyyntitilastojen mukaan tuntuu että Toyota Yaris Suomen yleisin perheauto ja moni i4 ostava hakee tästä just perheautoa vaikkei takapolvitilaa juurikaan Yarista enempää löydy.
Comment
-
-
Originally posted by prh' View Post
Jos perheeseen kuuluu kaksi aikuista ja ne takajalkatilat ei kiinnosta paskaakaan, vai mikä mahtaa olla perheen määritelmä?BMW i4 M50 -23
BMW 330e M-sport -17
BMW 120d M-sport -14
MINI JCW -09
Comment
-
-
Originally posted by jaakkorl View Post
Vielä moinen kysymys? Mua sylettää vähän noi vakio vanteet tossa sähkärissä, ootteko vaihtanu niitä mihinkään muihin, ja jos, vaikuttaako se rangeen yms. Miten?Last edited by JPM50; 15-07-2025, 09:14.i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by JPM50 View Post
Range lyhenee, kun renkaat kasvavat. Mielestäni hyvä kompromissi rangen ja ulkonäön suhteen ovat on 19" vanteet (245-40 renkaat edessä ja 255-40 renkaat takana).BMW i5 M60, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e, i4 M50
Comment
-
-
Originally posted by makebm5 View Post
Näin sen pitäisi mennä ja itsekin pelkäsin isoa kulutuksen nousua kun talvirenkaat 245/50 19" vaihtui 245/45 275/35 20" kesäisiin mutta nyt näyttää siltä että muutosta ei juurikaan ole.i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by makebm5 View Post
Näin sen pitäisi mennä ja itsekin pelkäsin isoa kulutuksen nousua kun talvirenkaat 245/50 19" vaihtui 245/45 275/35 20" kesäisiin mutta nyt näyttää siltä että muutosta ei juurikaan ole.i4 M50 -23
Comment
-
-
Lataan lähes pelkästään kotona AC latauksella, joten DC latauksista on todella vähän kokemuksia. Nyt kesälomareissulla on tullut latailtua pikalatureilla ja olen päässyt parhaimmillaankin vain n. 130kW hetkelliseen lataustehoon, vaikka laturille on ajettu navilla ja lataus on aloitettu alle 10% varauksesta. Ja Ionityn latureilla, eli latausaseman ei pitäisi olla pullonkaulana. Autona i4 M50.
Katselin sovelluksesta, että viime talvena olin päässyt n. 150kW huippuihin. Mutta kesällähän tuon pitäisi olla vielä nopeampaa. Onko muilla vastaavia kokemuksia / vinkkejä?
Comment
-
-
Originally posted by PAT_74 View PostLataan lähes pelkästään kotona AC latauksella, joten DC latauksista on todella vähän kokemuksia. Nyt kesälomareissulla on tullut latailtua pikalatureilla ja olen päässyt parhaimmillaankin vain n. 130kW hetkelliseen lataustehoon, vaikka laturille on ajettu navilla ja lataus on aloitettu alle 10% varauksesta. Ja Ionityn latureilla, eli latausaseman ei pitäisi olla pullonkaulana. Autona i4 M50.
Katselin sovelluksesta, että viime talvena olin päässyt n. 150kW huippuihin. Mutta kesällähän tuon pitäisi olla vielä nopeampaa. Onko muilla vastaavia kokemuksia / vinkkejä?S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Originally posted by PAT_74 View PostEikös tuo esilämmitys tapahdu automaattisesti tarpeen mukaan, jos navissa on valinnut kohteeksi latausaseman? En ole päässyt tuon 130kW yli vaikka olen päästellyt näillä helteillä laturille navin kanssa pidemmänkin ajorupeaman päätteeksi.
Oma autoni ottaa kuumalla kelillä todella hyvin virtaa suurteholaturista, alussa jopa 208 kW:n lukemia on tullut näyttöön hetkeksi, kun kokeilin latausta SoC:n ollessa noin 7 %.i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by Hobbes View Post
Mitkäs sulla on ne kulutuslukemat? Ja katsotko äpistä vai onko tarkempaa seurantaa? Itellä on edessä on 255/35 R20 ja takana 285/30 R20 ja kulutus on ollut huhti-kesäkuu 24,6 kW. Vertailuna tammi-maaliskuu 22,6 kW 18 tuuman kitkarenkailla.
BMW i5 M60, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e, i4 M50
Comment
-
Comment