Osaako joku neuvoa miten saisi takapenkin DVD-järjestelmän kaukosäätimen heräämään henkiin? Eli autosta puuttui ostaessa kaukosäädin ja nyt se on hankittu Ebaystä mutta ei toimi. Pikaisen surffailun jälkeen ymmärsin että se vaatii jonkun koodauksen tms.
Hi, I picked up my new x5 with the RES a few weeks ago, but the dealer said that they could not find the remote control for it, but he ad ordered a
Kun ilman kaukosäädintä järjestelmällä ei tee mitään.
DVD:n saa päälle mutta mitään asetuksia, puhumattakaan TV:stä, ei onnistu käyttämään. Kieli näyttää olevan kelatessa saksa, joten se ei muutu auton kielen vaihdon mukana.
Osaako joku neuvoa miten saisi takapenkin DVD-järjestelmän kaukosäätimen heräämään henkiin? Eli autosta puuttui ostaessa kaukosäädin ja nyt se on hankittu Ebaystä mutta ei toimi. Pikaisen surffailun jälkeen ymmärsin että se vaatii jonkun koodauksen tms.
Hi, I picked up my new x5 with the RES a few weeks ago, but the dealer said that they could not find the remote control for it, but he ad ordered a
Kun ilman kaukosäädintä järjestelmällä ei tee mitään.
DVD:n saa päälle mutta mitään asetuksia, puhumattakaan TV:stä, ei onnistu käyttämään. Kieli näyttää olevan kelatessa saksa, joten se ei muutu auton kielen vaihdon mukana.
Viet auton piuhan päähän. Helsingistä tulee heti mieleen heti jartsa02. Toki siellä on monia muitakin foorumilaisia, mutta eipä heti tule mieleen. Ilman diagnostiikka softia et sitä uutta voi sinne opettaa, aivan kuten tuolla keskustelussa linkitetty PDF sanoo.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Ei jäänyt ylimääräistä päätä, menevät alle itse asiassa vasta loppuviikosta, mutta pistän molemmat päät samalla uusiksi. Etupäässä oli paksuus vasta n 29,0mm eli puolessa, mutta takapäässä näytti levyt olevan niin paljon huonommassa kunnossa erityisesti jäähdytinrivastonsta joten päätin vaihtaa molemmat, kun palat kuitenkin pitää vaihtaa. Joskus on joutunut kohtuu suht nopeasti vaihtaa levyt uusiksi palojen jälkeen, joten säästöäkään ei välttämättä tule. Päätös oli joka tapauksessa helppo, kun toi koko setti on varsin hyvän hintainen.
Paljonko on autolla ajettu, itsellä vastaava peli ja vuosimalli, mittarissa 55tkm, eli jonkin ajan kuluttua sama jarruremontti edessä. Tuo ostamasi paketti on kyllä edullinen, menikö alle laitto heittämällä?
Ei jäänyt ylimääräistä päätä, menevät alle itse asiassa vasta loppuviikosta, mutta pistän molemmat päät samalla uusiksi. Etupäässä oli paksuus vasta n 29,0mm eli puolessa, mutta takapäässä näytti levyt olevan niin paljon huonommassa kunnossa erityisesti jäähdytinrivastonsta joten päätin vaihtaa molemmat, kun palat kuitenkin pitää vaihtaa. Joskus on joutunut kohtuu suht nopeasti vaihtaa levyt uusiksi palojen jälkeen, joten säästöäkään ei välttämättä tule. Päätös oli joka tapauksessa helppo, kun toi koko setti on varsin hyvän hintainen.
Paljonko on autolla ajettu, itsellä vastaava peli ja vuosimalli, mittarissa 55tkm, eli jonkin ajan kuluttua sama jarruremontti edessä. Tuo ostamasi paketti on kyllä edullinen, menikö alle laitto heittämällä?
Paljonko on autolla ajettu, itsellä vastaava peli ja vuosimalli, mittarissa 55tkm, eli jonkin ajan kuluttua sama jarruremontti edessä. Tuo ostamasi paketti on kyllä edullinen, menikö alle laitto heittämällä?
Joo, en kyllä itse vaihtanut, mutta käsittääkseni ei ollut ongelmia, ainakin nyt ekan n 500km:n aikana ei ole ilmennyt ongelmia ajossa. Mittarissa n 143tkm.
En tiedä missä oli oire tai vika, mutta samalla kun tehtiin öljynvaihto, polttoainesuodatin ja ilmansuodatin niin moottorin ääni parani, samoin käytöksestä tuntuisi hävinneen pieni äkkinäisyys ja jotenkin sulavampi paketti taas. Mobil 1 5w30 tuntuu kyllä toimivan aika hyvin kun aiemmasta vaihdosta oli reilu 30tkm:a ja yhtään ei vajonnut tasot ja samaa meni taas sisään.
Q7 e-tron TDI -17
MB CLA 250e -21
E81 116i -09 Ex:
F60 Countryman S E ALL4 -17
F15 X5 30d -14
E70 X5 40d M Sport -12
F20 120da -13
E61 530xd -09
F11 520d -12
E60 520d -09
Nyt se lykkäsi "Increased emissions" tekstin eilen äxän ruutuun, täyty viedä koodien lukuun hetimmiten, mutta oiskos arvon raadilla vihjeitä tähän:think
Moottorin lämmöt ok, poltot toimii, lämmöt nousee välillä +99c saakka ja pysyttelee siellä hyvän aikaa.
Autolla ajettu ~128tkm, ja siinä on kaikki kun varmennettiin se ennen ostoa BMW:n omasta tietokannasta.
Nyt se lykkäsi "Increased emissions" tekstin eilen äxän ruutuun, täyty viedä koodien lukuun hetimmiten, mutta oiskos arvon raadilla vihjeitä tähän:think
Moottorin lämmöt ok, poltot toimii, lämmöt nousee välillä +99c saakka ja pysyttelee siellä hyvän aikaa.
Autolla ajettu ~128tkm, ja siinä on kaikki kun varmennettiin se ennen ostoa BMW:n omasta tietokannasta.
Alipaineletkut, egr:think
Mitähän vikakoodit sanoo?
Eiku oletkin jo viemässä..
Nyt se lykkäsi "Increased emissions" tekstin eilen äxän ruutuun, täyty viedä koodien lukuun hetimmiten, mutta oiskos arvon raadilla vihjeitä tähän:think
Moottorin lämmöt ok, poltot toimii, lämmöt nousee välillä +99c saakka ja pysyttelee siellä hyvän aikaa.
Autolla ajettu ~128tkm, ja siinä on kaikki kun varmennettiin se ennen ostoa BMW:n omasta tietokannasta.
Alipaineletkut, egr:think
EGR melko varmasti. Eipä dieseleissä ole paljon muuta päästöihin vaikuttavaa valvontaa. Voi se tietysti ahtopainevuotokin olla mutta sen pitäisi vaikuttaa kulkuun.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
EGR melko varmasti. Eipä dieseleissä ole paljon muuta päästöihin vaikuttavaa valvontaa. Voi se tietysti ahtopainevuotokin olla mutta sen pitäisi vaikuttaa kulkuun.
Niin se minäkin sen lähdin sitä aattelemaan..
Kaikki tosiaan toimii ihan moitteettomasti, ja termareiden vaihdon jälkeen lämmötkin ihan niissä lukemissa missä pitääkin.
Huomenna auto piuhan päähän ja sitten kädet rasvaan
edittiä:
DPF:fä oli ensin antanut vikakoodin jo nelisen tuhatta kilometriä sitten, reippaan tonnin kierroksilla, mutta EGR:n vikailmo oli pamauttanut tuon herjan eilen näyttöön..
Nollattiin koodit, ei tulleet enää takaisin, kumpikaan, tarkistettiin myös vastapaineet, olivat ok.
Nyt se lykkäsi "Increased emissions" tekstin eilen äxän ruutuun, täyty viedä koodien lukuun hetimmiten, mutta oiskos arvon raadilla vihjeitä tähän:think
Moottorin lämmöt ok, poltot toimii, lämmöt nousee välillä +99c saakka ja pysyttelee siellä hyvän aikaa.
Autolla ajettu ~128tkm, ja siinä on kaikki kun varmennettiin se ennen ostoa BMW:n omasta tietokannasta.
Alipaineletkut, egr:think
ei äxä, mutta mulla 320d:ssä tuli samaa herjaa talvella kylmällä koneella käynnistyksen jälkeen kun oli hehkut loppusuoralla/ pimeänä. Hehkujen ja ohjainboksin uusinnalla selvisin minä.
BMW F25 xDrive 20d ex BMW e91 320dA ex BMW e36 325i - SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Niin se minäkin sen lähdin sitä aattelemaan..
Kaikki tosiaan toimii ihan moitteettomasti, ja termareiden vaihdon jälkeen lämmötkin ihan niissä lukemissa missä pitääkin.
Huomenna auto piuhan päähän ja sitten kädet rasvaan
edittiä:
DPF:fä oli ensin antanut vikakoodin jo nelisen tuhatta kilometriä sitten, reippaan tonnin kierroksilla, mutta EGR:n vikailmo oli pamauttanut tuon herjan eilen näyttöön..
Nollattiin koodit, ei tulleet enää takaisin, kumpikaan, tarkistettiin myös vastapaineet, olivat ok.
Jäämme odottelemaan
mulla heitti myös äxä saman koodin kun kaveri lainasi pohjoisen reissulle, valo killitti päivän pari ja poistui itsekseen eikä koskaan palannut sen 20tkm aikana mitä sen jälkeen ajelin. egr oli syy mutten tehnyt mitään. kilsoja oli yli 300tkm.
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
ei äxä, mutta mulla 320d:ssä tuli samaa herjaa talvella kylmällä koneella käynnistyksen jälkeen kun oli hehkut loppusuoralla/ pimeänä. Hehkujen ja ohjainboksin uusinnalla selvisin minä.
Tässä vehkeessä hehkut ja ohjainboxi vaihdettuna reipas 5tkm, ja ei koodeja niistä
mulla heitti myös äxä saman koodin kun kaveri lainasi pohjoisen reissulle, valo killitti päivän pari ja poistui itsekseen eikä koskaan palannut sen 20tkm aikana mitä sen jälkeen ajelin. egr oli syy mutten tehnyt mitään. kilsoja oli yli 300tkm.
EGR se tässäkin sen tuikun sai palamaan, tosin oli tullut jo vajaa reipas 4tkm DPF:ltä koodi, kierroksia oli ollut ~1200rpm, nollattiin koodit, tarkistettiin että vastapaineet olivat ok, ja ainakin toistaiseksi (kopkop) huristellaan ilman ylimääräisiä tuikkuja
Mulla muistaakseni tuon herjan jälkeen (ei herjaan liittyen toki) poistettiin dpf ja antilla ohjelma sisään (30d, 318/728). Ja tällä hetkellä (tarkalleen puolisen vuotta sitten) mittarissa vissiin noin 340tkm eikä ole vieläkään mitään isompaa autoon korjailtu (toki puoli vuotta sitten satuin kysymään auton kuulumisia kun piti muuta asiaa autosta kysyä). Eli laatikko vetolinja moottori ei ole mitään kummoista huoltoa kaivannut noille km äxän kohdalla
Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment