memebuy23buy

E70 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bemukka530
    replied
    Originally posted by HVX5 View Post
    Ymmärsinkö oikein, että startti on imusarjan alla? Ei nopealla vilkaisulla osunut koputtelureittiä silmään.
    Mulla on mennyt 2 starttia sen takia että on uineet öljyssä . ensimmäinen e61 .ssä imusarjan läpät oli poistettu mutta tulppaukset vuoti ja tietty startin päälle. toinen nykyisen e70. tässä oli viel läpät paikallaan ja sieltä vuoti.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Ymmärsinkö oikein, että startti on imusarjan alla? Ei nopealla vilkaisulla osunut koputtelureittiä silmään.
    Siellähän se, esim. pitkällä 1/2" jakolla pitäisi päästä kopattelemaan.

Leave a comment:

• HVX5
    replied

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Onnistuuko E70 hinaaminen lyhyesti?

Noin kolmen kilometrin matka olisi. Vaihde N:lle ja virrat päälle? Tarviiko sillä punaisella kahvalla vapauttaa vaihteisto?

Startti irtisanoutui pihassa, ei inahdakaan. Pari laiskaa starttia ollut talven aikana, vaihdoin akunkin jo.
    Toinen stattaamaan ja koita koputella starttia, jos vielä heräisi henkiin niin saisi ajamalla siirrettyä.

Leave a comment:

• HVX5
    replied
    Hinaaminen

Onnistuuko E70 hinaaminen lyhyesti?

Noin kolmen kilometrin matka olisi. Vaihde N:lle ja virrat päälle? Tarviiko sillä punaisella kahvalla vapauttaa vaihteisto?

Startti irtisanoutui pihassa, ei inahdakaan. Pari laiskaa starttia ollut talven aikana, vaihdoin akunkin jo.

Leave a comment:

• Bemukka530
    replied
    Onkohan siellä mitään voitelupaikkaa?
    Varmaan joutuu irrottaa vaijerit jos niitä haluaa saada rasvattua niin samallahan nne vaihtaa uusiin. Mulla oli pyrälle menevästä päästä ajansaatossa suojakuori vähän murtunut ja sitäkautta vesi/suolamömmöt tehnyt tehtävänsä

Leave a comment:

• HVX5
    replied
    Originally posted by Bemukka530 View Post
    Veikkaan että vaierit alkaa jumittaa, mulla piti vähänaikaa vastaavaa ääntä kunnes jymähti kokonaan jumiin
    Onkohan siellä mitään voitelupaikkaa?

Leave a comment:

• Bemukka530
    replied
    On se käsijarrun ääni, ei tule jos ei ole päällä. Täytynee katsella kun renkaat vaihtaa.
    Veikkaan että vaierit alkaa jumittaa, mulla piti vähänaikaa vastaavaa ääntä kunnes jymähti kokonaan jumiin

Leave a comment:

• HVX5
    replied
    On se käsijarrun ääni, ei tule jos ei ole päällä. Täytynee katsella kun renkaat vaihtaa.

Leave a comment:

• HVX5
    replied
    Tässä on ihan perustekniikan sport-alusta, ei kai tässä siis ole kompuraakaan.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Help.
    Auton takaosasta on kuulunut aina sähkömoottorin ääni, kun nousee autosta sen ollessa käynnissä.

Nyt se ääni sellainen kolahduksen ja rusahduksen välimalli.

Olisiko käsijarrun joku jälkikiristys vai mikähän siellä ääntää?
    Käsijarru toimii normaalisti.
    Ei tasonsäädön kompressori kuitenkaan ole ollut aiemmin se "sähkömoottorin" ääni?

Leave a comment:

• HVX5
    replied
    Ääni autosta noustessa

Help.
    Auton takaosasta on kuulunut aina sähkömoottorin ääni, kun nousee autosta sen ollessa käynnissä.

Nyt se ääni sellainen kolahduksen ja rusahduksen välimalli.

Olisiko käsijarrun joku jälkikiristys vai mikähän siellä ääntää?
    Käsijarru toimii normaalisti.

Leave a comment:

• täytelaku
    replied
    Originally posted by MeisterW View Post
    Ebay.de kautta olen itse tilannut purkuosia (myös baltianmaista myyjiä siellä). Suoraan osanumerolla voi hakea.
    Nojuu tuolta tulikin etsittyä. Löytyin mm. uutena ~400e maksava DIEDERICHS -merkkinen tarvikevalo. Kai tuollainen sitten sopii kun osanumero täsmää?

Leave a comment:

• MeisterW
    replied
    Originally posted by täytelaku View Post
    Tarttis hieman jeesiä. Hakusessa oikea etuvalo (xenon) ja tarveyksilö on vm. 2011. Autopurkaamot -nettisivut, nettivaraosat ja torit tsekattu läpi tuloksetta. Uusia kyllä netistä löytyy mutta tuppaavat olemaan hieman tyyriitä.

Eli mistäpäin tämmöstä kannattaa lähteä etsimään? Baltian maista autopurkaamoilta? Onko kellään kokemuksia mistään firmasta? Toki jos Suomesta löytyy niin aina vaan parempi.

Tarvetta myös etupuskurille.

Edittinä vielä. Nykyinen särki oleva ajovalo on osanro 7221892, mistä saan selville sopiiko tähän myös muulla osanumerolla oleva ajovalo, esim eri vuosimallista?

Edit2: Löytyy esim osanro: 7221894, sopiiko tämä tuohon tilalle?
    Ebay.de kautta olen itse tilannut purkuosia (myös baltianmaista myyjiä siellä). Suoraan osanumerolla voi hakea.

Leave a comment:

• täytelaku
    replied
    Tarttis hieman jeesiä. Hakusessa oikea etuvalo (xenon) ja tarveyksilö on vm. 2011. Autopurkaamot -nettisivut, nettivaraosat ja torit tsekattu läpi tuloksetta. Uusia kyllä netistä löytyy mutta tuppaavat olemaan hieman tyyriitä.

Eli mistäpäin tämmöstä kannattaa lähteä etsimään? Baltian maista autopurkaamoilta? Onko kellään kokemuksia mistään firmasta? Toki jos Suomesta löytyy niin aina vaan parempi.

Tarvetta myös etupuskurille.

Edittinä vielä. Nykyinen särki oleva ajovalo on osanro 7221892, mistä saan selville sopiiko tähän myös muulla osanumerolla oleva ajovalo, esim eri vuosimallista?

Edit2: Löytyy esim osanro: 7221894, sopiiko tämä tuohon tilalle?
    Last edited by täytelaku; 07-03-2022, 09:07.

Leave a comment:

Working...
X